loading...
طـــــوفانی | بزرگترین مرکز دانلود
بنر سایت ما

جهت دیدن سایر بنر ها در جهت عمودی و افقی و دریافت آدرس بنر  اینجا  یا روی بنر کلیک کنید


آخرین ارسال های انجمن
Admin1 بازدید : 883 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

عنوان پیش رو بزرگترین بازی در سبک دنیای باز خواهد.ماموریتهای اصلی و فرعی و هزاران جزئیات متفاوت در شهر لس سانتوس.ویژه سازی اتومبیلها,تغییر البسه,خرید سلاح و…از ویژه گیهای بارز این سبک در دنیای بازیها هست.حال به نسخه قبلی این بازی بیایید و المانهایی چون شکار کوسه و گوزن و…را اضافه کنید.بیایید تصویری در ذهن خود از پرواز با هواپیماها,سوار شدن بر جت اسکی و قایق سواری,ماموریت در اعماق اقیانوسها و…را نیز اضافه کنید.خوب تمام این ویژه گیها ناشی از خلاقیت تیم سازنده نخواهد بود.سرمایه گذاری وحشتناک,تیمی بسیار حرفه ای و هماهنگ,همراه با قدرت ریسک پذیری و البته تحقیقاتی بسیار وسیع وجود خواهد داشت.نسخه قبلی این عنوان توانست امتیاز ۹۸ را از سایت متاکریتیک بدست آورد که میتوان گفت اعجاب انگیز است. اینقدری این عنوان محبوب و مشهور است که با هر بار دیدن خبری بسیار کوچک و یا حتی شایعه پیرامون این عنوان سیل عظیمی نظر در پست مربوطه در سایتهای مختلف حمله ور میشود!این عنوان مخاطبین را با بازیهای دنیای بازی اشنا کرد.فهماند چقدر میتوان دست بازیباز را در بازیها باز گذاشت.تغییرات خوبی را ما در این عنوان شاهد خواهیم بود و این را هم همه میدانیم که این سری بازی همیشه داستانهای خوبی را باخود داشته اند.این بار قرار است شخصیت سه کاراکتر را در دنیای لس سانتوس تجربه کنید و چگونگی مستقل تشکیل شدن پوسته و عمق شخصیتی این سه نفر به همراه پیوند خوردن رابطه اینها را هم ببینید.این مقاله بسیار طولانی و مفصل خواهد بود.پیش خود فکر میکردم میشود تنها با ذکر نکات خیلی مهم هم یک متن خوب نوشت ولی دستانم در هنگام نوشتن این متن میلرزید زیرا میدانستم جای هیچگونه اغماضی نیست.بایستی تا آنجایی که میشود بیشترین نکات منتشر شده از این بازی را تا زمان انتشار جهانیش به مخاطبین تقدیم کرد.

Grand Theft Auto V PC-RELOADED

|برای اولین بار، نسخه نهایی و سالم RELOADED بازی|

Admin1 بازدید : 164 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Airport Firefighters یک بازی شبیه سازی می باشد که توسط کمپانی Visual Imagination Software تولید شده است. این بازی را می توان قوی ترین بازی در سبک شبیه سازی آتش نشانی دانست که تا به حال عرضه شده است. در این بخش از بازی، شما در بخش آتش نشان های فرودگاهی قرار دارید و باید حوادثی که در این منطقه رخ خواهد داد را مدیریت کنید. ورود به داخل هواپیما، مدیریت لحظات حساس، نجات سریع افراد گیرافتاده در هواپیما و … می تواند گویای برخی از جذابیت های این بازی باشد.

Admin1 بازدید : 174 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Lemma یک بازی اول شخص می باشد که بر اساس حرکات پارکور می باشد و دنیایی مبتنی بر قوانین فیزیک را تشکیل می دهد. تمامی حرکات شما در طول بازی می تواند تاثیرگذار بر محیط اطرافتان باشید و ساختارهایی که در فضای بازی تولید می کنید را تغییر دهد. شما می توانید سطح مختلفی را برای خود ایجاد کنید و یا از بین ببرید. بازی دارای رفتاری غیرخطی بوده و دارای ۴گونه اتمام مختلف است.

Admin1 بازدید : 176 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نسخه جدید بازی انحصاری در ژانر کشتی کج که در سال های اخیر بهبودهای زیادی در آن صورت گرفته، با نام WWE 2K15 عرضه شده است. این بازی به علت انتشار آن برای کنسول های نسل هشتمی، کمی با تاخیر مواجه شد. در این نسخه سعی شده است تا کاستی هایی که در یک بازی کشتی کج دیده می شد را تا به حد امکان از بین برده و تجربه یک مسابقه واقعی را برای گیمر ایجاد کنند. کار جالبی که در این نسخه صورت گرفته، مصاحبه حضوری سازندگان بازی با شخصیت های کشتی کج بوده، تا بتوانند با روحیات آن ها آشنا شوند و شخصیت های آن ها را مطابق با چیزی که در واقعیت است شبیه سازی کنند و شرایط روانی داخل رینگ آن ها طبیعی به نظر برسد. هم چنین در مورد تکنیک های جذب تماشاگران و حرکات نمایشی، در این نسخه توجهات زیادی به دنیای واقعیت شده است و چیزی درخور کنسول های نسل هشتمی قرار شده که ارائه شود.

Admin1 بازدید : 109 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

داستان بازی در مورد دختری است به نام Shao Jun که آخرین فرد از اتحاد Assassin's BrotherHood است و اهل چین است. او قصد دارد تا با دشمنانی که Assassin ها را نابود کرده اند مبارزه کند و انتقام خون برادران و خواهران Assassin خود را بگیرد. Shao Jun دارای سلاح های ویژه و مرگباری میباشد مانند Foot Blade که یک نوع چاقوی مخفی است که از جلوی چکمه یا کفش بیرون می آید و همینطور Jian Sword و چند اسلحه ی جدید دیگر. شما باید به مناطق مخلف چین سفر کنید و در نقش Shao Jun انتقام خون Assassin ها را بگیرید و اگر شکست بخورید فرقه ی Assassin's از بین میرود.

