loading...
طـــــوفانی | بزرگترین مرکز دانلود
بنر سایت ما

جهت دیدن سایر بنر ها در جهت عمودی و افقی و دریافت آدرس بنر  اینجا  یا روی بنر کلیک کنید


آخرین ارسال های انجمن
Admin1 بازدید : 158 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

حتماً با سری بازی‌های Tycoon آشنایی دارید. در این بازیها سعی می‌شود یک شغل یا فعالیت برای شما شبیه‌سازی شود و مسئولیت آن فعالیت به شما واگذار می‌شود و باید بتوانید با کنترل بر روی همه‌ی فاکتورها، به یک مدیر موفق تبدیل شوید. بازی Transport Tycoon که پیش از این نیز در PC وجود داشته حالا برای کاربران موبایل نیز منتشر شده است. در این بازی شما با کنترل کمپانی حمل و نقل خود باید بتوانید با ارائه‌ی بهترین سرویس، درآمد خود را به بیشترین حد ممکن برسانید. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

Admin1 بازدید : 122 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

آیا شما هم به بازی های موتور سواری علاقه دارید؟ بی شک Trial Xtreme پرطرفدارترین بازی موتور سواری تحت اندروید می باشد که با گیم پلی بسیار جذاب خود توانسته است بیش از ۴۰ میلیون دانلود را در سرتاسر جهان به خود اختصاص دهد. در این بازی باید موتور خود را انتخاب کرده و سوار بر آن شده و از روی موانع موجود در بازی می پرید و موانعی مانند: لوله، سنگ، حلقه های متحرک و … را بدون اینکه با آن ها برخورد کرده و تعادلتان را برهم زند در کمترین زمان ممکن و با سرعت رد شوید. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

Admin1 بازدید : 114 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

Hopeless: Space Shooting یک بازی بسیار سرگرم کننده برای iOS است . داستان بازی به این گونه است که هیولاهای تاریکی آمدند و دنیا رو به تاریکی است و باید با سلاح خود هیولاها را از بین ببرید و امتیاز کسب کنید ! ویژگی های اصلی بازی Hopeless: Space Shooting گرافیک زیبا ، گیم پلی جذاب ، خرید و ارتقا سلاح های جدید است . لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 115 پنجشنبه 20 فروردین 1394 نظرات (0)

Great Little War Game یک بازی استراتژیک سه بعدی و بسیار زیبا می باشد. تمام تلاش خود را به کار برده و ماموریت های موجود در بازی Great Little War Game 2 را به اتمام برسانید. سربازان دیوانه خود را آماده کرده و فرماندهی نیروهای خود را بر عهده بگیرید. نیروهای خود را جمع آوری نموده و دشمنان خود را برای همیشه از بین ببرید. در نسخه ی دوم بازی Great Little War Game 2 سلاح ها، موشک ها و آیتم های جدید و بسیار عالی اضافه شده است که هیجان بازی نسبت به نسخه ی پیشین خود چند برابر شده است! لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد . لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

Admin1 بازدید : 63 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

داستان بازی به اینگونه است که جنگی تمام عیار میان آلمانها و روسها اتفاق افتاده است و هر طرف برای پیروزی از هوشمندانه ترین استراتژی های جنگی بهره می برند. شما در بازی Frontline: Road to Moscow باید به آلمانها کمک کنید تا پیروز میدان شوند و بتوانند روسها را از پا در آورند. تمام ماموریت های بازی از جنگ های بین تابستان ۱۹۴۱ تا اواخر سال ۱۹۴۴ الهام گرفته اند که بیش از ۳۰ سناریوهای جنگ را در طی بازی تجربه خواهید کرد . تجهیزات جنگی شما از زمین ، هوا و دریا قابل کنترل هستند که قابلیت ارتقا، را نیز دارند . این بازی دارای گرافیک فوق العاده اچ دی میباشد . لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

Admin1 بازدید : 107 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

شما نقش فردی به نان گریگ را دارید که با کمال تعجب شاهد غیب شدن نامزدتان در جلوی چشمانتان هستید.پس با نا امیدی شروع به جستجو می کنید.اما چرا هیچ کس Chloe را به خاطر نمی آورد؟!این بازی دارای داستان جذاب و البته گرافیک ۳ بعدی و پرجزییاتی می باشد.در جریان بازی شاهد پازل ها و معما های فروانی هستیم که مارا به چالش می کشند.هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از وبسایت دانلودها دانلود کنید.

