loading...
طـــــوفانی | بزرگترین مرکز دانلود
بنر سایت ما

جهت دیدن سایر بنر ها در جهت عمودی و افقی و دریافت آدرس بنر  اینجا  یا روی بنر کلیک کنید


آخرین ارسال های انجمن
Admin1 بازدید : 168 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

VMware Workstation نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصل هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد. همچنین شما قادر خواهید بود تا با این نرم افزار علاوه بر استفاده همزمان از چند سیستم عامل از ویژگی مدیریت وظایف موجود در برنامه نیز برای سوئیچ نمودن مابین سیستم عامل های موجود در محیط مجازی استفاده نمود. استفاده از چنین محیط های مجازی دارای استفاده های مفید و فراوانی می باشد ، به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا نرم افزاری را که به آن از نظر آلوده بودن به ویروس مشکوک است را استفاده نماید. چنین محیط مجازی برای این کار بسیار مناسب اند زیرا هیچ ارتبطی میان هارد اصلی سیستم و محیط مجازی نیست.


Admin1 بازدید : 170 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Camtasia Studio نام یک نرم افزار حرفه ای در زمینه فیلم برداری از دسکتاپ می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به تصویر برداری از محیط هر نرم افزار و یا هر پنجره از سیستم خود می باشند . این نرم افزار از جهاتی با نرم افزارهای مشابه بسیار متفاوت است و از مهمترین این تفاوت ها می توان به بهینه سازی خودکار فایل های تصویری ضبط شده به منظور حجم کمتر و حفظ کیفیت اشاره نمود که این ویژگی به منظور قرار دادن فایل ها در اینترنت برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است. همچنین به کمک این برنامه دیگر نیاز نیست تا کاربران برای آماده سازی تصاویر به منظور قرار دادن در وب سایت ها و یا دیگر برنامه ها از نرم افزارهای دیگر کمک بگیرند زیرا این برنامه تمام ابزار مورد نیاز در این زمینه را در اختیار کاربر قرار می دهد. کاربران قادر به ساخت یک برنامه پخش کننده تحت وب برای فایل تصویری خود می باشند و می توانند تصاویر را به صورت یک فایل در فرمت های فلش درون صفحات وب خود قرار دهند. این نرم افزار کاربردی محصولی از شرکت Techsmith می باشد.

Admin1 بازدید : 131 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Grass Valley Edius نرم افزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای متعلق به شرکت Canopus است در زمینه مونتاژ، ویرایش و میکس فایل های ویدیویی ۴K, 3D, HD, SD میباشد. این برنامه Work flow یکپارچه ای را فراهم می کند که قابلیت پذیرش انواع فرمت های ویدئو را دارد و امکان ویرایش هم زمان تمام فرمت ها را با هم و نیز ویرایش فرمت های SD ,HD را بصورت هم زمان داراست.همچنین این شرکت اقدام به تهیه یک کارت سخت افزاری نیز برای این محصول خود نموده است تا کاربران حرفه ای با استفاده از کارت کپچر و این نرم افزار به صورت کاملا تخصصی اقدام به مونتاژ تصاویر نمایند. ویرایش فیلم های ۳D ، جعبه ابزار قابل تنظیم ، امکان تبدیل ویدیو به فرمت AVCHD ، رایت مستقیم روی Blu-ray و DVD از امکانات این نرم افزار است .

Admin1 بازدید : 229 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Bullzip PDF Printer یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه ساخت فایل های PDF میباشد. این PDF ساز منحصر به فرد به شما این امکان را میدهد که عکس ها و نوشته ها را توسط این برنامه تبدیل به فایل های PDF نمایید حتی اگر برنامه های مختلف برای باز کردن آنها را نداشته باشید. به راحتی با یک کلیک هر عکس و نوشته را میخواهید را وارد برنامه کنید و یا حتی روی آنها نوشته ای به پس زمینه مطالب اضافه کنید و در نهایت آن را و به صورت PDF ذخیره نمایید . همچنین امکان رمز گذاری روی فایل های تبدیل شده برای حفاظت بیشتر نیز در این نرم افزار وجود دارد.

Admin1 بازدید : 161 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Wise Folder Hider نرم افزاری رایگان و مناسب جهت مخفی سازی فایل،فولدر و درایوهای حافظه های قابل حمل Usb می باشد. این نرم افزار بسیار ساده و سریع میتواند فایل ها و هر نوع اطلاعات شما را از دید دیگران مخفی کند و فقط در صورتی اطلاعات شما قابل نمایش است که وارد نرم افزار شده و آنها را مجدداً به حالت اولیه برگردانید. برای ورود به نرم افزار نیز بایستی پسوردی که در هنگام راه اندازی نرم افزار آن را وارد میکنید ، به نرم افزار ارائه دهید تا بتوانید محیط نرم افزار را مشاهده کنید و فولدرهای مخفی خود را نمایان کنید یا فولدر و فایل جدیدی را مخفی سازید. همانطور که گفته شد این نرم افزار میتواند درایورهای Usb و حافظه های فلش را نیز مخفی کنید. توجه کنید که این نرم افزار برای حذف شدن و باز شدن نیازمند پسوردی است که در هنگام راه اندازی وارد می نماید ، بنابراین حتماً در وارد کردن پسورد دقت کنید و همچنین قبل از استفاده نهایی یکبار با اطلاعات معمولی آن را تست نمایید. فایل های مخفی شده توسط این نرم افزار با هیچ سیستم عامل و نرم افزار ثانویه ای قابل مشاهده نیستند.

