loading...
طـــــوفانی | بزرگترین مرکز دانلود
بنر سایت ما

جهت دیدن سایر بنر ها در جهت عمودی و افقی و دریافت آدرس بنر  اینجا  یا روی بنر کلیک کنید


آخرین ارسال های انجمن
Admin1 بازدید : 90 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

AirDroid نرم افزار مفید برای مدیریت دستگاه اندرویدی است . با استفاده از این نرم افزار میتوانید کنترل کاملی روی موسیقی ها ، اپلیکیشن ها ، پیامک ها، فیلم ها داشته باشید . AirDroid درون مرورگر اجرا میشود و با وارد کردن IP مخصوص در مرورگ وارد صفحه مدیریت می شوید. مدیریت کلی مخاطبین ، امکان نمایش مکان گوشی در نقشه برای جلوگیری و پیگیری سرقت ها ، امکان Drag and Drop ، امکان مدیریت دوربین عقب و جلو ، دسترسی آنلاین به فایل ها ( توسط web.airdroid.com ) ، نمایش میزان باطری و … از قابلیت های این نرم افزار است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

Admin1 بازدید : 111 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

با استفاده از این Beautiful Widgets می توانید ابزارهای کاربردی و ضروری همچون ساعت ، تاریخ ، وضعیت آب و هوا و … را بررروی گوشی های آندرویدی خود داشته باشید که قابلیت مدیریت این گجت ها را نیز دارید . همچنین ویجت ها با کیفیت اچ دی است . قابلیت های این نرم افزار پیش بینی آب و هوا تا پنج روز آینده ، امکان نمایش میزان شارژ باطری ، امکان استفاده از تم های مختلف و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

Admin1 بازدید : 141 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

تم زیبای Young Goku قابلیت نصب بر روی رام های رسمی اکسپریا را دارد. این تم بر روی نسخه اندروید ۴٫۳ جلی بین، ۴٫۴ کیت کت و ۵٫۰ لالی پاپ قابل نصب است. نصب این تم بر روی تمامی نسخه های نام برده نیازمند هیچگونه دسترسی از جمله دسترسی روت نیست. با توجه به ویژگی های هر نسخه ممکن است در برخی نسخه ها تغییرات ایجاد شده پس از اجرای تم کمتر از دیگر نسخه ها باشد.

 

Admin1 بازدید : 105 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

موزیلا فایرفاکس مرورگری سریع، امن و هوشمند برای سیستم های کامپیوتری میباشد که هم اکنون نسخه اندروید آن توسط بنیاد موزیلا فایرفاکس برای پلتفورم محبوب اندروید بصورت رایگان ارائه شد. این مرورگر دارای محیط کاربری ساده و پویایی است و تمام انتظاراتی را که از یک مرورگر دارید را در اختیار شما قرار می دهد . سریع بودن، راحتی در استفاده و سفارشی کردن، به همراه داشتن آخرین موارد امنیتی و ویژگی های حفظ حریم خصوصی از جمله مواردی است که به شما در آنلاین بودن امن کمک می کند. قابلیت های این مرورگر پشتیبانی از افزونه ها ، صفحه نمایش عالی با نیاز حداقل به تایپ ، پشتیبانی کامل از فلش برای نمایش فایل های فلش ، پشتیبانی از HTML5 و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

Admin1 بازدید : 104 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

Root Uninstaller نرم افزاری کاربردی برای حذف برنامه های سیستمی یا روت شده برای اندروید است . Root Uninstaller هر گونه نرم افزار از جمله آن هایی که عادی قادر به حذف آنها نیستید مانند گوگل پلی، جیمیل و … . همچنین توسط این نرم افزار میتوانید از نرم افزار هایتان پشتیبان گیری تهیه کنید . ریست کردن برنامه های به تنظیمات اولیه ، حذف دسته جمعی برنامه ها ، حذف بدون بازگشت نرم افزارها از قابلیت های این نرم افزار است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