Download Lost Echo 1.4.94
Admin1 بازدید : 121 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

اگر از طرفداران بازی هایی مانند Subway هستید یا علاقه به بازی های در سبک فرار هستید پیشنهاد ما دانلود بازی Stampede Run است ! گاوهای عصبانی به سرعت در خیابان های اسپانیا جولان می دهند ، در بازی Stampede Run در نقش یک گاو باز حرفه ای هستید که گاو عصبانی به سمت شما حمله میکند و وظیفه شما استفاده از حرکات تاکتیکی برای فرار از دست این گاو میباشد . محیط بازی به صورت سه بعدی است و دارای شخصیت های گوناگونی میباشد . این بازی محصول شرکت Game Loft است. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

Download Stampede Run HD v2.43
Admin1 بازدید : 127 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (1)

ماشین های کوچک با جذابیتی فوق العاده . در این ساعت از دانلود ها یکی از جذاب ترین بازی های مسابقاتی که دارای گیم پلی بسیار جذاب میباشد آماده کرده ایم . در این بازی شما ماشین خودتون رو انتخاب میکنید و سپس مسیر مورد علاقه ای که تمایل به مسابقه دارید و مسابقه شروع میشود . صدای موتور ماشین ها به گوش میخوره . با گرافیک فوق العاده همراه نیتروژن شما باید تلاش کنید تا نفر اول شوید تا به مراحل بعدی راه پیدا کنید .  اینک این بازی جذاب گرافیکی از سایت بزرگ دانلودها با لینک مستقیم آماده ی دریافت می باشد.

Download  Mini Motor Racing v1.8.2 
Admin1 بازدید : 130 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

یکی دیگر از بازی های که درسبک جذاب خودش با گیم پلی و گرافیکی که دارد جذابیت خاصی بین کاربران ایجاد کرده بازی Pizza Vs. Skeletons است . گرافیک بازی به صورت ۲ بعدی است و باید دراین بازی از قطعات پیتزا در مقابل اسکلت ها و استخوان هایی که در مسیر شماست مراقبت کنید و نگذارید شما رو نابود کنند . در مسیر های مختلف عبور کنید تا پیتزاکامل شود. پیشنهاد میکنم خودتان بازی کنید و لذت ببرید.

Download Pizza Vs Skeletons 1.65
Admin1 بازدید : 120 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

بازی ای در سبک و سیاق clash of clans که بصورت استراتژیک می باشد و شما باید مقر فرماندهی خود را ارتقا دهیداین بازی بصورت انلاین انجام می شود و گرافیک جالبی دارد که شاید تنها تفاوتش با کلش او کلتز است.تنها برای سیستم عامل آی او اس عرضه شده. هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از وب سایت طوفانی دانلود نمایید.

ADMIN بازدید : 167 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)

از سازنده ی بازی معروف Ravensword :shadowlands اینبار با بازی Exiles یک بازی سه بعدی جالب و اکشن که در فضا رخ می دهد. در اینده ای نزدیک مردم به سیاره ای دیگر مهاجرت می کنند برای ایزولاسیونی که در زمین برای از بین بردن ویروسی رخ می دهد. و شما یکی از ماموران دولتی هستید که به ماموریتهای زیادی می روید که بطور ناخواسته رازهایی که پشت نابود کردن دنیا نهفته شده است را پیدا می کنید.یک بازی دنیای باز  و بزرگ که هرجا بخواهید می توانید بروید سیاره ای عجیب با مکانهای مختلف انتخاب از ۳ شخصیت مختلف ادم فضایی ها اسلحه های مختلف داستانی بسیار خیره کننده حرکت ها و حمله ها با کنترلر گوشی است …