Admin1 بازدید : 151 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

Admin1 بازدید : 197 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

صدور فاکتور و کنترل موجودی از نیازهای اساسی هر کسب و کاری به شمار می آید و در این میان کمبود نرم افزاری که در عین سادگی و سهولت استفاده بتواند نیازهای فروشگاههای متوسط را برطرف کند احساس می شد لذا نرم افزار مدیریت فروشگاه و صدور فاکتور زندگی دیجیتال علی رغم اینکه دارای محیطی ساده و کاربرپسند می باشد با داشتن امکانات ذیل می تواند به راحتی شما را در حوزه مدیریت فروشگاه متوسط و صدور فاکتور هوشمند مطابق استانداردهای مالیات و دارایی یاری رساند. از ویژگی های نرم افزار Digiday میتوان به جستجوی آنی بین طرف حسابها و فاکتورها ، صدور خودکار دفترچه اقساط ، به همراه فیلم آموزشی و فروم اختصاصی رفع مشکلات است. جهت هرگونه سوال میتوانید به سایت مرجع این نرم افزارمراجعه کنید.

Admin1 بازدید : 157 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Hybrid نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل فرمت های ویدئویی و صوتی در کامپیوتر مورد استفاده قرار میگیرد به وسیله این برنامه قادر به تبدیل بسیاری فرمت های صوتی نظیر ogg/flac/mp3/ac3 و ویدئویی نظیر avi/mp4/mkv/mov و… خواهید بود.این نرم افزار امکانات مختلفی در هنگام تبدیل فرمت های ویدئویی در اختیار کاربران قرار میدهد که از میان این امکانات میتوان به حذف کردن صدای فایل تصویری، پشتیبانی از زیرنویس گذاری در فیلم ها، تبدیل تصویر به صوت و… اشاره کرد.

Admin1 بازدید : 156 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

با وجود این‌که ویندوز۷ از نظر زیبایی، نسخه کامل شده ویندوز ویستا به‌حساب می‌آید، اما در مقایسه با ایده‌هایی که می‌توان برای زیبایی یک رابط کاربری سیستم عامل داد، حرف زیادی برای گفتن ندارد. Rainmeter نرم‌افزاری است که روی ویندوز شما نصب می‌شود و ظاهر زیبایی به آن خواهد داد. تنها کافی است این نرم‌افزار را نصب کنید و از صدها قالب زیبای این نرم‌افزار استفاده کنید. پس از نصب این نرم افزار علاوه بر تغییر ظاهر پنجره ها ، گدجت های بسیار زیبا مانند میزان فضای رم، تقویم، پلیر، وضعیت آب و هوا و … به گوشه و کنار دسکتاپ اضافه می شود . اگر شما هم به دنبال راهی برای تغییر ظاهر فعلی ویندوزتان هستید Rainmeter را پیشنهاد می‌کنیم!

ADMIN بازدید : 168 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

خیلی اوقات دوست دارید کامپیوتر سر تایم مشخصی و به صورت زمان بندی شده و اتوماتیک خاموش شود ، Wise Auto Shutdown نرم افزاری برای خاموش کردن کامپیوتر طبق زمان بندی شما به صورت اتوماتیک کند. این نرم افزار کار هایی مانند Shutdown ، Sleep ، Log Off و Restart را انجام میدهد . همچنین در این نرم افزار امکان هشدار پنج دقیقه ای قبل از انجام عمل تعیین شده را دارد . قابلیت های نرم افزار Wise Auto Shutdown محیط کار آسان ، زمان بندی های مختلف ، کم حجم و … میباشد .

ADMIN بازدید : 120 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

SuperEasy Audio Converter نرم افزاری برای مبدل صوتی بدون از دست دادن کیفیت است . این نرم افزار بسیاری از فرمت های معروف مثال MP3, WMA , AC, WAV و Ogg و … پشتیبانی و در کمترین زمان فایل های صوتی و موزیک ها را تبدیل میکند . همچنین این نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته ای و پر کاربردی مانند مبدل برای انواع دستگاه های پخش ( پلیر ها و کنسول های بازی ) دارد . قابلیت این نرم افزار امکان تبدیل فرمت های ویدئویی به صوتی ، ریپ فایل های صوتی ، امکان تبدیل گروهی ، جداسازی صداهای فایل های ویدیویی ، تبدیل همزمان را دارد .

ADMIN بازدید : 267 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شما برای شما نیز پیش آمده است که سیستمتان پس از دوره زمانی مشخصی دچار مشکل شده و تفاوت محسوسی در سرعت آن احساس می شود. این مشکلات اغلب از برنامه های نصب شده پیش آمده و موجب خلل در عملکرد خوب سیستم می شود. نرم افزار TweakBit FixMyPC با شناسایی مشکلات پیش آمده در ویندوز و اسکن آن سیستم را دوباره به حالت اولیه آن رسانده و سرعت آن را بهبود می بخشد. خطاهای عمده ای که در اکثر کامپیوترها دیده میش ود توسط این برنامه شناسایی شده و به صورت کاملا ایمن و موثر تعمیر می شود.
برخی از برنامه با انجام سوئیچ بین رابط کاربری و خود برنامه موجب کندی محسوس در سیستم می شود و حتی مشکلاتی نیز بوجود می آورند که این برنامه با شناسایی و توقف آنها سیستم را به حالت فعلی باز می گرداند. 