Admin1 بازدید : 77 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

نرم افزار KMPlayer یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین برنامه های پخش ویدئو که در سیستم عامل های ویندوز بسیار محبوب هست، نسخه اندرویدی این پلیر محبوب پس از مدت ها انتظار به تازگی منتشر شده است که دارای همان قابلیت های نسخه ویندوزی است. یکی از بهترین قابلیت های این پخش کننده که شما رو از بقیه پلیر های بی نیاز میکند این است اطلاعات کاملی همچون اسم، تصویر پیش نمایش، حجم، رزولوشن و غیره لیست می کند تا بتوانید تنها با یک لمس هرکدام را که مایلید پخش کنید! این پلیر از اکثر فرمت های صوتی و تصویری مانند ۳g2, .3gp, .3gp2, .3gpp, .amv, .asf, .avi, .divx, drc, .dv,f4v, .flv, .gvi, .gxf, .iso, .m1v, .m2v, .m2t, .m2ts, .m4v,mkv, .mov, .mp2, .mp2v, .mp4, .mp4v, .mpe, .mpeg,mpeg1, .mpeg2, .mpeg4, .mpg, .mpv2, .mts, .mtv, .mxf, .mxg,nsv, .nuv, .ogm, .ogv, .ogx, .ps, .rec, .rm, .rmvb, .tod,ts, .tts, .vob, .vro, .webm, .wm, .wmv, .wtv, .xesc پشتیبانی میکند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

Admin1 بازدید : 83 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

نام JetAudio متعلق به یکی از نرم‌افزارهای محبوب در زمینه‌ی مدیریت موزیک‌ها در کامپیوتر است که با امکانات قدرتمند خودش کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند و می‌تواند جایگزین خوبی برای موزیک پلیر معمولی خود گوشی باشد. نسخه‌ی اندروید این نرم‌افزار نیز با قابلیت‌های زیاد خود و پشتیبانی از فرمت‌های متنوع صوتی تجربه‌ی گوش دادن به‌موزیک‌هایتان را برایتان دلنشین‌تر می‌کند. دیگر امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت نمایش متن آهنگ‌ها، داشتن تم‌های گوناگون، امکان استفاده از ویجت این برنامه در سایزهای گوناگون و قابلیت کنترل سرعت پخش فایل صوتی، اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Admin1 بازدید : 80 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

در اصل کار نرم افزار های لانجر این است که امکانات جدیدی را به صفحه خانگی گوشی اضافه و ارتباط با نرم افزار ها و انجام امور را تغییر میدهند. EverythingMe Launcher یک لانچر جدید با امکانات زیاد برای اندروید است . این لانجر میتواند اطلاعاتی را که می‌ خواهید پیش‌بینی ودسترسی به قسمتهای مختلف را آسانتر کند . امکانات این نرم افزار سازماندهی کردن نرم افزار و بازی ها ، قابلیت Smart Folders ، شخصی‌سازی به صورت خودکار ، دم دست بودن همه ی امکانات ، قرار دادن آیکونهای مختلف را در پوشه های مربوطه و … میباشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

Admin1 بازدید : 91 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

آنتی ویروس CM Security AppLock & AntiVirus که محصول شرکت Clean Master است کم حجم ترین و مورد اعتمادترین برنامه امنیتی و آنتی ویروس برای سیستم عامل اندروید در سراسر جهان است که برنده آزمون های جهانی بهترین آنتی ویروس در موبایل است که با دانلود بیش از ۱۰۰ میلیون و رتبه ۴.۷ از ۵ در صدر پرطرفدارترین و برترین نرم افزار آنتی ویروس گوگل پلی قرار دارد! برنامه می تواند ویروس ها، بد افزارها، تروجان ها، افزارهای جاسوسی، آگهی های تبلیغاتی و … را شناسایی کند و به صورت حرفه ای آن ها را ازبین ببرد. اگر احساس می کنید سرعت موبایلتان کم شده است و ویروس هایی در آن نفوذ کرده و باعث کندی سرعت شده اند و به یک بهینه ساز و پاک کننده نیاز دارید CM Security به کمک شما خواهد آمد و با موتورهای قدرتمند حالت دوگانه محلی و ۱۶ سال سابقه در زمینه ی آنتی ویروس های کامپیوتر گوشی شما را تنها با یک کلیک پاک سازی می نماید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

Admin1 بازدید : 98 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

Screen Stream Mirroring نام یک ابزار کاملا کاربردی برای بازتاب میان پخش لحظه ای تصاویر و صدای گوشی اندرویدتان می باشد. در واقع شما عزیزان می توانید صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود را به صورت کاملا زنده با دیگران به اشتراک بگذارید . شما حتی قادر خواهید تا صفحه نمایش را در سرور های stream به صورت کاملا آنلاین انجام دهید و اجازه دهید صفحه نمایش گوشی شما بر روی این سرور ها به صورت زنده ارتباط برقرار کنند. رابط کاربری این برنامه نیز خیلی ساده ارائه شده است. 