Download Exiles
ADMIN بازدید : 122 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)

دراین بازی باید با کنار هم قرار دادن تکه های مختلف ، نقشه شهر را به درستی تهیه کنید . باید بر روی رودخانه ها پل بگذارید و  بین خانه ها و مدرسه و اداره ها جاده ایجاد کنید . هرچه شهر شما کامل تر و زیبا تر باشد امتیاز بیشتری میگیرید . با توجه به بروز رسانی های انجام شده در نسخه های اخیر بازی امکان انجام آن به صورت چند نفره هم به صورت آفلاین و هم آنلاین افزوده شده است که می تواند چالش هایی بسیار زیبا و البته نفسگیر را بین شما و دوستانتان ایجاد کند . هر کس که بتواند زودتر سقف امتیازات خود را پر کند برنده بازی خواهد شد .

Download Carcassonne 4.05
ADMIN بازدید : 96 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

شرکت معروف بازی‌سازی Gameloft همزمان با عرضه‌ی فیلم جدید اسپایدرمن دست به انتشار این بازی برای آیفون و آیپد زده. این بازی که از گرافیک بالایی برخوردار است روایت جدید فیلم‌ساز از مرد عنکبوتی را در قالب مراحل و ماموریت‌های مختلف برای شما بازگو می‌کند. شما به‌عنوان مرد عنکبوتی در شهر آزادانه حرکت کرده و با حرکت در بین آسمان‌خراش‌های شهر نیویورک به انجام ماموریت‌های خود می‌پردازید. در این حین ماموریت‌هایی کاملاً تصادفی هم وجود دارند که می‌توانید همانطور که در شهر حرکت می‌کنید انجامشان دهید. بازی از گرافیک بالایی برخوردار است و نبردها و مبارزات با دشمنان هم کیفیت خوبی دارند. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 Download The Amazing Spider-Man 2 v1.1.0
ADMIN بازدید : 171 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

Beware Planet Earth یک بازی مدیریتی بسیار زیبا می باشد.در این بازی شما علاوه بر دامداری و کشاورزی می بایست از مزرعه خود در مقابل حملات دشمنان مریخی زمین نیز پدافند کنید.آنها در حال آماده سازی به منظور یورش به زمین و به تاراج بردن منابع مهم ما هستند.در این بازی سلاح های متفاوت و جالبی برای مقابله با دشمنان فضایی طراحی و ساخته شده است.فضای چند بعدی و گرافیک قابل قبول این بازی جالب توجه خواهد بود. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

ADMIN بازدید : 191 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (0)

لرزه! ربات ها برای به دست گرفتن قدرت بر جهان حمله کرده اند! هم اکنون شما آماده شوید و جلوی آن ها بایستید و به عنوان یک فرمانده و یک جنگنده ستمگران را از جهان خارج کنید! سربازانی بی باک را استخدام، زره پوش هایی قدرتمند را ایجاد و با انواع سلاح های مختلف یک سپاه قدرتمند را تشکیل دهید و زیباترین بازی استراتژیکی را تجربه کنید! شما با یک بازی در سبک بازی های دفاع از قلعه و استراتژیک روبرو می باشید که برای سیستم عامل آی او اس منتشر شده است.این بازی دارای مرحله متنوع و مختلف، قابلیت بازی آنلاین و متحد شدن یا جنگ با دوستان، دارای تعداد زیادی از نیروهای جدید از جمله ارتش های فضایی و … می باشد. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 195 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