Assassins Creed Chronicles China PC-CODEX

|کرک فیکس Crackfix-CODEX به پست اضافه شد|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۰۹ گیگابایت به پست اضافه شد

Admin1 بازدید : 264 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

هنوز داستان بازی به طور کامل مشخص نیست، اما در یکی از مصاحبه ها وقتی از اد بون سوال شد، که داستان باز ارتباطی به نسخه قبل دارد، یا خیر ؟ او جواب داد هم ارتباط دارد و هم بی ارتباط است، خیلی سخت است، که بتوانم توضیح دهد. همان طور که از بازی قبل به یاد داریم، بسیاری از شخصیت های می میرند و ممکن است، خیلی شان دوباره به بازی برگردند. مثلا ساب زیرو که تبدیل به یک روبات شده بود، بار دیگر در شکل انسانی بازگشته است و این گونه موارد، از بازی های مبارزه ای دور از انتظار نیست. در کل گیمران توقع داستان خیلی واقع گرایانه از بازی های مبارزه ای ندارند و فقط می خواهند، که مبارزات برایشان در یک دنباله به صورت خوب و منطقی قرار بگیرد. به نقل از بون شخصیت های سابق این سری بازی که ید طولایی در این بازی دارند، بار دیگر باز خواهند، گشت و برخی شخصیت های جدید هم به بازی اضافه خواهند شد. این شخصیت های جدید هم ذات پلید و شیطانی دارند و هم ذات خوب و صلح جو. چند شخصیت هم مانند اسکورپیون در هیچ کدام از دسته های بالا قرار نمی گیرند و به اصطلاح خنثی هستند.

Admin1 بازدید : 114 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

Etherium یکی از بازی های سبک استراتژیک است که در جهانی علمی تخیلی رخ می دهد و داستان نبرد میان سه جناح بر سر منبع انرژی مرموز و ناشناخته ای به نام Etherium را روایت می کند . در ابتدا باید یکی از سه جناح را برگزیده و پا به میدان نبرد گذارید . مدیریت منابع , گسترش پایگاه های نظامی , رهبری پیاده نظام ، تانک ، هواپیماها و colossi های غول پیکر تنها بخشی از وظایف شماست . در طول انجام ماموریت ها , آب و هوا دچار تغییرات عمده ای خواهد شد که این مسئله کمی کار شما را سخت خواهد کرد . در قسمت single player , بازی دارای حالت Conquest است که این اجازه را به شما می دهد تا قابلیت های فنی خود را ارتقا بخشیده و به فضای بی انتها سفر کرده و مستعمرات خود را گسترش دهید . هرکدام از سه جناح دارای توانایی ها و نقاط ضعف مخصوص به خود هستند همچنین از نظر مهارت های تاکتیکی مانند قرار گرفتن در موقعیت های مختلف نقشه ، کنترل آب و هوا و یا بمباران سیاره با یکدیگر تفاوت دارند . از همان ابتدا یک روند و استراتژی درست برای خود تعریف کنید زیرا یک قدم اشتباه باعث سقوط حکومت و سیاره شما خواهد شد . بازی در بخش مولتی پلیر نیز این اجازه را به شما می دهد تا به همراه ۴ پلیر دیگر به مبارزه پرداخته و سیاره ها را به زیر سلطه خود درآورید .

Admin1 بازدید : 128 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

ماجراجویی فانتزی بر خلاف بازی های منتشر شده تا به امروز را تجربه کنید . قدم در راه یک جادوگر گذاشته و در جستجوی قدرت باستانی باشید . کاوش در معبد گمشده , جستجو در اتاق هایی با معماری های زیبا و چشم نواز , باز کردن جادوها و استفاده از آنها برای حل معماهای معبد و مبارزه با هیولایی که در اعماق معبد انتظار شما را می کشند تنها بخشی از وظایف شماست . جالب است بدانید برای ساخت این بازی از موتور بازیسازی Unreal Engine ساخته شده است . امکان اجرا کردن جادوها با استفاده از صدای خود , کشف و یادگیری جادوهای مختلف , وجود جادوهایی با ویژگی های منحصر به فرد , حل پازل و به چالش کشیدن پلیر , وجود تله و امکان فرار , کاوش معبد از دست رفته ، کشف اسرار گذشته و تجربه گرافیکی خیره کننده تنها بخشی از ویژگی های بازی است.

Admin1 بازدید : 151 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (1)

کنون باید داستان Assassin’s Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک تمپلار قرار می دهد، قرار است به داستان پر فراز و نشیب خانواده ی کنوی پایان دهد و پیش زمینه ی داستانی عنوان Unity را به وجود آورد. داستان بازی در بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۶۱ جریان دارد، سال هایی که یکی از جنگ های مشهور آن دوران یعنی جنگ های هفت ساله جریان داشت و این جنگ ها با داستان بازی ارتباط مهمی دارند بنابراین در ابتدا توضیحی درباره ی این جنگ ها ارایه می دهیم. جنگ های هفت ساله به مجموع درگیری هایی گفته می شود که از سال ۱۷۵۶ تا ۱۷۶۳ میلادی در مناطق آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای مرکزی جریان داشت و اکثر قدرت های بزرگ آن زمان در آن شرکت داشتند و با توجه به اقیانوس اطلس که پلی میان آمریکای شمالی و اروپا ایت، اکثر این نبرد ها نبرد های دریایی بوده اند. فرانسه هم که در این جنگ حضور داشت، صدمات اقصادی بسیار شدیدی دید و همین امر باعث شد تا اختلاف طبقاتی در این کشور پر رنگ تر شود و سرانجام به انقلاب مردم منجر شود، به همین دلیل است که داستان این نسخه به عنوان Unity نیز ارتباط دارد.

 

 

Download Assassins Creed Rogue

Admin1 بازدید : 209 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

Afterfall Reconquest یک بازی زیبا از تلفیق دو سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط استدیو بازی سازی IntoXicate ساخته شده است. وقایع بازی افترفال در آخرالزمان به وقوع میپیوندد، زمانی که همه جا به سوی نابودی کشیده شده است و تنها دو گروه از مردم زنده مانده اند! دسته اول کسانی بودن که پناهگاه های مختلفی رفتند ولی پس از مدتی به این نتیجه رسیدن که تنها پناهگاه برای آن ها زندگی نمیشود و نیاز به آب و غذا بر آن ها واجب است و تصمیم گرفتند که به شهر بیایند و همین دلیل تغییر سکون و نیار به مواد غذایی باعث درگیری در بین آن ها شده است. سرنوشت گروه دوم یک رمز و راز است که به گفته سازنده در اپیزودهای بعدی به آن میپردازد. در این بازی شما در نقش شخصی قرار میگیرید که بر اثر موادهای شیمیایی به وجودی خطرناک تبدیل شده که نصف بدن آن انسان و نصف دیگر از نوعی فلز است، سلاح او یک سلاح بیوشیمیایی ترسناک است که به کمک آن میتواند دشمنان مختلفی را نابود کند.