Admin1 بازدید : 154 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار TuneIn Radio یک رادیو اینترنتی برای گوش دادن به رادیو های محلی و جهانی در گوشی یا تبلت اندرویدی است. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی به بیش از ۱۰۰.۰۰۰ ایستگاه زنده رادیویی و ۲ میلیون پادکست دسترسی داشته باشید . همجنین میتوانید از هر آهنگی خوشتان آمد آن را ضبط کنید و بارها و بارها به آن گوش دهید !! تغییراتی که در این نسخه اعمال شده پشتیبانی از فرمت های بیشتر ، رفع اشکالات جزئی برای بهبود عملکرد نرم افزار است .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

Admin1 بازدید : 184 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

نرم افزار Divanehafez شامل دیوان حافظ , فال حافظ و بیگوگرافی کامل حافظ میباشد. نکته ای که این نرم افزار را با برنامه هاری دیگر متمایز میکند صوتی بودن این دیوان است! اگر شما به اینترنت وایفای متصل باشید برنامه به صورت اتوماتیک غزل را برای شما تلوات میکند و شما میتوانید به صدای دلنیشن آن گوش دهید . علاوه بر این با این برنامه فال حافظ همیشه همراهتون هست. کافیه نیت کنید و روی صفحه کلیک کنید، فال شما نشون داده میشه! در ضمن کل غزلیات حافظ به همراه تعبیر اونا هم توی برنامه وجود داره. اطلاعات کلی در مورد زندگی حافظ، مقبره حافظ و … هم در در برنامه قابل دسترس هست. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

Download Divanehafez 1.5 
Admin1 بازدید : 122 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

HTC نام یکی از کمپانی های گوشی سازیست و یکی از مهم ترین نشانه گوشی های HTC نوع نمایش زمان و آب و هوا است و جذابیت و زیبایی خاصی دارد . HTC Home نرم افزاریست که جذابیت نمایش ساعت و آب و هوا htc را به دسکتاپ شما انتقال می دهد . همچنین میتوانید این نرم افزار طوری طراحی کنید که با توجه به شهر خود وضعیت به صورت آنلاین شما را از وضعیت آب و هوای امروز و روز های بعدی مطلع کند . ویؤگی های این نرم افزار سازگار با سیستم های مختلف ، عدم کاهش سرعت سیستم است .

Download HTC Home 3.1
Admin1 بازدید : 190 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

مسنجر LINE، یک ابزار مفید برای ارتباط متنی، صوتی و تصویری با دوستان از طریق اینترنت و به‌صورت رایگان است. با کمک LINE می‌توانید با دوستانتان به‌طور نامحدود و فقط با داشتن اینترنت چت کنید. LINE همچنین دارای مجموعه‌ای گسترده از شکلک‌ها است. یکی از مزیت‌های LINE نسبت به برخی برنامه‌های دیگر، استفاده‌ی بسیار کم آن از اینترنت است به‌طوری که با اینترنت‌های نه‌چندان قوی نیز می‌توانید به‌راحتی در LINE با دوستانتان گفتگو کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۱ و بالاتر نیاز دارید.

Download LINE Free Calls & Messages 5.0.1
Admin1 بازدید : 208 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. چند امکان مهم که در نسخه‌ی جدید این برنامه اضافه شده است، امکان بلاک کردن شماره‌های خاص، ارسال بیش از ۱۰ عکس همزمان، سفارشی‌سازی صدای زنگ و مسیج و امکانات تازه‌ی دیگر است.

