loading...
طـــــوفانی | بزرگترین مرکز دانلود
بنر سایت ما

جهت دیدن سایر بنر ها در جهت عمودی و افقی و دریافت آدرس بنر  اینجا  یا روی بنر کلیک کنید


آخرین ارسال های انجمن
Admin1 بازدید : 240 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Foxit Reader به گفته سایت سازنده بیش از ۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا داردو در همان مطلب هم ذکر شده است که وقتی کاربری برای اولین بار از این ابزار استفاده می کند ماه ها و حتی سال ها از آن بهره می برد. محیط کاربری نرم افزار هم فوق العاده ساده و در عین حال جذاب است که به افزایش رضایت کاربران کمک زیادی می تواند بکند. برای این که ابزاری ساده و در عین حال کارآمد داشته باشید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دریافت کرده و برای همیشه خیالتان را بابت گشودن اسناد PDF راحت نماید.

Admin1 بازدید : 111 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

با استفاده از این Beautiful Widgets می توانید ابزارهای کاربردی و ضروری همچون ساعت ، تاریخ ، وضعیت آب و هوا و … را بررروی گوشی های آندرویدی خود داشته باشید که قابلیت مدیریت این گجت ها را نیز دارید . همچنین ویجت ها با کیفیت اچ دی است . قابلیت های این نرم افزار پیش بینی آب و هوا تا پنج روز آینده ، امکان نمایش میزان شارژ باطری ، امکان استفاده از تم های مختلف و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

Admin1 بازدید : 85 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

دانلود سریال در حاشیه

سریال در حاشیه با لینک مستقیم و کیفیت عالـی و حجم کـم ، بدون تگ تبلیغاتی

قسمت بیست و ششم(پایان بخش اول) اضافه شد

موضوع : طنز

تعداد قسمت ها : ۹۰ قسمت

مدت زمان: ۴۰ دقیقه

حجم : میانگین ۲۵۰ مگابایت

فرمت: Mp4

پخش : شبکه سوم سیما (ویژه ایام نوروز۹۴)

زمان پخش :

تهیه کننده: حمیدرضا مهدوی کوچکسرایی

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری، سیامک انصاری، مهران غفوریان، سید جواد رضویان، سپند امیرسلیمانی، علی اوجی، لیلا ایرانی، پوریا ایرایی، شراره ارمغانی، تینا اسدی، بهناز توسلی، فرزانه تفرشی، فلامک جنیدی، جوانه دلشاد، آذین رئوف، سحر زکریا، نادر سلیمانی، ماندانا سوری، شادان شهیدی، یوسف صیادی، الیکا عبدالرزاقی، گلناز عباسی، رضا فیض‌نوروزی، نیما فلاح، شبنم فرشادجو، عارف لرستانی، علی لک‌پوریان، دریا مرادی دشت، رضا نیکخواه، رامین ناصرنصیر، سام نوری، سحر ولدبیگی، محمدرضا هدایتی، فاطمه هاشمی، ساعد هدایتی و …

 

خلاصه : هومن صحرایی مامور می شود یک مرکز درمانی تعطیل شده را راه اندازی کند . اما در این مسیر با ” سهراب کاشف ” و ” بهروز  عشقی ” که سابقه کلاهبرداری و شیادی دارند همراه می شود. وی که فردی متعهد و آرمانگرا ست بزودی به اهداف سود جویانه آنها آگاهی پیدا می کند و با کمک ” دکتر کی مرام ” که از اساتید معتبر دانشگاه و حوزه درمان است در جهت راه اندازی یک مرکز درمانی استاندارد و کار آمد بر می آید و …

 
Admin1 بازدید : 109 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

داستان بازی در مورد دختری است به نام Shao Jun که آخرین فرد از اتحاد Assassin's BrotherHood است و اهل چین است. او قصد دارد تا با دشمنانی که Assassin ها را نابود کرده اند مبارزه کند و انتقام خون برادران و خواهران Assassin خود را بگیرد. Shao Jun دارای سلاح های ویژه و مرگباری میباشد مانند Foot Blade که یک نوع چاقوی مخفی است که از جلوی چکمه یا کفش بیرون می آید و همینطور Jian Sword و چند اسلحه ی جدید دیگر. شما باید به مناطق مخلف چین سفر کنید و در نقش Shao Jun انتقام خون Assassin ها را بگیرید و اگر شکست بخورید فرقه ی Assassin's از بین میرود.