Admin1 بازدید : 119 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

Iron Fist را می توان اولین DLC برای بازی محبوب Men of War: Assault Squad 2 دانست. این دی ال سی به همراه مجموعه ای از ویژگی های جدید و محتویات اضافی برای بخش تک نفره عرضه شده است. در مسیر خود در میدان نبرد به عنوان یک تانک آزادی خواه در پرسپکتیو سوم شخص به نبرد بپردازید. با تانک خود در برابر دشمنان به نبرد بپردازید و درجه ی آزادی خواهی خود را افزایش دهید. هم چنین در این بازی شما می توانید از قابلیت های چند نفره لذت ببرید و با دوستان خود به رقابت بپردازید.

Admin1 بازدید : 172 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

European Ship Simulator یک بازی شبیه سازی و ماجراجویی می باشد که در ۱۹ فوریه ۲۰۱۵ توسط کمپانی Excalibur تولید و عرضه شده است. شما در این بازی شبیه سازی نقش کاپیتانی را دارید که معروف ترین پورت های اروپایی را که شامل Dover، Rostock و تنگه Gibraltar می باشد را مورد بررسی و کاوش قرار خواهید داد. رگه های بزرگتر توسط امواجی که نیروی زیادی دارند تولید خواهند شد و شما باید با انواع حوادث دریایی دست و پنجه نرم کنید تا کاپیتانی قابل شوید. انواع کشتی ها و قایق ها در این بازی برای هرچه کامل تر شدن بازی قرار داده شده است.

Admin1 بازدید : 137 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

Hand of Fate یک بازی تک نفره در سبک RPG، اکشن و ایندی می باشد که توسط کمپانی Defiant Development تولید و عرضه شده است. این بازی نمرات بسیار قابل قبولی را از منتقدین مختلف از آن خود کرده است. پس از ۱۳دروازه ای که در پایان دنیا قرار دارد، بازی زندگی و مرگ اجرا می شود. کارت های خود را رسم کنید، با دست خود بازی کنید و سرنوشتی که برای شما رقم می خورد را کشف نمایید. بازی Hand of Fate ترکیبی از سبک های گفته شده است که در آن گیمر دسته ای کارت ها را برای خود ایجاد می کند که سپس برای سیاه چاهی که برای آن در اعماق زمین تعبیه شده است استفاده می شود. بعد از این که شما وارد نبردی شدید، تمامی کارت هایی که جمع کرده اید به کمک شما خواهند آمد و نبرد شما آغاز خواهد شد.

Download  Hand of Fate 
Admin1 بازدید : 179 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

Lucius 2 در ادامه ی نسخه ی اول این بازی عرضه شده است! این بازی، یک بازی تک نفره در سبک ایندی و ماجراجویی می باشد و شما باید همانند نسخه ی اول، با استفاده از حرکات پلیدانه ی خود دست به کشتن انسان های بیگناه بزنید و با این کار، شیطانی که در قلب این پسربچه تسخیر شده است را راضی نگه دارید. در این قسمت، شخصیت اصلی بازی یعنی Lucius به بیمارستانی روانی منتقل داده می شود تا توسط مراقبینی ناشناخته بهبود پیدا کند.

Admin1 بازدید : 220 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

Reload یک بازی اکشن و شبیه سازی می باشد که با حجم کم خود می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند. این بازی، یک بازی با خواص واقعی سلاح ها بوده و تاکتیک های نظامی در آن به صورت واقعی شبیه سازی شده اند که شما می توانید آن را به صورت ۱ الی ۴نفره بازی کنید که باعث می شود تا بازی بسیار جذاب تر و سریع تر برای شما اتفاق بیفتد. Reload یکی از دقیق ترین بازی های تفنگی که تا به حال شبیه سازی شده است می باشد و تنها هدف آن، تمرین دادن برای شلیک کننده های حرفه ای می باشد. رشد و حرفه ای تر شدن خود را با فراگرفتن دستوراتی که به شما در طول بازی داده می شود حس خواهید نمود که این تمرینات بیش از ۴۳۵ سناریو نظامی خواهد بود.

Admin1 بازدید : 156 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

سرعت کلی گیم پلی همانند نسخه‌های قبل باز هم دچار تغییراتی شده و کمی کندتر به نظر می‌رسد که البته اگر FIFA World Cup را تجربه کرده باشید این کندی به مراتب مشهودتر خواهد بود. حرکات بازیکنان در زمین بازی سنگین از قبل شده و حتی چرخش ها و جابجایی های سریع نیز سنگینی خاص خود را دارند که البته این سنگینی همانند فیفا ۱۴ آزاردهنده نبوده و بیشتر در راستای القای وزن بازیکنان به بازیباز است. این سنگینی در صحنه هایی که بازیکنان پا به توپ می‌شوند و یا در صدد دریافت توپ هستند بیشتر و بهتر خود را نشان می‌دهد. رد و بدل کردن پاس‌های پینگ‌پنگی همچنان امکان پذیر است ولی فاکتور وزن سختی آنرا افزایش داده است. کیفیت پاس ها (بخصوص پاس‌های تک‌ضرب) با توجه به موقعیت بدن و پای تکیه‌گاه بازیکنان متفاوت است و ممکن است در صحنه‌ای با این که قدرت را بسیار پر کرده کرده‌اید، به دلیل عدم تعادل بازیکن پاسی آرام و بی جان را شاهد باشید. حتی در بعضی از صحنه ها اگر بازیکن دریافت کننده توپ در حرکت باشد، در صورت فرستادن توپ در خلاف جهت وی، ممکن است سر خورده و فرصت ضد حمله برای حریف فراهم شود. همین موارد در کنار فیزیک بسیار خوب بازی یکی از ویژگی‌های خوب فیفا ۱۵ را تشکیل می‌دهد.