 

ADMIN بازدید : 193 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار Wondershare Filmora یک ویرایشگر آسان ویدئویی می باشد که با ارائه ابزارهای حرفه ای امکان ویرایش ویدئو را در سریع ترین صورت فراهم می کند. امکان تولید و تبدیل فیلم برای پخش در دستگاه های همراه و تبلت ها نیز از دیگر ویژگی های برنامه می باشد. این برنامه با ارائه یک رابط کاربری خوب و کاربرپسند امکان به اشتراک گذاری ویدئوهای ساخته شده را در شبکه های اجتماعی معروف نظیر فیس بوک و یوتوب را فراهم می کند. ساخت و ویرایش فیلم های عروسی و جشن ها و یا حتی ساخت مستندهای ساده نیز با این برنامه امکان پذیر می باشد.
همه فیلم های ساخته شده توسط این برنامه می توانند بر روی دی وی دی رایت شده و نگهداری شوند. سرعت و کیفیت نرم افزار Wondershare Filmora را می توان در رده بالایی دسته بندی کرد اگرچه کیفیت فایل ها بالا می باشد اما در سرعت آن نیز هیچگونه تاثیری نگذاشته است. 

Admin1 بازدید : 118 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Zoner Photo Studio نرم افزاری بسیار عالی برای مدیریت و ویرایش عکس می باشد. توسط این نرم افزار کاربر ضمن توانایی کامل در مدیریت عکس ها و تگ گذاری و آرشیو بندی ، میتواند نسبت به قراردادن نقطه جغرافیایی و ویرایش اطلاعات متای عکس اقدام کند که ویرایش اطلاعات exif جز همین اطلاعات می باشد و برای عکس ها توضیح نوشته و کلمه کلیدی قرار دهد که این اطلاعات درون پروفایل عکس قرار دارد. امکانات ویرایشی نرم افزار نیز بسیار وسیع است. قابلیت ساخت تصاویر پانورما از عکس های کاربر و همچنین تصاویر HDR و سه بعدی به سادگی هرچه تمام تر توسط نرم افزار امکان پذیر می باشد. وجود فیلترها و افکت های بسیار زیبا به همراه امکانات روتوش تصاویر شامل تصحیح عکس و حذف قرمزی چشم و اینچنین ابزاری جهت روتوش نرم افزار را در زمینه ویرایش نیز بسیار توانمند می سازد. تنظیم کنتراست،روشنایی و تنظیم نور از جمله قابلیت هایی است که مسلماً درون نرم افزار در نظر گرفته شده است. پشتیبانی از فرمت های JPEG, PNG, PCX, GIF, ICO, BMI, TGA, RAW, PSD, PGM, EMF, EPS, PDF, XAR, CDR به کاربر این امکان را میدهد تا به راحتی طیف وسیعی عکس ها را در اختیار داشته باشد. لازم به ذکر است که نرم افزار توانایی نمایش عکس ها را با سرعت بالا و همزمان چرخش و تغییر سایز عکس ها را دارد.

Admin1 بازدید : 91 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

EarthView نرم افزاری جالب و کاربردی به عنوان اسکرین سیور و والپیپر متحرک دسکتاپ و در کنار آن نمایش ساعت نقاط مختلف کره زمین می باشد. که در ۲۴ ساعت شبانه روز نسبت به نمایش کره زمین در نماهای مختلف و متناسب با ساعت منطقه محلی کاربر زمین در حالت روز و شب اقدام می نماید. این نرم افزار با کیفیت بالای نمایش و پشتیبانی از رزولوشن های بالا حتی ۲۵۶۰×۱۶۰۰ به راحتی و با کیفیت بالا صفحه دسکتاپ و اسکرین سیور کاربر را زیبا خواهد ساخت. نمایش نقشه جهان ، مناطق شهری،چراغ های روشن شهرها،اثرات جوی،ابرها و نمایش زمان محلی و امکانات بیشتر در زمره توانایی های این نرم افزار محسوب میگردد. EarthView تغییرات فصلی و پوشش گیاهی،پوشش برف و یخ اقیانوس ها نیز در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر بوده و قابلیت سفارشی سازی را به طول کامل دارا می باشد. بیش از ۱۰۰ هزار شهر کشورهای مختلف جهان در این نرم افزار پشتیبانی شده است و باتوجه به امکانات موجود و پشتیبانی از طیف وسیعی از امکانات ظاهری میتواند همیشه اسکرین سیور و والپیپر زیبایی را برای کاربران به ارمغان آورد.

Admin1 بازدید : 240 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Foxit Reader به گفته سایت سازنده بیش از ۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا داردو در همان مطلب هم ذکر شده است که وقتی کاربری برای اولین بار از این ابزار استفاده می کند ماه ها و حتی سال ها از آن بهره می برد. محیط کاربری نرم افزار هم فوق العاده ساده و در عین حال جذاب است که به افزایش رضایت کاربران کمک زیادی می تواند بکند. برای این که ابزاری ساده و در عین حال کارآمد داشته باشید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دریافت کرده و برای همیشه خیالتان را بابت گشودن اسناد PDF راحت نماید.