این بازی یک پازل آرامش بخش میباشد که با طراحی ظاهری مسحور کننده اش ، میتواند مدت ها شما را سرگرم کند .روند سختی این بازی به تدریج بالا میرود و در مراحل بالاتر ، شما نیاز به تفکر منطقی بسیاری دارید تا بتوانید از پس آن بربیایید . ۱۰۰ مرحله ی مختلف ، بدون هیچگونه تبلیغ و خرید درون برنامه ای ، موزیک فوق العاده از ویژگی های این بازیست . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 173 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

Rival Knights بازی جدید با گرافیک خیره کننده ی اچ دی و گیم پلی منحصر به فرد از کمپانی بازیسازی پرآوازه ی گیم لافت است .شما در نقش یک شوالیه قدرتمند قرار داشته که باید تلاش خود را به کار برده و در مسابقات پیروز شوید . شما از یک منطقه فقیرنشین به این شهر آمده اید و بایستی با شوالیه های قدرتمند رقابت کنید ! مهارت های جنگی خود را به همگان نشان داده و پیروزی خود را اثبات کنید .قابلیت بدست آوردن بیش از ۱۲۰ آیتم مختلف و آپگرید آنها، گرافیک رتینا و محیط سه بعدی از ویژگی های بارز این بازی زیبا و اکشن می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 152 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

Blast Your Way بازی سراسر هیجان و در سبک بازی های اکشن سریع روبر می باشید که برای سیستم عامل آی او اس منتشر شده است. شما در آن نقش پلیس و محافظ خودروی مخصوصی را ایفا خواهید کرد . شما در این بازی ورد هجوم گانگسترهای خطرناک قرار خواهید گرفت و باید سعی کنید تا آسیبی به خودتان و خودروری هدفتان نرسد . قابلیت به اشتراک گذاری رکورده، قابلیت بازی رقابتی آنلاین، محیط سه بعدی ، دارای قابلیت به اشتراک گذاری رکوردها از ویژگی های بارز این بازی اکشن می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 172 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (1)

Table Tennis Touch مطمئنا تصویر ذهنی شما از بازی های تنیس روی میز را تغییر خواهد داد ! شاید بتوان گفت که این بازی ، جذابترین شبیه ساز تنیس روز میز برای آی او اس است . در این بازی انواع راکت ها با قدرت های متقاوت، محیط های مختلف، مود های مختلف و … وجود دارد که باعث میشود برای مدت بسیار زیادی این بازی را روی دیوایس خود نگه دارید. همچنین این بازی یک بخش به نام Career Mode نیز دارد که در آن مسابقات مختلف با شرایط مختلف و بازیکن های مختلف وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 164 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

Braveland یک بازی جدید و زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های استراتژی از استودیوی بازیسازی Tortuga Team می باشد .در این بازی شما به عنوان یک سرباز عادی وارد عمل میشوید و رفته رفته و با ساخت ارتش تان، میتوانید جایگاه واقعی خود را بیابید و با رهبری روستاها و شهرهای غارت شده، دربرابر وحشی ها پیروز شوید. پس خود را برای نبردی در مقابل وحشی ها آماده کنید و ارتشی قوی و قدرتمند تربیت کنید. انواع موجودات و کمانداران مختلف به همراه بیش از ۲۵ مبارز در بازی حضور دارند که از آن ها در میدان نبرد خود می توانید استفاده کنید و با به دست آوردن امتیاز، قدرت و توانایی های مبارزان خود را ارتقا داده و قدرت خودتان را رفته رفته افزایش دهید و یک تیم قدرتمند از قهرمانان را بسازید. برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

ADMIN بازدید : 140 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

Kosmik Revenge نام یکی دیگر از بازی های جدید، در سبک تیر اندازی است. در بازی Kosmik Revenge دشمنان بی شماری در سیارک ها منتظر شما هستند که باید به جنگ آن ها بروید و تمام دشمنان را نابود کنید تا سلطه خود را بر فضا و کهکشان ها اعلام کنید. امکان ارتقای سلاح تیراندازی و همچنین فضاپیمای شما وجود دارد. برای این کار کافیست جوایزی را که در مسیر مبارزه قرار گرفته اند جمع آوری نمایید. گیم پلی این بازی از کلاسیک ترین بازی های شوتر ، یعنی همان اکشن فضایی الگو گرفته شده است . اما گرافیک و طراحی مدرن این بازی ، مطمئنا لذت چندین برابری از این سبک از بازی را نصیبتان خواهد کرد . برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 133 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