FIFA 15 PC-3DM

|آموزش نصب را حتما قبل از اجرای بازی مرور بفرمایید|

|کرک ورژن ۲ Crack.V.2+Update-3DM به همراه توضیحات نصب کرک به پست اضافه شد|

 

Download FIFA 15

ADMIN بازدید : 178 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

در بازی Deathtrap بازیکنان در قالب یک قهرمان قرار می گیزند و وظیفه دارند با اتکا به قدرت و مهارت قهرمان خود و گذاشتن تله های متعدد در مسیر پر پیچ و خم بازی از مقر خود در برابر انبوهی از دشمنان دفاع کند، هیولا ها و دشمنانی که با پیشرفت بازیکنان در بازی قوی تر شده و حتی درادامه باس فایت هایی هم به بازی اضافه می شود که مطمئنا  کار را برای بازیبا سخت تر خواهند کرد؛ لازم به ذکر است که قابلیت آپگرید کردن تله های موجود بازی و نیز مهارت های قهرمان بازی نیز در بازی وجود دارد. این بازی که قرار است در سبک tower-defense – سبک دفاع از مقر- ساخته شود ولی طبق گفته های سازندگان بازی از عناصر و ویژگی های سبک RPG نیز در ساخت این بازی استفاده شده است؛ از نکات مثبت  این بازی می توان به وجود قابلیت co-op  چهار نفره آن اشاره کرد.

Download Deathtrap
ADMIN بازدید : 222 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (0)

سرعت کلی گیم پلی همانند نسخه‌های قبل باز هم دچار تغییراتی شده و کمی کندتر به نظر می‌رسد که البته اگر FIFA World Cup را تجربه کرده باشید این کندی به مراتب مشهودتر خواهد بود. حرکات بازیکنان در زمین بازی سنگین از قبل شده و حتی چرخش ها و جابجایی های سریع نیز سنگینی خاص خود را دارند که البته این سنگینی همانند فیفا ۱۴ آزاردهنده نبوده و بیشتر در راستای القای وزن بازیکنان به بازیباز است. این سنگینی در صحنه هایی که بازیکنان پا به توپ می‌شوند و یا در صدد دریافت توپ هستند بیشتر و بهتر خود را نشان می‌دهد. رد و بدل کردن پاس‌های پینگ‌پنگی همچنان امکان پذیر است ولی فاکتور وزن سختی آنرا افزایش داده است. کیفیت پاس ها (بخصوص پاس‌های تک‌ضرب) با توجه به موقعیت بدن و پای تکیه‌گاه بازیکنان متفاوت است و ممکن است در صحنه‌ای با این که قدرت را بسیار پر کرده کرده‌اید، به دلیل عدم تعادل بازیکن پاسی آرام و بی جان را شاهد باشید. حتی در بعضی از صحنه ها اگر بازیکن دریافت کننده توپ در حرکت باشد، در صورت فرستادن توپ در خلاف جهت وی، ممکن است سر خورده و فرصت ضد حمله برای حریف فراهم شود. همین موارد در کنار فیزیک بسیار خوب بازی یکی از ویژگی‌های خوب فیفا ۱۵ را تشکیل می‌دهد.

Download  FIFA 15 - pc
ADMIN بازدید : 146 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

در این بازی بازیکنان می توانند برای ثروتمند شدن و یا انتقام از دیگران و یا به پیدا کردن گنج درگوشه و کنار بازی پردازند؛ لازم به ذکر است که این بازی دارای قابلیت آنلاین نیست؛ از ویژگی های این بازی می توان به وجود عناصر سبک بازی RPG و وجود ماموریت های متعدد جانبی و آیتم هایی با قابلیت آپگرید کردن ویژگی های آن و از همه مهم تر، سیستم اخلاق محور در بازی اشاره کرد. بازی Raven’s Cry که توسط دو استدیوی Topware Interactive و Reality Pump ساخته شده و یک بازی در سبک سوم شخص/ماجراجویی می باشد. عنوان Raven’s Cry داستان Christopher Raven را در زمانی که قصد شکار کردن و نابود کردن دزدان دریایی را که داشت را ادامه می دهد، که در این جنگ بین او و دزدان دریایی Christopher خانواده خود را از دست می دهد. بازی شامل ۲۵ ساعت گیم پلی در حالت Open World است این ۲۵ ساعت هم شامل ماموریت های زیاد و مختلفی می شود. همچنین در بازی شما قادر خواهید بود که از مزایایی اقتصادی برای خرید و فروش کالا بهره مند شوید. همچنین در بازی می توانید نیروهای دریایی و درزدان دریایی زیر سلطه خود را کنترل کنید.

 

 Download Ravens Cry PC-CODEX

ADMIN بازدید : 147 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (0)

با اسکوبی دوو و دوستانش همراه شوید و به دنیای شوخ طبعانه و کودکانه ی لونی تونز وارد شوید. این بازی در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد و شما در آن باید معمای Kraken Cove را توسط شخصیت های محبوب کارتونی خود بگشایید و کسی را که پشت پرده ی ساخت محصولات مخرب MOCME می باشد را پیدا کنید و از پیشرفت آشوب و نا به سامانی جلوگیری کنید.

ADMIN بازدید : 249 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (0)

Grey Goo جدیدترین پروژه شرکت Petroglyph (متشکل از برخی کارمندان  Westwood Studios)به همراه اعضای استدیو Grey Box است که از سبکی مشابه بازی های Command & Conquer: Generals بهره میبرد. بازی Grey Goo به بهترین شکل ساخت و ساز پایگاه (Base)، مدیریت واحدها و جنگ در فضا را به نمایش در می آورد. همچنین قول داده شده یک سری موارد کسل کننده که بعضا بازی های این سبک دچار آن می شوند حذف شود و تمرکز بر روی یک بازی تاکتیکی مبتنی بر ساخت پایگاه و گیم پلی کلاسیک RTS خواهد بود. این بازی دارای سه فرقه است: گروه Beta، انسان ها و Goo. هر کدام استراتژیک ها و واحدهای منحصر به فرد خود را دارا هستند و شما می توانید به صورت تک نفره، Co-op و یا چند نفره آن را تجربه کنید. هوش مصنوعی در بازی Grey Goo بر اساس ایده های آژانس تحقیقات پیشرفته بر روی سیستم پدافند (DARPA – سازمانی که در دنیای واقعی وجود دارد) طراحی شده و هر مسابقه بجای اینکه از پیش تعیین شده باشد، منحصر به فرد خواهد بود.