Admin1 بازدید : 102 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

Tonec Inc Internet Download Manager v6.23.11-BRD

Admin1 بازدید : 149 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

SecretFolder نرم افزاری مناسب و کاربردی برای قفل کردن و پسورد گذاشتن روی فولدرها می باشد. این نرم افزار رایگان به سادگی هرچه تمام تر میتواند روی تعداد بی نهایت فولدر پسورد گذاشته و از دسترسی غیرمجاز به پوشه ها جلوگیری نماید. پشتیبانی از فایل سیستم های NTFS, FAT32, exFAT و FAT که کاربر توانایی پسورد گذاشتن روی انواع هارد دیسک را داشته باشد. یکی دیگر از نکات قابل ذکر عدم وجود محدودیت حجمی برای فولدرها می باشد که مهم نیست فولدر مورد نظر کاربر برای محافظت چقدر حجم داشته باشد. نرم افزار با پسورد از خود محافظت خواهد کرد که کاربران غیرمجاز توانایی مدیریت و از بین بردن پسورد را نداشته باشد. جلوگیری از حذف شدن نرم افزار توسط افراد غیرمجاز و همچنین عدم قابلیت از بین بردن پوشه ها و محدودیت ها از طریق CMD از قابلیت های نرم افزار محسوب می شود.

Admin1 بازدید : 145 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Google Drive یکی دیگر بهترین خدمات کمپانی گوگل، یک سرویس ابری تحت وب برای افراد جهان می باشد که امکان نگهداری، اجرا و همگام سازی فایل های شما با دیگر کاربران جهان را در اختیارتان قرار می دهد! اگر شما فضای کافی در دسکتاپ خود ندارید می توانید آن را در گوگل درایو آپلود کنید و در هر زمان به آن دسترسی داشته باشید و ان را با دیگران به اشتراک بگذارید .ایل گفتن هست که در سرویس درایو گوگل فرمت رایج فایل ها Google Document می باشد که می توان بصورت آنلاین هم فایل ها را به آن تبدیل کرد و به اشتراک عموم گذاشت. سقف حجم رایگان برای هر اکانت ۵ گیگ می باشد.همچنین میتوانید اسناد، عکس ها، فیلم ها خود و … را ویرایش کرده و ان ها را ذخیره کنید.

Admin1 بازدید : 141 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

Admin1 بازدید : 73 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

MAGIX Samplitude Pro X2 یک برنامه محیط کاربری زیبا می باشد که ابزارهای لازم برای ایجاد طرح های خلاقانه صوتی را فراهم می کند. این ترکیب ابزارهای حرفه ای را برای رسیدن به بهترین کیفیت ممکن از طرح ها را فراهم کرده و زمینه های لازم ضبط و میکس آهنگ را فراهم می کند. الگوریتم های ابتکاری این نرم افزار که در نوع خود منحصربفرد می باشد پلاگین های متنوعی را برای بالابردن هرچه بیشتر کیفیت آهنگ ها به کار گرفته و ایده های خوبی را نیز برای کاربران پیشنهاد می دهد.
از ویژگی های بارز این برنامه می توان به ارائه جزئیات کاملی از آهنگ های ساخته شده و همچنین نمایش آنالوگ آنها در محیطی کاملا بصری اشاره کرد. فرمت های ارائه شده توسط این برنامه با توجه به استاندارد های روز دنیا بوده و دارای بهترین کیفیت می باشد. آخرین نسخه این برنامه هم اکنون آماده دریافت از سایت دانلودها می باشد.

Admin1 بازدید : 76 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اگر شما به دنبال یک آنتی ویروس سبک و قدرتمتد میگردید و از گشتن برای کرک ها و سریال های آنتی ویروس تان خسته شده اید ، میتوانید از ۳۶۰ Internet Security استفاده کنید . این نرم افزار یکی از نرم افزارهای در زمینه شناسایی و حذف تروجان ها می باشد که موتورهای این آنتی ویروس شامل موتور کلود انتی ویروس ۳۶۰ ، Machine learning cloud QVM engine و BitDefender می باشد. این نرم افزار سپر دفاعی برای جلوگیری از نفوذ هکرهاست یرای سیستم شما و به اصطلاح امنیت ۳۶۰ درجه را برای شما به ارمغان می اورد. ۳۶۰Internet Security شامل آنتی ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی می باشد که جهت جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد.

Admin1 بازدید : 202 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

Admin1 بازدید : 67 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

Smart Defrag نرم افزار قدرتمند و هوشمند برای یکپارچه سازی فضای هارد دیسک می باشد که ممکن است عدم یکپارچه سازی فضای هارد دیسک موجب کاهش سرعت سیستم شود. این نرم افزار بسیار هوشمند می باشد و از همه مهمتر رایگان بوده و نیازی به کرک کردن نخواهد داشت. نرم افزار دارای قابلیتی به نام “install it and forget it” یعنی “نصب کن و فراموش کن” ، این قابلیت تمامی فرایندهای لازم به یکپارچه سازی در زمان های مختلف را خود انجام میدهد و باعث می شود هارد دیسک همیشه در حال یکپارچه سازی باشد و این قابلیت با فعال بودن در پشت صحنه ویندوز فرایندهایش را انجام خواهد داد و کاربر را از هرگونه صرف وقت برای یکپارچه سازی باز خواهد داشت. البته کاربر میتواند این قابلیت را غیرفعال کرده و خود نسبت انجام فرایندها اقدام کند. این نرم افزار در زمینه انجام دلخواه یکپارچه سازی حتی میتواند یک فایل و فولدر مشخص را نیز یکپارچه سازی نماید. دیگر قابلیت هوشمند این نرم افزار ، قرار دادن فایل های سیستمی ویندوز در محل پرسرعت و محلی است که دسترسی ویندوز به فایل ها راحت تر امکان پذیر باشد ، است. این قابلیت باعث می شود ویندوز سریعتر به فایل های سیستمی دسترسی پیدا کند و در نتیجه اجرای ویندوز سریعتر باشد. قابلیت دیگر این نرم افزار رایگان ، انجام فرایند یکپارچه سازی در زمان بوت ویندوز می باشد. شاید تجربه کرده باشید که اگر در زمان اجرای ویندوز به دست یه defragment بزنید ، قسمت هایی از هارد دیسک قابل یکپارچه سازی نیستند ، دلیل آن هم این است که ویندوز در حال استفاده از فایل های آن قسمت است و به همین دلیل مسلما امکان دست کاری آنها نیست. با قابلیت یکپارچه سازی در حالت بوت ، آن فایل ها در حال استفاده نیستند و میتوان گفت در این حالت یکپارچه سازی به صورت ۱۰۰% انجام خواهد شد. یکپارچه سازی این نرم افزار نسبت به دیگر نرم افزارها بسیار سریعتر و عمیق تر خواهد بود و این نرم افزار با پشتیبانی از انواع هارد دیسک ها و مخصوصا هارد دیسک های جدید SSD تمامی نیازها را پوشش خواهد داد.