Download Viber 5.2.2.463 
ADMIN بازدید : 127 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن های متعددی در زمینه ی گالری تصاویر و نمایش عکس ها برای سیستم عامل اندروید وجود دارد که همه ی ان ها دارای حجم زیادی هستند، QuickPic نام یک برنامه کامل در زمینه فتوگرافی برای سیستم عامل های اندروید است که به شما این امکان را میدهد تا تصاویر موجود در اسمارت فون خود را ضمن دیدن با نهایت کیفیت, بسیار سریعتر مشاهده کنید. ین نرم افزار به دلیل سرعت بالا در مدیریت عکس ها و کسب امتیاز ۴٫۷ بدون شک بهترین گالری تولید شده برای سیستم عامل اندروید است.این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

Download  QuickPic 4.1
ADMIN بازدید : 118 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

Google Play Store نرم افزار رسمی سایت گوگل پلی می باشد که به کاربران اندرویدی این امکان را می دهد به راحتی به این فروشگاه برنامه دسترسی داشته باشند و بتوانند به راحت ترین شکل ممکن از امکانات این فروشگاه استفاده کنند. همچنین میتوانید با استفاده از این برنامه از بازی ها و نرم افزار های مجانی گوگل پلی بهره مند شوید!این فروشگاه دارای بیش از ۴۵۰.۰۰۰ برنامه، میلیون ها آهنگ و کتاب و هزاران فیلم می باشد. دریافت نمونه رایگان موسیقی و کتاب، مشاهده رتبه برنامه ها، بررسی و تصاویر یا تماشای تریلر فیلم ها توسط این برنامه امکان پذیر است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

Download Google Play Store 5.1.12
ADMIN بازدید : 158 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است. برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴ و بالاتر نیاز دارید.

  Download Chrome Browser 40.0.2214.109 Final
ADMIN بازدید : 132 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

تم زیبای Spring با موضوع فصل زیبای بهار از تم های جدید اکسپریا است که بر روی تمامی گوشی های روت شده و روت نشده که از اندروید ۴٫۳ یا بالاتر استفاده میکنند قابل نصب و استفاده است. با نصب این تم تصاویر هوم اسکرین، لاک اسکرین، کلیدهای مجازی و منوی تنظیمات گوشی و… با موضوع این تم تغییر خواهند کرد.

Download Spring theme xperia
ADMIN بازدید : 157 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (0)

اگر از محیط کاربری فعلی گوشی خود خسته شده اید لانچر سریع Holo Launcher را امتحان کنید . Hola Launcher کوچکترین و سریعترین لانچر در جهان است. این لانچر با داشتن حجم تنها ۱ مگابایت بسیار کم حجم تر از لانچرهای GO Launcher , Apex و Nova است. Hola Launcher از پیش بینی وضع هوا، افزایش سرعت عملکرد دستگاه، قابلیت ایجاد صفحات کشویی و .. پشتیبانی میکند . همچنین هزاران تم، پس زمینه و فونت برای استفاده شخصی شما ارائه شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 


Download Hola Launcher v1.5.4


ADMIN بازدید : 178 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (0)

باتری ها، با گذشت زمان توانایی خود برای شارژ شدن کامل را از دست می دهند. شارژ کردن گوشی خود به صورا روزانه را فراموش کنید! Battery Life Repair نرم افزاری رایگان جهت تعمیر باتری قدیمی گوشی شما می باشد. باطری را کالیبره نموده و طول عمر آن را تا حدود ۲ الی ۶ ساعت افزایش دهید و زمان باتری را تا ۷۰% بهبود بخشد. محیط کاربری آسان Battery Life Repair باعث شده تا هر کاربری توانایی کار کردن را بدون داشتن هیچ دانشی داشته باشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 97 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (0)

اگر می خواهید دستگاه اندرویدیتان همیشه مثل روزی که خریده اید باشد از برنامه CleanWiz استفاده کنید. با برنامه CleanWiz سیستم عامل اندروید خود را همیشه پاک، امن و سریع نگه دارید. با استفاده از CleanWiz میتوانید به آسانی حافظه دستگاه خود را تقویت کرده و برنامه ی استارت آپ را مدیریت نمایید و با ارائه متدهای جامع و ابزارهای پیشرفته برای آزاد کردن فضا و جلوگیری از کاهش سرعت در اختیار دارید . امکاناتی که نرم افزار CleanWiz در اختیار شما قرار میدهد تقویت حافظه با پاک کردن برنامه ها و کش ها ، افزایش سرعت بازی ها ، افزایش عمر و ماندگاری باتری گوشی و … است .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۳.۰ و بالاتر نیاز دارید.