Assassins Creed Chronicles China PC-CODEX

|کرک فیکس Crackfix-CODEX به پست اضافه شد|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۰۹ گیگابایت به پست اضافه شد

Admin1 بازدید : 104 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

Tonec Inc Internet Download Manager v6.23.11-BRD

Admin1 بازدید : 149 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

SecretFolder نرم افزاری مناسب و کاربردی برای قفل کردن و پسورد گذاشتن روی فولدرها می باشد. این نرم افزار رایگان به سادگی هرچه تمام تر میتواند روی تعداد بی نهایت فولدر پسورد گذاشته و از دسترسی غیرمجاز به پوشه ها جلوگیری نماید. پشتیبانی از فایل سیستم های NTFS, FAT32, exFAT و FAT که کاربر توانایی پسورد گذاشتن روی انواع هارد دیسک را داشته باشد. یکی دیگر از نکات قابل ذکر عدم وجود محدودیت حجمی برای فولدرها می باشد که مهم نیست فولدر مورد نظر کاربر برای محافظت چقدر حجم داشته باشد. نرم افزار با پسورد از خود محافظت خواهد کرد که کاربران غیرمجاز توانایی مدیریت و از بین بردن پسورد را نداشته باشد. جلوگیری از حذف شدن نرم افزار توسط افراد غیرمجاز و همچنین عدم قابلیت از بین بردن پوشه ها و محدودیت ها از طریق CMD از قابلیت های نرم افزار محسوب می شود.

Admin1 بازدید : 94 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در این کلیپ زیبا گلچینی از زیباترین گل های به ثمر رسیده توسط شوت های از راه دور به نمایش در می آید. بهترین و تاریخی ترین گلهای از راه دور که توسط بازیکنان سرشناس این ضربات از جمله دیوید بکهام و روبرتو کارلوس و حتی کریستیانو رونالدو زده شده اند از مهیج ترین بخش های این کلیپ می باشد. گلهایی که در رده های ملی و باشگاهی از جمله جام های جهانی به ثمر رسیده و بخشی از تاریخ درخشان فوتبال شده اند


Admin1 بازدید : 117 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دیگو کاستا فوق ستاره تیم چلسی که به خاطر خشونت و ماجراهایی که در زمین بازی ایجاد می کند معروف شده است. این کلیپ نیز به این صحنه ها در میادین فوتبال می پردازد و درگیری های وی با بازیکنان سرشناس و همچنین در بازی های بزرگ را به تصویر می کشد. صحنه های درگیری های مکرر با چاشنی خون و همچنین بحث و جدل های احمقانه که گاهی برای گران تمام شده است نیز از دیگر بخش های این کلیپ می باشد. 

Admin1 بازدید : 65 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Playworld Superheroes بازی جدید در سبک مبارزه ای برای اندروید میباشد . در این بازی شما باید در نقش یک ابر قهرمان باشید که با دشمنان مبارزه و آنها را برای همیشه نابود کنید. همچنین در حین طی مراحل هم میتوانید امتیاز کسب کنید و انواع سلاح های قوی به دست بیاورید . امکانات بازی Playworld Superheroes وجود بیش از پانزده دشمن ، وجود بیش از نه ماموریت ، قابلیت سفارشی کردن شخصیت ها ، گرافیک اچ دی ، دارای محیط ها های مختلف است . این بازی محصول استدیو Starship Studio میباشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

Admin1 بازدید : 147 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Google Drive یکی دیگر بهترین خدمات کمپانی گوگل، یک سرویس ابری تحت وب برای افراد جهان می باشد که امکان نگهداری، اجرا و همگام سازی فایل های شما با دیگر کاربران جهان را در اختیارتان قرار می دهد! اگر شما فضای کافی در دسکتاپ خود ندارید می توانید آن را در گوگل درایو آپلود کنید و در هر زمان به آن دسترسی داشته باشید و ان را با دیگران به اشتراک بگذارید .ایل گفتن هست که در سرویس درایو گوگل فرمت رایج فایل ها Google Document می باشد که می توان بصورت آنلاین هم فایل ها را به آن تبدیل کرد و به اشتراک عموم گذاشت. سقف حجم رایگان برای هر اکانت ۵ گیگ می باشد.همچنین میتوانید اسناد، عکس ها، فیلم ها خود و … را ویرایش کرده و ان ها را ذخیره کنید.

Admin1 بازدید : 80 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Skyline Skaters بازی زیبا در سبک اسکیت سواری برای اندروید است . در این بازی شما باید با استفاده از اسکیت بوردتان ،از چنگ پلیس فرار کنید ، در مسیر شما موانع زیادی قرار دارد که در صورت برخورد با آنها پلیس موفق به دست گیری شما شده و بازی به پایان می رسد. مراقب باشید که با تمام سرعت و تکنیک ها از دست پلیس ها فرار کنید و دستگیر نشوید. این بازی محصول استودوی Tactile Entertainment میباشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

تعداد صفحات : 214

درباره ما
این سایت از تیرماه 1393 شروع به فعالیت نموده و دارای آهنگ جدید ایرانی و خارجی،فیلم،سریال،گیم،نرم افزار و ... میباشد. مدیران وبسایت : محمدرضا جانی پور و امیرحسین سحرخیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    ورزشی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3211
  • کل نظرات : 99
  • افراد آنلاین : 215
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 418
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 2,091
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,053
  • بازدید ماه : 7,053
  • بازدید سال : 62,399
  • بازدید کلی : 1,891,095