Admin1 بازدید : 94 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

حتما پیش آمده که بعد از نصب ویندوز خواسته اید حجم درایو ها را کم یا زیاد نمائید. به دلایل مختلف که یکی از آن از بین رفتن اطلاعات می باشد این امر را امکان پذیر ندانسته اید و یا با این مشکل رو به رو بوده اید که می بایست ویندوز خود را از ابتدا دوباره نصب نمائید. اما بد نیست که بدانید نرم افزارهایی در دنیای رایانه ها وجود دارند که کاربر را قادر می سازند در همان محیط ویندوز خود به سادگی هرکاری که در مورد حجم درایو ها می خواهند انجام دهند. این نرم افزارها قابلیت هایی را در خود جای داده اند که آسان تر از آن که کاربر فکرش را کند فضای درایو ها را تنها باچند کلیک تغییر دهد. یکی از این نرم افزار ها EASEUS Partition Master نام دارد. نرم افزار فوق العاده ساده که به راحتی هرکاربری می تواند با محیط کار این ابزار آشنا شده و با آن ارتباط برقرار کند. کاربران دیگر لازم نیست برای انجام کارهایی نظیرتغییر در حجم درایو ها، ساختن پارتیشن جدید، پاک نمودن پارتیشن ها و … ویندوز خود را از ابتدا بازگذاری نمایند. نکته ی جالب تر در مورد این نرم افزار این که ویندوز های ۲۰۰۰، XP و ویستا و تمامی نسخه های دیگر ویندوز و همچنین لینوکس در EASEUS Partition Master پشتیبانی خواهند شد. انواع هارد دیسک ها نظیر IDE, SATA, SCSI, USB removable disk هم در این ابزار قابلیت بارگذاری و اجرا دارند. کمترین میزان هارد دیسک پشتیبانی شده در این نرم افزار ۲ گیگابایت و بیشترین ۱ ترابایت نیز می باشد .


Admin1 بازدید : 74 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

در هنگاه حذف نرم افزار ها ممکن است اطلاعاتی همچون پوشه ها، فایل ها و اطلاعات ثبت شده به صورت کامل حذف نمی شود. این اطلاعات کاملا غیر ضروری هستند و تنها برای باز نصب نرم افزار کاربرد خواهند داشت؛ اما این اطلاعات باعث خواهد شد تا سرعت سیستم عامل کاهش پیدا کرده و فضای هارد دیسک نیز اشغال شود. MyUninstaller نرم افزاری بسیار کارآمد است که توانایی حذف برنامه های نصب شده روی سیستم یا همان Uninstall کردن برنامه ها را به کاربر می دهد و با توجه به امکانات متعددش حذف کامل برنامه ها را فراهم می سازد. ویژگی های این نرم افزار اسکن تمام جزئیات برنامه ها ، امکان پشتیبان گیری از رجیستری ، قابلیت لیست کردن تمامی نرم افزارها و … است .

Admin1 بازدید : 168 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

SnagIt محصول قدرتمند شرکت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عکس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام کارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امکان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه که به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یک فیلم با کیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می کند. توانایی قدرتمند در به اشتراک گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

Admin1 بازدید : 135 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

Icecream PDF Converter نرم افزار ای قدرتمند و کم حجم برای تبدیل فرمت PDF به فرمت های رایج عکس می باشد. کار تبدیل با کشیدن و رها کردن فایل ها ( Drog ) مورد نظرخود در این برنامه شروع می شود. Icecream PDF Converter قادر است فرمت PDF را به فرمت های تصاویر نظیر PG, PNG, BMP, TIFF, GIF, EPS یا WMF تبدیل نمایید. قابلیت ادغام عکس های تبدیل شده و ویرایش حین تبدیل از قابلیت های Icecream PDF Converter می باشد. کیفیت این نرم افزار عالی است و قابلیت نصب روی تمامی ویندوزها را داراست .

Admin1 بازدید : 103 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

Avira Antivirus نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند با امکانات فوق العاده بالاست که علاوه برای توانایی حذف ویروس ها میتواند امنیتی نسبی شما را در اینترنت نیز حفظ نماید. این نرم افزار آنتی ویروس ویژه دارای امکانات حذف ویروس ها ، جاسوس افزارها و تروجان ها را دارا است و با موتور اسکنر قدرتمند خود میتواند ویروس ها را در لحظه شناسایی و حذف نماید. همچنین این نرم افزار با قابلیت مقابله با حملات فیشینگ و مقابله با جاسوس افزارها امنیت نسبی شما را در اینترنت نیز تامین خواهد کرد. همچنین این نرم افزار مجهز به آنتی روت کیت برای مقابله با تروجان های مخفی که اطلاعات شما را به سرقت می برند ، نیز می باشد. در کنار این قابلیت ها امکاناتی نظیر تعمیر سیستم بعد از حذف ویروس ها که شایدباعث به وجود آمدن اختلال در ویندوز شوند و همچنین شناسایی ویروس های ناشناخته و جدید از روی ماهیت عملکرد آنها از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. Avira Antivirus دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد و آپدیت های روزانه و مرتب این آنتی ویروس باعث شده است که کاربران از استفاده آن خرسند باشند.