Download CleanWiz 3.0.6100
ADMIN بازدید : 107 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (0)

عکس‌های سلفی خود را به زیباترین شکل ممکن ویرایش کنیدبا استفاده از این برنامه زیبایی عکس‌های خود را دو چندان کنید و از فیلترها و افکت‌های برنامه و جلوه‌های ویژه‌ی آن برای ایجاد عکس‌هایی خارق‌العاده استفاده کنید و پس از ویرایش آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک گذارید!

 Download YouCam Perfect 2.3.0

ADMIN بازدید : 103 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

آیا شما اغلب می بینید که عکس هایتان بیش از حد بی رنگ هستند و نیاز به تنظیمات کوچک رنگ ها و سطوح دارد ؟ Slider Camera یک نرم افزار عالی دیگر در زمینه ی عکاسی حرفه ای برای دستگاه های اندرویدی است که با دارا بودن کنترل های لغزان تجربه ای متفاوت از برنامه های عکسبرداری خارق العاده را برای شما به ارمغان می اورد . این برنامه با دارا بودن ابزارهای لازم و افکتهای جالب معمولیترین عکسهای شما را به آثاری حرفه‌ای تبدیل میکند که از تماشای آنها لذت خواهید برد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

Download  Slider Camera PRO 1.37 - Android
ADMIN بازدید : 165 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (0)

BisPhone یک نرم افزار ارتباطی برای گوشی‌های هوشمند شماست! بیسفون از امکاناتی هم چون پیام رسانی ، مکالمه صوتی ، ایجاد چت های گروهی و ارسال فایل های مولتی مدیا برخوردار است . BisPhone که یک مسنجر ایرانی است توانایی رقابت با نمونه های مشابه خارجی همچون وایبر، واتس اپ و .. را دارا می باشد. نیازی به اضافه کردن دوستان خود ندارید، تمام دوستان شما که از بیسفون استفاده می‌کنند، به طور خودکار در لیست ارتباطات شما اضافه خواهند شد.استفاده از بیسفون ساده بوده و طراحی آن با تاکید بر استفاده روزانه بهینه شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 170 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (0)

آفیس یکی از پر کاربرد ترین نرم افزارهای شرکت میکروسافت میباشد که هر کاربری که با کامپیوتر کار میکند حتما با آن سر و کار داشته اید. این بار افیس برای گوشیهای اندروید ارائه شده ! با استفاده از نرم افزار کاربردی OfficeSuite Pro به ایجاد ، مشاهده ، چاپ ، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل های ورد ، اکسل و پاورپوینت پرداخته و یا فایل های با فرمت PDF را بارگزاری کنید. قابل ذکر است که نرم افزارOfficeSuite Pro کاملا از زبان فارسی پشتیبانی می کند. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.


ADMIN بازدید : 137 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

آیا شما هم از آن دسته افرادی می باشید که مرتبا گوشی اندروید خود را در خانه و یا محل کار گم می کنید و نمی توانید آن را پیدا کنید؟ Whistle Android Finder یکی از کاربردی ترین برنامه های اندروید می باشد که مشکل گم شدن گوشی شما را در خانه یا محل کار حل می کند! شما می توانید این اپلیکیشن را در ۵ سطح حساسیت قرار دهید و می توانید از قابلیت های منحصر به فرد آن استفاده کنید و بهترین حالت را با توجه به شرایط خود تنظیم نمایید.در این نسخه مصرف باتری بهینه تر شده است و کارایی برنامه نیز ارتقاء یافته است. زنگ های جدید و امکان پخش آهنگ مورد نظر در قسمت تنظیمات نیز به برنامه اضافه شده است. با فعال کردن این برنامه هنگامی که شما صوت بزنید گوشی شما به صدا در می آید! لطفا توجه داشته باشید که برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 134 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