ADMIN بازدید : 138 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (0)

به جرات می توان گفت که در مقابل محتویات سری بازی Saints Row هیچ گونه موانعی وجود ندارد. از شوخی با عناوین بزرگی همچون Metal Gear Solid و تیکه پرانی های مختلف به دیگر مسائل موجود در دنیای بازی ها گرفته تا ریاست جمهوری و طنزهای واقعا خنده دار. اما باور این مسئله که یک بازی مانند Saints Row: Gat Out of Hell از عناوین دنیای والت دیزنی الهام گرفته باشد از همه سخت تر است! در داستان بازی Saints Row: Gat Out of Hell شما با حضور در نقش یکی از دو شخصیت Johnny Gat یا Kinzie Kensingto بایستی به سراغ رئیس گروه Saints در جهنم بروید که قرار است با دختر شیطان ازدواج کند. حال در این میان شما با شخصیت های تاریخی و محبوب سری Saints Row نیز مواجه خواهید شد. تا به اینجای کار شباهتی به انیمیشن های Frozen یا Snow White دیده نمی شود مگر اینکه بحث موزیکال بودن را به وسط بکشید. Gat Out of Hell یکی از محتویات جدیدی می باشد که پیرامون بازی Saints Row 4 ساخته شده و در نمایشگاه PAX 2014 معرفی شده است. پلفترم های اعلام شده PC ،PlayStation 3 ،Xbox 360 می باشد.

Saints Row Gat out of Hell PC-RELOADED

ADMIN بازدید : 147 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

بازی Primal Carnage: Extinction یک بازی آنلاین چندنفره آنلاین می باشد که برخلاف هر بازی دیگری، از نبردهای پرسرعت، محیط گسترده برای بازی و یکی از اکشن ترین بازی های ممکن را دارا می باشد. در جزیره ای اسرارآمیز که با هیولاهای ماقبل تاریخ کنترل می شود، شما می توانید به گروه دایناسورها ملحق شوید و یا در گروه انسان ها قرار داشته باشید و با استفاده از تجهیزات نظامی منحصر به فرد و مخرب به نبرد بپردازید. آیا شما از اسنایپ و یا تفنگ های آتش افکن برای به زانو در آوردن این حیوانات ماقبل تاریخ استفاده خواهید کرد؟ مهم ترین سئوال این است که شما می توانید زنده بمانید؟

ADMIN بازدید : 538 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 از لینک مستقیم

دانلود بازی PES 2015

کرک سالم بازی نسخه PC-RELOADED

ژانر: ورزشی

سال انتشار : 2013

حجم بازی : 6.21 گیگابایت

درباره بازی :

فوتبال تکاملی حرفه‌ای ۲۰۱۵ (به انگلیسی: Pro Evolution Soccer 2015) (به اختصار PES 2015) که در ژاپن و کره جنوبی با نام فوتبال جهانی: یازده قهرمان ۲۰۱۵ (به انگلیسی: World Soccer: Winning Eleven 2015) شناخته می‌شود، یک بازی رایانه‌ای فوتبال از سری بازی‌های فوتبال تکاملی حرفه‌ای است که توسط شرک کونامی ساخته و منتشر شده‌است.

Pro Evolution Soccer یکی از پر طرفدار ترین بازی های ورزشی می باشد که سالیان سال با طرفداران این سبک بازی ها همراه بوده و هر ساله نسخه جدیدی را روانه بازار می کند، طی چند سال اخیر این عنوان در رقابت با یک عنوان مشابه ( FIFA از استودیوی EA ) دچار تنزل شده و حتی این رکود تا جایی پیشرفت که خیلی از طرفدارهای این سری به عنوان رقیب یعنی FIFA نقل مکان کرده اند ولی با تمام این فراز و نشیبهایی که گریبان گیره استودیوی قدیمی konami و عنوان با سابقش یعنی PES شده ، فوتبال حرفه ای یا Pro Evolution Soccer امسال با شعار زمین از آن ماست یا The Pitch is Ours وارد رقابت با رقیب دیرینه ی خودش یعنی FIFA شده است، PES 2015 محصول کار مشترک دو استودیوی کونامی توکیو و PES Productions واقع در ویندزور است، این دو استودیو در این نسخه سعی کردند تا گیم پلی کلاسیک سری را با بسیاری از المان های جدید تلفیق کنند، یکی از تغییرات صورت گرفته در سیستم شوت زنی بازی است که طبق گفته های کونامی، گونه های مختلفی از استیل های شوت زنی بدون مرز که بازی کننده کنترل کاملی بر دقت و قدرت آن ها دارد را پیشنهاد می دهد.

PES ID، انیمیشن‌ها و استایل‌های جدید بازیکنان، استفاده‌ای بهتر از پتانسیل واقعی Fox Engine، وجود لیگ‌های جدید و پیوند بازی با جهانِ واقعی فوتبال بخشی از ویژگی‌های تازه PES 2015 خواهد بود. اینکه تا چه اندازه این ویژگی‌ها و دیگر موارد بازی به حقیقت تبدیل می‌شوند، در سیزدهم نوامبر مشخص خواهد شد.
PES ID یکی از ویژگی‌های مهم PES 2015 خواهد بود که سبب پیوند بازی با دنیای واقعی فوتبال می‌شود. رفتارها و ویژگی‌های بازیکن‌ها به واسطه این ویژگی مشابه دنیای واقعی آن‌ها خواهد بود که البته این مورد به کمک هزار انیمیشن جدید بازیکن‌ها کامل می‌شود. این مورد تنها منحصر به بازیکن‌ها نخواهد بود و تیم‌ها و ویژگی‌های خاص آن‌ها را هم در بر می‌گیرد. تا جایی که تیکی تاکا از مشخصه‌های اصلی بارسلونا در PES 2015 خواهد بود و چلسی با ضد حمله‌هایش شناخته خواهد شد.
افزایش سرعت بازی از دیگر ویژگی‌های PES 2015 خواهد بود. در کنار آن حرکات پا به توپ دقیق‌تر و هم‌چنین تنوع شوت‌ها و پاس‌ها به لطف فیزیک جدید توپ، از دیگر ویژگی‌های مطرح شده است. حضور لیگ‌های دسته 2 انگلستان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا هم در بازی تایید شده است.