Admin1 بازدید : 123 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

اگر در طول کار با کامپیوتر مجبور به انجام اعمال تکراری با موس و صفحه کلید خود هستید و آرزو داربد که ای کاش همه این کارها را بدون کیبورد و فقط با کمک ماوس انجام شود ؟ StrokesPlus نرم افزاری برای تشخیص حرکت موس است . با این نرم افزار میتوانید کلیدهای مانند Copy, Cut, Past, Refresh, Undo, و … را با موس انجام دهید و قابل ذکر است که StrokesPlus به صورت پیش فرض دارای اکثر دستورات برای حرکات مختلف ماوس میباشد برای مثال به جای فشار دادن CTRL+ C برای کپی کردن در کیبورد کافیست فقط با موس حرف C بر روی دسکتاپ بکشید !

Admin1 بازدید : 154 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

CorelDRAW Technical Suite یکی از کامل ترین مجموعه های نرم افزاری که می تواند تقریبا تمامی خواسته های یک کاربر حرفه ای را در زمینه طراحی های دو بعدی و سه بعدی و رسم انواع نمودارها و چارت های گرافیکی پاسخگو باشد Corel Designer Technical Suite نام دارد. این بسته نرم افزار فوق العاده قدرتمند امکانات بسیار کاملی در زمینه طراحی و نقشه کشی به صورت دو بعدی و سه بعدی ارائه می دهد. جالب است که قابلیت Import از انواع نرم افزارهای دیگر طراحی و نقشه کشی به این نرم افزار نیز وجود دارد. البته این قابلیتی است که به این نسخه اضافه شده است. طراحی های مکانیکی ، مکانیک سیالات به حرفه ای ترین شکل ممکن با وجود صدها قابلیت که در این بسته نرم افزاری جای گرفته است جای هیچ گونه شک و شبهه ای را برای استفاده از ابزارهای موجود باقی نمی گذارد. جالب است که این بسته نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه که تنها قادرند کار مشخصی را در یک زمینه انجام دهند از حجم به تناسب کمتری نیز برخوردار بوده که مطمئن برای حرفه ای ها اهمیت زیادی دارد. واسط کاربری نرم افزارهای موجود در Corel Designer Technical Suite که از سری نسخه های X6 نیز می باشد بسیار جذاب بوده و علاوه براین که دسترسی کاربران به منوها به سادگی امکانپذیر می شود بسیار کاربر پسند هم نیز می باشد. پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های موجود در زمینه های مختلف نکته مهم دیگری است که در این خصوص باید به آن اشاره شود. جالب است که امکان ترسیم نقشه های الکترونیکی نیز وجود دارد. یعنی به سادگی می توان یک بورد کامل را با این نرم افزار طراحی کرد.

Admin1 بازدید : 186 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

حتما شما هم عکس های انیمیشن مانند و متحرکی که چندی است در دنیای وب طرفداران زیادی پیدا کرده است را دیده اید و این سوال برایتان مطرح شده است که چگونه ویدیوها را به این عکس های متحرک تبدیل کنید و شاید به فکر این بوده اید که با تهیه شات های پشت هم از یک ویدیو چنین عکس های متحرکی را بسازید. دانلودها در این مطلب نرم افزاری ویژه برای اینکار را آماده کرده است. Aoao Video to GIF Converter نرم افزاری کارآمد برای تبدیل ویدیو به عکس های متحرک و GIF می باشد. این نرم افزار از ویدیوهای با فرمت AVI, MPEG, MP4, MKV, WMV, MOV, 3GP و… پشتیبانی میکند تا به راحتی آنها را به عکس های متحرک GIF و یا JPG, BMP, TGA, TIFF, PNG تبدیل کنید. این نرم افزار بسیار کارآمد است و نیازی به تبدیل چندین صحنه و چسباندن انها به یکدیگر و در نهایت ایجاد یک عکس متحرک نیست. بلکه این نرم افزار با گرفتن دوره زمانی معین از شما ، آن قسمت از ویدیو را به یک عکس متحرک تبدیل میکند. در هنگام تبدیل امکاناتی نظیر تغییر سایز عکس و همچنین کنترل تعداد فریم ها و حجم عکس نیز در دیگر قابلیت های نرم افزار محسوب می شود.

Admin1 بازدید : 92 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

Xinorbis نام نرم افزاری رایگان است که قادر است سیر تا پیاز هارد شما را به شما نمایش دهد. مثلا آیا تا بحال به این قضیه فکر کرده اید که چند درصد از فضای هارد دیسک شما توسط فایل های تصویری ، چند درصد توسط فایل های صوتی و … اشغال شده است و حتی این فایل های شامل کدام پسوند ها می شود و آیا برای شما جالب نیست بدانید چه تعداد فایل موسیقی روی هارد دیسک خود ذخیره کرده اید؟ این برنامه کم حجم و فوق العاده کاربردی به شما اطلاعات جالبی از هارد دیسک تان و فایل های درون آن میدهد. این برنامه جزئی ترین اطلاعات را نیز از قلم نمی اندازد و توسط نمودار ها و گراف های پیشرفته آمار دقیقی از فضای هارد دیسک ارائه می کند. یکی از قسمت های کاربردی برنامه مرتب کردن فایل ها بر اساس حجم آنها می باشد که میتوانید فایل های حجیم هارد خود راشناسایی کرده و در صورت نیاز انها را حذف کنید.

