loading...
طـــــوفانی | بزرگترین مرکز دانلود
بنر سایت ما

جهت دیدن سایر بنر ها در جهت عمودی و افقی و دریافت آدرس بنر  اینجا  یا روی بنر کلیک کنید


آخرین ارسال های انجمن
Admin1 بازدید : 99 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده شده اند .


Admin1 بازدید : 132 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۲۳ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده شده اند .


Admin1 بازدید : 152 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  Arabic Calligraphy نام دارد. این مجموعه ای از وکتور خوشنویسی می باشد . این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت .


Admin1 بازدید : 202 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  Vector Of Countries Flag نام دارد. این مجموعه وکتور هایی از پرچم های کشور می باشد . این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از 2fani دریافت کنید.

 

Download  25Vector Of Countries Flag

ADMIN بازدید : 164 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۴ والپیپر زیبا با موضوع دکوراسیون داخلی منازل مدرن آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ – ۶۱۴۴×۴۰۹۶ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.  

Download Interior Design Wallpapers
ADMIN بازدید : 181 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

مجموعه تصویر زمینه دیدنی و با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم 2fani به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

Download Wonderful Space HD Wallpapers
ADMIN بازدید : 195 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

مجموعه تصویر زمینه دیدنی و با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم طوفانی به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۶۰۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید. Download Scenery Collection Wallpapers

ADMIN بازدید : 169 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

ADMIN بازدید : 171 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۰۸۰×1920 آماده شده اند .

ADMIN بازدید : 203 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … مورد استفاده قرار میگیرنداین مجموعه از ایکون ها شامل ۱۰۰ عنوان ایکون از بازی های کامپیوتری میباشد که تمامی انها با فرمت Ico  میاشند که میتوانید این مجموعه را بصورت رایگان از دانلود دریافت نمایید.

ADMIN بازدید : 612 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۲۶۹ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×2560 آماده شده اند .

ADMIN بازدید : 164 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع عکس های جالب و خنده دار از حیوانات را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×2560 آماده شده اند .

ADMIN بازدید : 149 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۰۸۰×1920 آماده شده اند .

ADMIN بازدید : 186 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

 در این مجموعه  سایت دانلودها ۸۲ والپپر جدید و میکس شده از مناظر طبیعی و ماشین و …که بسیار زیبا و جدید میباشند را برای دانلود اماده کرده امید است با دریافت این مجموعه از والپیپرها و قرار دادن ان به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.   

ADMIN بازدید : 174 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

عروس های دریایی جزو عجیب ترین مخلوقات می باشند که گویی فرازمینی هستند! برای شما اسکرین سیور این موجودات را آماده کرده ایم که در ۳ سکانس مختلف به همراه صداهای طبیعی دریا طراحی شده اند . اسکین سیورها تصاویر و یا انیمیشن های متحرکی هستند که در صورت کارنکردن کاربر با ویندوز در یک زمان قابل تنظیم ، به صورت خودکار برروی صفحه نمایش ، به نمایش در می آیند که کاملاً قابل تنظیم هستند و باعث صرفه جویی در انرژزی می شوند .

 

ADMIN بازدید : 196 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

Ultra HD Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۸ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع ورزش را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۳۸۴۰×۲۱۶۰ آماده شده اند .


ADMIN بازدید : 171 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

Desktop Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۵ والپیپر با موضوع شهرها را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

ADMIN بازدید : 203 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

Desktop Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند

ADMIN بازدید : 380 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

HQ Animal Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع حیوانات را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

ADMIN بازدید : 100 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود مجموعه 40 والپیپر از لامبورگینی 2014 Lamborghini Wallpapers

 

مجموعه ای از ۴۰ والپیپر جدید و با کیفیت از مدل های مختلف لامبورگینی را به صورت رایگان برای شما آماده کرده ایم . این تصاویر به صورت اختصاصی توسط دانلودها جمع آوری شده اند که امیدواریم از آن ها لذت ببرید . این عکس ها در فرمت JPG و با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ تا ۲۵۶۰×۱۴۴۰ موجود می باشند.

 

 


درباره ما
این سایت از تیرماه 1393 شروع به فعالیت نموده و دارای آهنگ جدید ایرانی و خارجی،فیلم،سریال،گیم،نرم افزار و ... میباشد. مدیران وبسایت : محمدرضا جانی پور و امیرحسین سحرخیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    ورزشی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3211
  • کل نظرات : 99
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 316
  • بازدید ماه : 5,940
  • بازدید سال : 53,806
  • بازدید کلی : 1,882,502