نکته دیگر مربوط به Fox Engine است که قرار است به شکلی بهتر از توانایی‌های آن در بازی استفاده شود. واکنش‌های طبیعی‌تر و پردازش حجم بیشتر تماشاگران و هم‌چنین فضاسازی‌های بهتر استادیوم‌ها از نکاتی است که به آن اشاره شده است.

 

 

برای دانلود بازی لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ADMIN بازدید : 259 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

بازی Dreamfall را می توان یکی از برترین بازی های سبک ماجراجویی دانست که قرار است در چندین قسمت منتشر شود. این بازی شامل ۵ قسمت خواهد بود و این قسمت ها به یکدیگر متصل می باشد. داستان بازی از این قرار است که گروهی به زمان آینده سفر کرده و در آن زندگی می کنند. این بازی یک بازی داستان محور است که درباره ی تصمیمات و عواقب آن، رویاها و واقعیت، جادو و علم، آشوب و سایر موارد صحبت می کند. بازی Dreamfall یک بازی احساسی، بزرگسالانه، تاریک، جادویی و بسیار جذاب است که با سورپرایزهایی که در بازی رخ می دهد شما را جذب خود خواهد کرد.

ADMIN بازدید : 415 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

این بازی در سبک یک بازی ترکیبی از سبک های Indie, RPG و استراتژیک می باشد که می توان بازگشتی دوباره با نسخه ای قدرتمند از این بازی دانست! این بازی بر روی تاکتیک ها، نبردهای خشن، مدیریت تیم ضربت خود و شخصیت های روانی در بازی محوریت دارد که یک ترکیب منحصر به فرد از آن ها را ارائه می کند. داستان بازی از این قرار است که در سال ۱۹۸۸، جزیره ای با نام Caribbean به دست رهبری نادرست می افتد و در این گیر و دار، گروهی درگیرد نبردهای دموکراتیک برای ارزش ها و آزادی هستند. حال وقتی که سردسته ی این گروه دستگیر می شود، این خبر به زودی پخش می شود و هواداران این گروه سعی در پیداکردن سردسته ی خود می کنند تا اوضاع از این بدتر نشود و در این راستا نبردها و ماجراهای کشنده اما جذاب رخ می دهد.

ADMIN بازدید : 182 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

نسخه جدید بازی Wings! با نام نسخه Remastered عرضه شده است و شما را به حال و خوای بازی کلاسیک نبردهای هوایی مه در گذشته بوده است می برد و تجربه ای از یک بازی اکشن چشم نواز، درام و پر از احساسات را تجربه خواهید کرد. در این بازی شما نقش خلبانی را دارید که در هوا به نبرد با دشمنان خود می پردازد، اشراری که بمب های انتحاری کار می گذارند را دستگیر می کند و بمب ها را خنثی می کند و خطوط دشمن را درهم می شکند! این بازی در حال و هوای جنگ جهانی اول بوده و از دیدگاه یک خلبان نظامی در این جنگ جهانی، بازی را روایت می کند.

ADMIN بازدید : 143 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

در حال و هوای بازی Pike and Shot، درگیری هایی در اروپا بر سر مسائل مذهبی، سیاسی و عقیدتی رخ می دهد. این بازی در حال و هوای ۱۴۹۴ رخ می دهد که اولین نبردهای ایتالیایی به وقوع می پیوندد و تلاشی طولانی برای فرمانروایی بر منطقه می کنند. در این نبرد کشورهای دیگر اروپا همچون فرانسه، رمانی و اسپانیا نیز حضور دارند. بعد از سال های زیاد نبرد، هنوز در سال ۱۵۵۹ این نبردها ادامه داشته و مشکلات حل نشده اند! این نبردها به همین ترتیب ادامه پیدا می کند و در سال ۱۶۵۱ پایان می یابد. به این دوره از نبردها، لقب Pike and Shot را می توان داد و نتیجه گرفت که روایت این بازی در چه حال و هوایی از زمان رخ می دهد.

ADMIN بازدید : 175 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

داستان بازی، تا آن جایی که مشخص شده است، خیلی خلاقانه و نو نیست. کلیشه تیمارستان سالیان زیادی بوده، که امتحان خود را در بازی ها و فیلم ها پس داده است. این موضوعی تازه نیست، ولی می توان با قدری کار کردن برروی آن، آن را تبدیل به داستانی کرد، که هیچگاه از خاطر گیمران نرود. بازی از جایی شروع می شود، که ماشین های پلیس بدون سرنشین در خیابان نزدیک تیمارستان حضور دارند. سباستین کاستلانوس(Sebastian castellanos) شخصیت اول بازی و یک مامور پلیس است، که به همراه چند نفر دیگر برای بررسی صحنه جرم وارد می شوند. آن ها با صحنه عجیبی روبرو می شوند، هیچ پلیسی نیست، یا بهتر اینکه هیچ فرد زنده ای نیست. آن ها متوجه می شوند، که یک جای کار می لنگد. پس از وارد شدن به تیمارستان، سباستین متوجه بوی خون می شود. اجساد سراسر سالن پخش شده اند. فیلم دوربین های امنیتی را مشاهده می کنند و تصویر یک زن به صورت شبح مانند، را می بینند، که در حال کشتن ماموران پلیس است. سپس سباستین را به صورت وارونه آویزان مشاهده می کنیم. مردی با هیکل درشت در حال سلاخی و تکه تکه کردن گوشت انسان هاست. او برای بردن شخص دیگری وارد می شود؛ سباستین می فهمد، که نفر بعد خود اوست؛ پس باید دست جنبانیده و خود را نجات دهد. این که شخصیت بازی فردی مستاصل است و نیرویی برای مقابله با دشمنان ندارد، به خودی خود کمی اضطراب بوجود خواهد آورد. سباستین پس از باز کردن خود متوجه در قفل می شود و می بایست کلید آن را از کنار مرد قصاب پیدا کند. اما، او متوجه حضورش می شود. یکی دیگر از عوامل ترس و هیجان مفرط تعقیب و گریز است. در این بازی هم از این اتفاقات کم نخواهد بود. مرد قصاب به دنبال سباستین می آید و خوشبختانه سباستین موفق به فرار می شود.