Admin1 بازدید : 191 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

PicturesToExe نام نرم افزاری برای ساخت و نمایش تصاویر پشت سر هم (اسلاید شو) می باشد که یکی از بهترین نرم افزار های ساخت فایل اجرایی EXE می باشد . به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا به وسیله ابزار آسان و رابط گرافیکی زیبا در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به ساخت آلبوم های عکس در فرمت اجرایی نمایید. همچنین با کمک این نرم افزار می توانید بر روی تصاویر افکت های متنوع حرکتی و یا متون دلخواه را با فونت های زیبا قرار دهید. همچنین با ابزار VideoBuilder در نرم افزار امکان ایجاد سریع و آسان DVD های تصویری را امکان پذیر می سازد. با این ابزار به راحتی می توانید منوی DVD و خیلی از پارامتر های دی وی دی را تنظیم کنید . این نرم افزار نیز قادر است از فایل ایجاد شده شما با قابلیت پسوورد گذاری و تمام شدن اعتبار آن محافظت کند. همچنین می توان ساخت محافظ صفحه نمایش ( Screen saver ) را تیز به قابلیت های این نرم افزار اضافه نمود .

Admin1 بازدید : 75 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

نرم افزار Artweaver یکی از نرم افزارهای طراحی و نقاشی است که برای هر دو گروه کاربران مبتدی و حرفه ای شده است. این نرم افزار هرآنچه برای طراحی نیازمند آن هستید را فراهم می کند تا بتوانید به راحتی هنر خود را به نمایش بگذارید. می توانید از انواع قلم های مختلف استفاده نمایید ، افکت های مختلف را بکار ببرید و از دیگر امکانات نرم افزار استفاده نمایید. امکان کار با لایه ها را نیز می توان از جمله نکات مهم در مورد این نرم افزار دانست. در نهایت نیز می توانید حاصل کار خود را به فرمت های مختلف گرافیکی ذخیره نمایید. محیط این نرم افزار شباهت بسیاری به نرم افزار معروف و محبوب فتوشاپ دارد که باعث می شود تا اگر با محیط فتوشاپ آشنایی دارید در استفاده از این نرم افزار نیز مشکلی نداشته باشید.

Admin1 بازدید : 112 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

دیگر کم کم سیگنال تلویزیونی آنالوگ منسوخ شده و جای خود را به سیگنال دیجیتال می دهند و انواع گیرنده های سخت افزاری سیگنال دیجیتال نیز برای کامپیوتر ها منتشر شده اند که تنها با اتصال به یو اس بی و یک آنتن بسیار کوچک قابل حمل می توانید تمام شبکه های دیجیتال محلی کشور خود را دریافت کنید. مطمئنا داشتن یک نرم افزار کامل برای مدیریت این سیگنال، کیفیت بالای پخش و Encoding و همچنین قابلیت های مختلف مانند ضبط و .. همه و همه می تواند به شما در هر چه بیشتر لذت بردن از تکنولوژی دیجیتال کمک کند. ProgDVB نرم افزاری مشهور و حرفه ای جهت تماشای تلویزیون ها و رادیوهای ماهواره ای از طریق کارت های DVB است که امروزه سایر کاربران اینگونه کارت ها از این برنامه جهت مشاهده کانال ها و رادیوها استفاده می کنند. به جرات می توان گفت که ProgDVB در مقایسه با نرم افزارهای مشابه بیشترین استفاده را در بین کاربران داشته است. این نرم افزار با تمامی کارت های DVB سازگاری کامل داشته و به خوبی می تواند با آن ها کار می کند.از قابلیت های ProgDVB می توان به توانایی کار تحت شبکه و به اشتراک گذاری آن برای چند نفر به طور همزمان، توانایی ضبط صدا و تصاویر از کانال های مختلف و ذخیره آن ها در فرمت های گوناگون و … اشاره کرد.

Admin1 بازدید : 77 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

CyberLink PowerDVD Ultra از جمله نرم افزارهای معروف پخش فیلم در کامپیوتر می باشد که شما با استفاده از آن به راحتی میتوانید فیلمهای با کیفیت DVD را در محیطی بسیار زیبا و دلنشین تماشا کنید. این برنامه ساخت کمپانی مشهور Cyberlink می باشد و در این نسخه جدید امکانات بسیار زیادی به آن اضافه شده که مهمترین آنها امکان پخش فیلمهای با کیفیت Blue-Ray و HD و نیز قابلیت پخش فیلم ها به صورت سه بعدی می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از قابلیت های مهمی که به این نسخه اضافه گردیده کنترل برنامه با استفاده از گوشی های موبایل می باشد در واقع شما با نصب برنامه رابط و درایور نرم افزار میتوانید از راه دور و با گوشی موبایل خود به صورت کامل کنترل برنامه را در اختیار بگیرید. از دیگر قابلیت هایی که در نسخه های قدیمی این نرم افزار وجود داشت و در این نسخه هم مشاهده می شود، قابلیت پخش فایل فیلم های دی وی دی که به صورت جداگانه در هارد کامپیوتر وجود دارد و همچنین پخش فایل ویدیویی با فرمت های MKV, MPEG, AVI, FLV, MOV و … می باشد. در این برنامه امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار دارد تا در بهترین شرایط و با عالی ترین کیفیت فیلم مورد نظر خود را تماشا کند به عنوان نمونه تنظیمات مربوط به سایز تصویر و افزایش کیفیت آن و همچنین تنظمیات متنوع مربوط به نمایش زیرنویس به شکل های مختلف و … این نرم افزار در حال حاضر جز پرطرفدارترین نرم افزارهای پخش فیلمهای با کیفیت DVD در سراسر جهان می باشد و دارای امکانات و کاربردهای بسیار فراوانی است.