Kiwanuka یک بازی فکری با گرافیک بالا برای گوشی‌های هوشمند و تبلتهای iOS است. تنها شما می توانید مردم را از دست کریستال هایی که در حال سقوط می باشند نجات دهید. وارد سرزمین کریستال ها شوید و دست به هر کاری بزنید تا شهرواندان را نجات دهید. از آیتم‌های جادویی استفاده کنید تا به بلندی بروید. در این بازی باید یک گروه از مردمان کوچک را جمع‌آوری کنید و با ساخت مسیرهای مختلف آنها را به‌سوی هدفشان هدایت کنید. اگر علاقه مند بازی های فکری با محیط کاملا متفاوت و جذاب می باشید این بازی را به شما توصیه می کنیم. برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 113 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

اگر به دنبال بازی اتومبیلرانی مسابقه ای می باشید که سرشار از سرعت و هیجان باشد این بازی می تواند نیاز شما را برطرف کند. یک مسابقه ی باکیفیت برای افرادی که جلوه های تصویری را همزمان با سرعت زیاد می طلبند ! در این بازی شما میتوانید رانندگی سریعترین و جدیدترین ماشین های روز دنیا را در قالب مسابقات هیجان انگیز تجربه کنید .دارای ۱۸ ماشین سوپر اسپرت ، کنترل دقیق خودرو ها ، گرافیک محیط سه بعدی از ویژگی های این بازی است . برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.
ADMIN بازدید : 124 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

Botanicula یک بازی ماجراجویی در سبک اشاره و کلیک می باشد که توسط دو سازنده با نام های Jaromir Plachy و Amanita Design ساخته شده است. این بازی درباره ۵ موجود درختی کوچک می باشد که برای نجات آخرین دانه از خانه درختی خود که بوسیله انگل های شیطانی آلوده شده است عازم سفری پر ماجرا می شوند. گیم پلی درمورد تحقیق و جستجو ، حل معماهای جالب کوچک ، ملاقات با موجودات درختی عجیب و شنیدن موسیقی جذاب در حین بازی می باشد. تمامی بازی در یک درخت بسیار بزرگ و عجیب اتفاق می افت. علی رغم اینکه گیم پلی در محیطی کاملا سبک روایت می شود ، بازی بیش از ۱۵۰ بخش دارد و ارتباطی نسبتا عظیم در این بازی وجود دارد. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 119 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

اگر به دنبال بازی اتومبیلرانی مسابقه ای می باشید که سرشار از سرعت و هیجان باشد این بازی می تواند نیاز شما را برطرف کند. یک مسابقه ی باکیفیت برای افرادی که جلوه های تصویری را همزمان با سرعت زیاد می طلبند ! در این بازی شما میتوانید رانندگی سریعترین و جدیدترین ماشین های روز دنیا را در قالب مسابقات هیجان انگیز تجربه کنید .دارای ۱۸ ماشین سوپر اسپرت ، کنترل دقیق خودرو ها ، گرافیک محیط سه بعدی از ویژگی های این بازی است . برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

درباره ما
این سایت از تیرماه 1393 شروع به فعالیت نموده و دارای آهنگ جدید ایرانی و خارجی،فیلم،سریال،گیم،نرم افزار و ... میباشد. مدیران وبسایت : محمدرضا جانی پور و امیرحسین سحرخیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    ورزشی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3211
  • کل نظرات : 99
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2,675
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,049
  • بازدید ماه : 4,220
  • بازدید سال : 44,197
  • بازدید کلی : 1,872,893