Photo Tools Full یک برنامه کابردی برای اندروید است که برای عکاسانی که تازه کار با دوربین‌های DSLR را آغاز کرده‌اند، طراحی شده است. برنامه سه ابزار مختلف را در اختیارتان قرار می دهد که این ابزارها عبارت اند از: ماشین حساب محاسبه عمق و مقیاس مفید هر تصویر، محاسبه میزان طیف هر رنگ، محاسبه میزان روشنایی در هنگام روز و شب. این برنامه برای عکاسی مناظری که به حداکثر عمق میدان نیاز دارند، مفید خواهد بود. لطفا توجه داشته باشید که برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 612 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

قرار دادن زنگ اختصاصی برای موبایل است که در این مواقع لازم است تا از یک نرم افزار ویرایش فایل های صوتی برای این کار استفاده کنیم. ما نرم افزار NowSmart Cut Free را برای انجام این کار به شما پیشنهاد می دهیم . NowSmart Cut نرم افزاری بسیار کارآمد در ضمینه برش و تکه تکه کردن فرمت های صوتی و تصویری می باشد. این برنامه دارای سرعت و عملکرد سریع و مناسب می باشد. هم چنین این نرم افزار سازگاری کامل با ویندوز های XP ، Vista وWindows7 را دارد. این نرم افزار رایگان بوده و رابط کاربری بسیار ساده و گرافیکی دارد.

ADMIN بازدید : 161 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

Mucho Party بازی با عکس ها است. با خانواده ، در خانه ، در سفر ، همراه با دوستان و یا حتی محل کار این بازی یک ابزار ایده آل دو نفره و یا انفرادی خواهد بود ! کافیست ابتدا با دوربین گوشی خود از چهره خود یا هر فرد دیگری عکس بیاندازید و با استفاده از Mucho Party عکس خود را به گوجه فرنگی، خیار و یا هر چیزی که فکر آن را هم نمی کنید تبدیل کنید. لطفا توجه داشته باشید که برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

ADMIN بازدید : 388 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

بدون شک موتور جستجوگر گوگل قدرتمندترین، بهترین و پرطرفدارترین سرویس جست و جو برای کاربران جهان می باشد که با پیاده کردن انواع پارامترها و قوانین متعدد کاربر را به بهترین نتیجه ی ممکن می رساند! کمپانی گوگل اپلیکیشنی را تحت عنوان Google Search برای سیستم عامل اندروید عرضه نموده است تا کاربران بتوانند به راحتی هرچه تمام تر از طریق این مورتور جستجوگر به سایت های مقصد برسند!بهترین و پیشرفته ترین جستجوی گوگلی را بر روی گوشی تلفن همراهتان با عینک گوگل، جستجوی صوتی و مکان یاب خود تجربه کنید. لطفا توجه داشته باشید که برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 120 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

MAVEN Music Player یکی از نرم افزارهای پخش موزیک می باشد که چندی پیش برای اندروید منتشر شد و زیبایی آن قابل تحسین است.برنامه فوق یک موزیک پلیر حرفه ای می باشد که دارای قابلیت پخش صدا به صورت سه بعدی و با کیفیت بالا است. این برنامه موزیک ها را با بهترین کیفیت پخش می کند و حتی اگر از بلندگو های خارجی استفاده می کنید بدون هیچ گونه افت کیفیت می توانید از آن استفاده کنید. این نرم افزار حتی در حالتی که از اسپیکرهای استریوی خارجی استفاده می کنید با استفاده از افکت فراگیر چند کاناله ی خود تجربه ای متفاوت از موسیقی را به شما پیشکش می کند. از ویژگی های این موزیک پلیر می توان دارا بودن تایمر خواب برای قطع شدن اتوماتیک پخش هنگام خواب رفتن شما ، دارا بودن ویجت هایی در سایزهای مختلف برای هوم اسکرین که می توانید از طریق صفحه اصلی پخش آهنگ های خود را مدیریت کنید اشاره کرد . لطفا توجه داشته باشید که برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 120 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

Now Browser یک نرم افزار قدرتمند، بسیار سبک و سریع در زمینه مرورگرهای وب گوشی های اندرویدی است .این مرورگر با بهره گیری از تم Google Now رابط کاربری ساده اما زیبایی را فراهم کرده است. یکی از قابلیت های بارز این مرورگر باز کردن حداکثر تا ۵ تب می باشد و از فلش پلیر اصلی اندروید ۴٫۱ و ۴٫۲ پشتیبانی می کند. این مرورگر به صورت کامل از فایل های متنی سنگین و هر آنچه که فکرش را کنید پشتیبانی می کند. شاید باورش سخت باشد اما این مرورگر فقط ۱۷۱ کیلوبایت حجم دارد! برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