Admin1 بازدید : 111 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

اگر می خواهید زمانی که متنی را روی صفحه نمایش خود دارید به طور خودکار توسط نرم افزاری تبدیل به گفتار شده و در داخل یک فایل صوتی ذخیره شود. Balabolka یک ابزار تبدیل متن به گفتار است که متن نوشته شده روی صفحه را برای شما می خواند و به وسیله آن می توانید متن خود را به راحتی تبدیل به گفتار کنید. با استفاده از این نرم افزار تبدیل متن به صدا همه نوع صداهایی که بر روی سیستم کامپیوتر شما نصب شده است در دسترس Balabolka می باشد. با این نرم افزار تبدیل متن به صوت ، متن روی صفحه نمایش می تواند تبدیل به گفتار شده و به صورت یک فایل WAV و یا یک فایل MP3 ذخیره شود. این نرم افزار تبدیل متن به صدا می تواند محتوای کلیپ بورد و همچنین متون داخل یک فایل Word و فایل های RTF و فایل های HTML را به راحتی بخواند، می تواند نوع فونت و رنگ پس زمینه را سفارشی کند و می تواند از System Tray بخواند و Hotkey های جهانی یا Global را کنترل کند. این نرم افزار تبدیل متن به گفتار از نسخه های مختلف صوت مایکروسافت که به آن SAPI می گویند استفاده می کند، که می توانید از طریق این قابلیت پارامترهای صدا از جمله سرعت، گام و حجم صدا را تغییر دهید. با استفاده از این نرم افزار خواندن متن که یک نرم افزار کاربردی می باشد شما می توانید یک لیستی از صداهای دلخواه را برای تعویض به وجود بیاورید تا در صورت لزوم برای بهبود کیفیت تلفظ ، صدا را تغییر دهید و صدای دیگری را جایگرین کنید. این قابلیت زمانی برای شما مفید خواهد بود که شما می خواهید املای کلمات را تغییر دهید. قواعدی که در این نرم افزار برای تصحیح تلفظ مورد استفاده قرار گرفته است از VBScript برگرفته شده است. در ضمن این نرم افزار Balabolka به زبانهای مختلف و تحت ویندوز های XP/2000/Vista/Win 7 کار می کند که می تواند برای تمام کاربران بسیار کاربردی باشد.

ADMIN بازدید : 138 پنجشنبه 20 فروردین 1394 نظرات (0)

VirtualDJ نرم افزاری نام آشنا در زمینه طراحی موزیک پر تحرک یا همان دی جی می باشد که یک دستگاه پیشرفته ساخت دی جی را در خانه برای شما فراهم می آورد. تهیه و خرید دستگاه های دی جی علاوه بر هزینه سنگینی که به علاقمندان تحمیل می کند از نظر نحوه کار نیز گاها بسیار پیچیده و پر فوت و فن می باشند که در هر حال هر کسی ممکن است از بس هزینه سنگین خرید این دستگاه ها و یا فنون کار با دستگاه بر نیاید. با زبان ساده باید گفت VirtualDJ یک نرم افزار جالب ، ساده و قدرتمند برای اشخاصی می باشد که علاقه خاص و ویژه ای به ضبط،، ادیت و پخش حرفه ای یک موسیقی دارند. این برنامه در اصل نرم افزاری است برای میکس نمودن فایلهای MP3 . موتور تبدیل این نرم افزار قادر است تا آهنگهای شما را به بهترین صورت میکس کرده و در کار ساخت دی جی به نحوه کار و روند پیشرفت کار شما سرعت بخشد.

ADMIN بازدید : 140 پنجشنبه 20 فروردین 1394 نظرات (0)

Lunascape مرورگر برجسته است که این امکان را در اختیار طراحان قرار خواهد داد که با ۳ موتوره مرورگر های بزرگ فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر و گوگل کروم وب سایت های طراحی شده را تست و آزمایش کنند . با این نرم افزار دیگر نیاز نیس که مرورگر های مخلتف را جداگانه نصب و تست کنید بلکه هر تب از مرورگر می تواند با یک موتور وب راه اندازی شود و صفحات شما را نمایش دهد . امکانات این مرورگر سرعت بالا وبگردی ، دارای نوار جستجو ، قابلیت هایلایت کردن متن ، امنیت بالا و …. است .

تعداد صفحات : 8

درباره ما
این سایت از تیرماه 1393 شروع به فعالیت نموده و دارای آهنگ جدید ایرانی و خارجی،فیلم،سریال،گیم،نرم افزار و ... میباشد. مدیران وبسایت : محمدرضا جانی پور و امیرحسین سحرخیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    ورزشی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3211
  • کل نظرات : 99
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 331
  • بازدید ماه : 5,955
  • بازدید سال : 53,821
  • بازدید کلی : 1,882,517