 

ADMIN بازدید : 146 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

بازی Duck Dynasty یک بازی محبوب بر روی گوشی های اندرویدی بوده که حال پا به عرصه پلتفرم کامپیوتر گذاشته است. در این بازی شما به شکار، مسابقه و تکاپو خواهید پرداخت تا بتوانید خود را به یکی از اعضای خانواده ی روبرتسون تبدیل کنید و در این گروه خود را جای دهید! شما در این بازی شخصیتی با نام John را خواهید داشت که فرزند Willie بوده و در طی مراحل بازی، چگونگی تبدیل شدن به یکی از اعضای روبرتسون را فرا خواهید گرفت. در این بازی شما با ویلی، عمو سی و سایر اعضای خانواده تعامل خواهید داشت و درواقع شخصیت های تلویزیونی با شما در این بازی همراه خواهند بود. در این بازی شما به شکار اردک ها می پردازید و در حیات وحش های اطراف شهر لس آنجلس زندگی خواهید کرد. بازی بیشتر مبتنی بر داستانی می باشد که در سریال تلویزیونی با همین نام روایت می شود.

ADMIN بازدید : 187 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (0)

بازی جدید NBA 2K15 پانزدهمین نسخه از سری بازیهای پر فروش NBA می باشد . در این سری از بازی با توجه به لایسنس های خریداری شده توسط کمپانی ۲K sports در حدود ۲۵ تیم از لیگ Turkish Airlines Euroleague به بازی اضافه شده اند. سال گذشته تعداد تیم های اروپایی این بازی تنها ۱۴ عدد بود. از تیم های بزرگ اضافه شده می توان به FC Bayern Munich از کشور آلمان، Partizan NIS Belgrade از کشور صربستان، JSF Nanterre از کشور فرانسه اشاره کرد.معمولاً در سری بازی‌ها NBA 2K هسته اصلی گیم پلی یک چیز است و در نسخه های بالاتر بیشتر شاهد پیشرفت در آن‌ها بوده‌ایم و معمولاً تغییر بزرگی در آن‌ها دیده نمی‌شود و به نظر می‌آید که همین موضوع در مورد NBA 2K15 هم صدق کند. تیم سازنده گفته است ما می‌خواهیم حسی را به شما القاء کنیم که فکر کنید واقعاً در ورزشگاه هستید و تجربه هاییی را ایجاد کنیم که هرگز قبلاً روی آن‌ها کار نکرده بودیم. بازی با Eco-Motion ساخته خواهد شد انجینی قدرتمند که با آن می‌توان واقعیت را به بازی منتقل کرد و این دقیقاً همان چیزی است که تیم سازنده می خواهد. قرار است بازیکنان طوری ساخته شوند که رفتار آن‌ها مطابق با طرز بازی کردن و رفتارشان در واقعیت است.

ADMIN بازدید : 169 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (0)

درباره ی بخش داستانی این عنوان اطلاعات چندانی منتشر نشده است   اما می توانم کمی شما را با داستان بازی آشنا کنم . شخصیت اول که styx نام دارد قرار است به شهر Akenash سفر کند و بر خلاف چثه ی کوچکش  هدف بزرگی دارد و آن هم این است که بیشتر با خودش آشنا شود و  جنسیت و نوع خودش را بشناسد زیرا دیگر مانند او کمتر پیدا می شوند و تقریبا نسل او از بین رفته است . Akenash جایی است که تمام تاریکی ها از آن جا سرچشمه میگیرند و تمام موجودات خبیث در آن جا هستند به همین دلیل styx باید با استفاده از مهارت های خود به هدفش برسد . اخیرا شخصیت Styx مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است و با این که Of Orcs and Men  چندان موفق نشد اما شخصیت خبیث styx ممکن است توجه خیلی ها را جلب کرده باشد علاوه بر این دیالوگ های او نیز بسیار تاثیر گذار هستند همچنین او عاشق دزدی است که این شخصیتش را کامل میکند و ممکن است این بازی را با عنوان  Thief مقایسه کنید آن موقع فرق یک بازی سوم شخص با اول شخص را درک خواهید کرد . استدیوی فرانسوی  Cyanide تمام تلاش خود را میکند که به این بازی  هویت خاص خودش را بدهد ، اما این را نمی توان انکار کرد که این عنوان از بازی Thief الهام گرفته شده است . شما شخصیت styx را در  محیط های خیلی بزرگ و متنوع  کنترل خواهید کرد به طوری که ممکن است احساس کنید این یک بازی open world است اما این طور نیست . عنوان styx راه های زیادی را برای نابودی دشمنان شما فراهم کرده است تا به هدف خود برسید ، می توانید حواس آن ها را منحرف کنید یا اینکه در بین آن ها  مخفی بشوید و در بین انجام این کارها جواهرات و اشیاء با ارزش را  بدزدید . محیط بازی به گونه طراحی شده که فضای زیادی برای انجام مخفی کاری وجود دارد ، در ها و راه های زیادی برای رسیدن به دشمن خود در بازی گذاشته شده است . شخصیت styx خیلی سریع و چالاک است ، اما بهتر است همیشه در حالت مخفی کاری بماند این کار باعث میشود که صدای پای او به گوش دشمنان نرسد اما اگر از دشمنان فاصله زیادی داشته باشد  این کار دیگر لازم نیست و می تواند به سرعت حرکت کند . بهترین روش برای مخفی کاری حرکت در سایه ها و تاریکی است اما برای اینکار باید مراقب نوع دشمن خود باشید.

ADMIN بازدید : 242 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (0)

موسیقی متن بازی Rayman: Legends اثری از  Christophe Héral & Billy Martin و شامل ۴۷ قطعه میباشدهم اکنون می توانید نسخه ی ۱۲۸Kbps رابه صورت رایگان از دانلودها دریافت نمایید.داستان بازی از آنجا شروع میشود که ریمن با گلوبامس و تنیسی ها به جنگلی میروتد و در جنگل در حال قدم زدن هستند که به طور ناگهانی چشمشان به چند تابلوی زیبا می افتد و آنها کنجکاو میشوند تا ببینند که نقش و نگار های این تابلو ها بیانگر چیست که به طور ناگهانی یکی از تابلو ها را به درون خود میکشد و از آنجا به بعد سفر های بازی باز شروع میشود.