ADMIN بازدید : 131 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

Topaz Star Effects 1.1.0 ابزاری مناسب جهت ایجاد ستاره و روشنایی منحصر به فرد می باشد. با کمی دست کاری می توانید بهترین شرایط نوری را در تصاویر خود ایجاد کنید.گزینه های مختلفی برای این کار قرار داده شده اند که شما را قادر می سازد مطابق با خلاقیت خود بهترین تنظیمات را اعمال نمایید. همچنین شما می توانید نور های باز تابنده ای ایجاد کنید به این منظور که توجه بیشتری به آن نقطه شود.

 

 

برخی از قابلیت های پلاگین Topaz Star Effect:

 

  • شامل انواع الگو ها، ستاره ها و افکت ها برای ایجاد یک کار سریع و خلاقانه
  •  
  • قابلیت انتخاب نوع ستاره ها مانند ستاره های انفجاری ،ستاره های متقابل و ...
  • تشخیص منبع نور به صورت خودکار
  • بررسی مکان های انتخاب شده برای وارد کردن یا حذف کردن منبع نور
  • امکان اضافه کردن افکت های مختلف تنها با یک کلیک
  • قابلیت شخصی سازی کامل با کنترل بر روی رنگ ها ، درخشش ، شعله ور شدن و ...
ADMIN بازدید : 88 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

Dolphin Jetpack سریعترین و بهترین برنامه مرورگر وب ترکیبی از جستجوگر قدرتمند Dolphin و موتور Dolphin برای سیستم عامل اندروید می باشد . Dolphin Jetpack یک مرورگر ویژه برای کسانی است که علاقه دارند با سرعت بیشتری به وبگردی در گوشی اندرویدی خود بپردازند. این مرورگر می تواند کد های جاوا اسکریپ و HTML5 را با سرعتی بالا اجرا کند و به گفته طراح آن سرعت اجرای وبسایت ها توسط این مرورگر ۱۰ برابر مرورگر پیش فرض گوشی و ۲ برابر مرورگر کروم است. برنامه از HTML5 به صورت کامل پشتیبانی می کند و شما می توانید بازهای آنلاین و تحت وب را در گوشی یا تبلت اندرویدیتان انجام دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

ADMIN بازدید : 217 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (0)

InstaWeather یکی دیگر از قدرتمندترین و بهترین نرم افزارهای نمایش وضعیت آب و هوایی به صورت کاملا دقیق برای سیستم عامل اندروید می باشد .با استفاده از این برنامه از منطقه مورد نظرتان عکس بگیرید سپس برنامه تمامی مشخصات آب و هوایی آن منطقه را بر روی عکس قرار میدهد. کافیست این نرم افزار را داشته باشید تا از وضعیت آب و هوایی هر جایی که در آن حضور دارید مطلع شوید. حتی میتوانید عکس گرفته شده را در شبکه های اجتماعی مانند FaceBook ، Instagram و … با دوستان خود به اشتراک گذارید. از امکانات جالب InstaWeather این است که میتواند اطلاعات مفیدی از جمله درجه حرارت و … بر روی تصاویر بیفزاید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید

ADMIN بازدید : 208 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

نرم افزار ها و اپلیکیشن های زیادی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده اند که هرکدام از آن ها برای کاری خاص و ویژه طراحی می شوند، برخی از برنامه ها نیز به عنوان سرگرمی تهیه می شوند که این دسته از نرم افزار های اندروید از محبوبیت زیادی هم برخوردار هستند از این دسته برنامه های جالب می توان به  نرم افزار های ترکیب چهره اشاره کرد که یکی از بهترین آن ها Friend Blender – Swap Faces 1.0.3 است. این نرم افزار ابتدا چهره های مورد نظر شما را دریافت کرده و سپس به شکلی که دوست دارید آن ها را با یکدیگر ترکیب و یا جابه جا می کند و به این ترتیب حتما می توانید تصور کنید که نتیجه ی نهایی به چه اندازه وحشتناک خواهد درامد! تصور کنید شما در کنار یک فرد خوش اندام ایستاده اید که چهره یک مرد با سبیل های تاب داده شده را دارد و یا عکس شما در کنار دوستاتان که البته صورت هر دو شخص صورت شماست.