ADMIN بازدید : 212 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

نسخه جدید بازی فوق العاده محبوب و مملوء از جایزه Sleeping Dogs با نام Definitive Edition (نسخه قطعی) عرضه  شده است که در این نسخه، تمامی محتوای بازی دوباره بررسی شده، دوباره ساخته شده و مستر دوباره برای کنسول های نسل جدید (هشتم) شده است. تمامی ۲۴ DLC که در قبل برای این بازی ریلیز شده در این نسخه قرار دارد، و دو داستان اضافه بازی نیز با نام های Year of the Snake و Nightmare in North Point نیز در این نسخه گنجانده شده است. شاید بتوان گفت با این بهبودهایی که در مسائل تصویری و صوتی بازی صورت گرفته است، هیچ موقع هونگ کونگ را در یک بازی به این زیبایی ندیده اید!

ADMIN بازدید : 228 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

Mordor  در اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

ADMIN بازدید : 249 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

Gnumz Masters of Defense نام یک بازی فانتزی کامپیوتری در سبک مدیریتی و استراتژیک می باشد. در این بازی یک ماده معدنی با ارزش تر از طلا و محکم تر فولاد در غارهای دور افتاده ای کشف شده است که عده ای به دستور پادشاه سرزمین خود قصد دارند خود را به آنجا برسانند و این گنجینه گرانبها را برای پادشاه ببرند.حال شما باید با گذاشتن تله های مختلفی مانند تیغه های تیز و کشنده ، نیزه ، آتش ، سنگ باران کردن مهاجمان و … از نفوذ آنها به گنجینه جلوگیری کنید. با کشتن هر یک از ماهجمین به شما مقداری سکه پرداخت می شود که بوسیله سکه هایی که بدست می آورید می توانید تله های جدید خریداری کنید و کارگذاری کنید ، ضمنا این بازی رایانه ای دارای ۳۶۰ مرحله است که تا مدتهای طولانی شما را سرگرم خود خواهد کرد.

ADMIN بازدید : 160 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

پس از شروع کار سری بازی‌های شرلوک هولمز در سال ۲۰۰۲، این‌بار Frogwares دست به ساخت نسخه‌ای بر پایه رمان معروف “Crime and Punishment” اثر آقای Fyodor Dostoyevsky زده است. لازم به ذکر است که Sherlock Holmes: Crimes and Punishment از سریال شرلوک هولمز که در شبکه BBC پخش می‌شود نیز برای هرچه بهتر شدن بازی، الهام گرفته است. سیستم کلی گیم‌پلی بازی شباهت زیادی به عنوان L.A Noir دارد؛ یعنی پیدا کردن شواهد و مدارک مختلف و کنار هم گذاشتن آن‌ها برای رسیدن به یک پاسخ قابل اطمینان! مکانیزمی با نام “صفحه نتیجه‌گیری” (Deduction Board) در بازی وجود دارد که پس از کنار هم گذاشتن مدارک مختلف، چندین نتیجه و استنتاج را به وجود می‌آورد. پس از ارتباط دادن این نتایج برای به دست آوردن یک قیاس کلی، بازی‌کنان بر اساس این که هر مدرک را چگونه تفسیر کرده‌اند، پرونده را به اشکال مختلفی به پایان می‌رسانند. همانند دنیای واقعی، هر چیزی می‌تواند یک مدرک جرم به حساب بیاید و به همین دلیل امکان استفاده از دوربین اول شخص و سوم شخص برای مشاهده هر چه بهتر وسایل در محیط جرم تعبیه شده است. نکته قابل توجه این است که در هر زمان امکان تغییر دوربین از اول شخص به سوم شخص وجود دارد. مثل نسخه‌های قبلی این‌بار هم هسته اصلی گیم‌پلی در رابطه با بازجویی از افراد و حل کردن معماهای گوناگون است، بازیکنان باید در محیط بازی به جست و جو بپردازند و مدارک مورد نیاز را برای پیدا کردن مجرم به دست آورند. بسته به انتخاب بازیکن، امکان دارد یک پرونده ناتمام بماند و یا فرد بی‌گناهی به عنوام جنایتکار شناخته شده و به زندان روانه شود. هر پرونده شامل ۳ الی ۵ راه برای حل کردن است و با توجه به انتخاب‌های مختلف، دست کم ۶ پایان گوناگون برای هر Case وجود دارد.

ADMIN بازدید : 174 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

The Twilight Zone عنوان یک بازی فکری در سبک Hidden Object می باشد که از روی فیلمی با همین عنوان ساخته شده است . اتاق خواب شما در حال سوختن است و شما می بایست به فکر فرار باشید ، در همین حالت به صورت تلو تلو خوران وارد ابعادی دیگر از ذهن خود می شوید . تنها راه نجات شما و بازگشت به خانه ، حل معماهای تصورات ذهن شما می باشد . به کاراکترهای سریال Twilight Zone کمک کنید و در این بین از مکان های این برنامه تلویزیونی نیز دیدن نمایید . برای یافتن کلید بازگشت به خانه می بایست ۱۵ مرحله ی این بازی را به درستی پشت سربگذارید .

ADMIN بازدید : 197 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

 Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

 

Watch Dogs PC -RELOADED

Watch Dogs DLC Unlocker-RELOADED Added

Watch Dogs Updatv1.04.497-RELOADED Added

Watch Dogs Bad Blood DLC-RELOADED Added

| نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست اضافه شد |

ADMIN بازدید : 171 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

بازی Ancient Space یک بازی استراتژیک واقعی می باشد که در آن نبردهای سیارات رخ می دهد و شما را به مانورهای تاکتیکی دعوت می کند. در این بازی، شما با به اتمام رساندن ماموریت های خود و جمع آوری منابع که باعث می شوند در بازی به قسمت های بعدی بتوانید منتقل شوید، به توسعه و ساخت گستره ی استراتژیکی خود می پردازید. در این بازی با دفاع از حوزه ی خود و حمله به سایرین، در بین مراحلی که باید اسکورت کنید و یا به صورت مخفیانه کارهای خود را انجام دهید، تصمیم گیری کنید! در این بازی در میان سیارات مختلف سفر کنید و تجربه ای جدید از بازی های استراتژیک را در دنیایی رمزآلود امتحان کنید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
این سایت از تیرماه 1393 شروع به فعالیت نموده و دارای آهنگ جدید ایرانی و خارجی،فیلم،سریال،گیم،نرم افزار و ... میباشد. مدیران وبسایت : محمدرضا جانی پور و امیرحسین سحرخیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    ورزشی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3211
  • کل نظرات : 99
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 356
  • بازدید ماه : 5,980
  • بازدید سال : 53,846
  • بازدید کلی : 1,882,542