با ما با دانلود برنامه اندروید جابه جایی صورت با بدن در تصاویر همراه باشید تا مدت ها سرگرم شوید و بخندید!

ADMIN بازدید : 164 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

|دانلود نرم افزار اندروید تانگو ورژن جدید|

Tango یکی از بهترین و در عین حال محبوب ترین نرم افزار های تماس رایگان که برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی منتشر شده است. با استفاده از نرم افزار تماس رایگان تانگو برای اندروید شما می توانید ارتباط صوتی، تصویری و متنی رایگان با دوستان خود برقرار کنید. این نرم افزار اندروید برای انجام کار خود تنها به یک اتصال اینترنت نیاز دارد، درضمن با اینترنت تمامی اپراتور های همراه اول، ایرانسل و رایتل سازگاری کامل دارد و می تواند هم از طریق ۳G و هم ۴G فعال شود اگر هم از اینترنت خانگی یا محلی استفاده می کنید می توانید با استفاده از Wi-Fi از تانگو استفاده کنید. این اپلیکیشن در حالت عادی و زمانی که در حال ارتباط متنی هستید حجم زیادی را از پهنای باند اینترنت شما را اشغال نمی کند به همین دلیل استفاده از آن حتی با اینترنت کم سرعت هم نیز امکان پذیر است اما زمانی که شما ارتباط صوتی و یا تصویری برقرار می کنید میزان اشغال پهنای باند افزایش پیدا می کند اما بازهم به اندازه ای نیست که نتوان از آن با اینترنت های معمولی استفاده کرد.

با ما با دانلود ورژن Tango 3.12.122685 برای اندروید همراه باشید.

ADMIN بازدید : 271 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

احتمالا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چقدر خوب بود اگر امکان اجرا برنامه های کاربردی مانند نرم افزار آفیس روی اندروید وجود داشت و تا به حال برنامه های گوناگونی را در این رابطه دانلود کرده اید که هیچ یک از آن ها نتواسته آن گونه که باید شما را قانع کند .اما امروز ما برای شما نرم افزار OfficeSuite 8 را آماده دانلود کرده ایم که می تواند برای شما تمام امکانات نرم افزار آفیس را روی موبایلتان ایجاد کند به گونه ای که با استفاده از آن نیاز شما به کامپیوتر برای اجرای و ایجاد فایل های doc به طور کامل از بین خواهد رفت.پس با ما با دانلود نرم افزار آفیس برای اندروید همراه باشید.

ADMIN بازدید : 149 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

Photobucket Mobile یکی از محبوب ترین وقوی ترین نرم افزارها سیستم عامل اندروید است که در گروه عکاسی قرار دارد و به تازگی در گوگل پلی قرار گرقته و کاربران زیادی از آن استفاده کرده اند و امکانات گسترده ای از جمله آپلود و به اشتراک گذاری تصاویر شما در هر نقطه ای از جهان در اختیار شما میگذارد . توانایی های بیشماری در این نرم افزار عکاسی نهفته است که می توان از جمله ی ان ها به متحرک سازی عکس ها و امکان به اشتراک گذاشتن ان ها نام برد. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید یک نسخه پشتیبانی از تمامی عکس های خود تهیه کنید. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن شما میتوانید به راحتی عکس های خود را در ۸ گیگ فضایی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهند آپلود کرده و آنها را با دوستان خود در سرار دنیا و یا در شبکه های اچتماعی به اشتراک بگذارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
این سایت از تیرماه 1393 شروع به فعالیت نموده و دارای آهنگ جدید ایرانی و خارجی،فیلم،سریال،گیم،نرم افزار و ... میباشد. مدیران وبسایت : محمدرضا جانی پور و امیرحسین سحرخیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    ورزشی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3211
  • کل نظرات : 99
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 307
  • بازدید ماه : 5,931
  • بازدید سال : 53,797
  • بازدید کلی : 1,882,493