loading...
طـــــوفانی | بزرگترین مرکز دانلود
بنر سایت ما

جهت دیدن سایر بنر ها در جهت عمودی و افقی و دریافت آدرس بنر  اینجا  یا روی بنر کلیک کنید


آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 144 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

Viber یک مسنجر است که به جرات می توان گفت پایه گذار ارتباطات در تلفن های هوشمند است . Viber ابتدا برای سیستم عامل iOS و اندروید عرضه شد اما به دلیل استقبال بیشتر نسخه ویندوز به صورت آزمایشی عرضه شد ! نرم افزار Viber ابزاری است که امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. یک امکان فوق العاده که دراین نرم افزار وجود دارد این است که می توان تماس را از کامپیوتر به تلفن همراه انتقال داد. پیغام ها و تماس های خود را به راحتی مدیریت کنید و این نکته در نظر داشته باشید که نیاز نیست حتی ۱ ریال هم بابت این سرویس پرداخت کنید .

ADMIN بازدید : 133 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

اگر می خواهید برای شرکت خود یک آرم طراحی کنید و یا برای سایت خود یک طرح حرفه ای داشته باشید از کنار نرم افزار The Logo Creator به راحتی نگذرید. شما توسط این نرم افزار قادر به ایجاد انواع مختلف طرح های گرافیکی تنها در چند دقیقه خواهید بود. این نرم افزار حاوی ده ها مدل پیش ساخته میباشد، فقط کافی است شما اسم مورد نظر خود را وارد کنید، لوگو شما آماده می شود. قابلیت های کلیدی نرم افزار میتوان به طراحی هنری با کیفیت بالا ، امکان ساخت بنر ، ذخیره سازی خودکار قالب های ایجاد شده و … اشاره کرد.

ADMIN بازدید : 2009 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)
نام انیمیشن : Avatar: The Last Airbender
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، خانوادگی ، ماجرایی ، فانتزی
سال انتشار : ۲۰۰۵
تعداد فصل : ۳ فصل
مدت زمان : ۲۱ قسمت ۲۳ دقیقه ای
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی
امتیاز : ۹/۱۰
دوبله فارسی (پرشین تون)
خلاصه داستان : آوتار ، آخرین باد افزار نام انیمیشنی است که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ در سه فصل از شبکه ی Nickelodeon پخش شده است . پس از درخواست های مکرر کاربران عزیز دانلودها مبنی بر قرار دادن این سه فصل بر آن شدیم تا این بار سه فصل این انیمیشن را برای اولین در سایت های فارسی زبان با کیفیت فوق العاده ۷۲۰ پیکسل برای شما کاربران عزیز تهیه نماییم . امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . در خلاصه داستان آمده است که : در زمان های گذشته دنیا به چهار نیرو به نام های آب ، خاک ، آتش و باد تقسیم شده بود . در هر کدام از این سرزمین ها افرادی وجود داشته اند که می توانستد فقط نیروی مربوط به سرزمین خود را تحت اختیار و کنترل داشته باشند . این ۴ قلمرو به مدت هزار سال در صلح بودند تا اینکه پادشاه قلمرو آتش Sozin تصمیم گرفت تا برای به تصاحب گرفتن قدرت کل دنیا ، جنگی را به راه اندازد . در این میان تنها یک فرد است که می تواند جلوی او را بگیرد . که Avatar نامیده می شود . آواتار شخصی برگزیده است که می تواند هر چهار نیرو را تحت کنترل داشته باشد نام آواتاری که در این زمان ظهور کرده ، کودک ۱۲ ساله ای به نام آنگ است . اما آواتار آنگ هنوز برای کنترل کامل چهار قدرت آماده نشده است و مسیر طولانی را در پیش دارد ، در حالی که … سایت دانلودها این انیمیشن را به شما عزیزان پیشنهاد می نماید .
 
ADMIN بازدید : 164 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

نام مستند : Megafactories: Camaro

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم : ۹۹۹ مگابایت

کیفیت : HDTV 1080p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : به کارخانه ای با مساحت ۱۰ میلیون فوت مربع می رویم تا با مراحل ساخت یکی از محبوب ترین اتومبیل های دنیا یعنی Camaro SS آشنا شویم . ابرکارخانه ای که در آن ۵۵۰۰ نفر زحمت می کشند تا آهن خام را به یک سوپر ماشین تبدیل کنند …

 

ADMIN بازدید : 211 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

Ashampoo Photo Commander نام یک نرم افزار ایده آل در زمینه مدیریت، بهینه سازی و اعمال ویرایشات مختلف بر روی عکس های دیجیتال می باشد. ظاهر مینیاتوری محیط کار این نرم افزار این امکان را به شما میدهد تا به یک مرور کلی بر روی کالکشن عکس های خود یا عکس های موجود در فولدر بپردازید. همچنین شما می توانید عکس های خود را بر اساس روز و زمان گرفته شدن آن ها دسته بندی نمایید یا حتی می توانید به فیلتر کردن عکس های خود بر اساس معیار خاصی بپردازید. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی آن از اکثر فرمت های تصویری، دارا بودن ابزارهای حرفه ای برای ویرایش عکس، دسته بندی عکس ها بر اساس امتیاز داده شده، ایجاد افکت های بسیار زیبا بر روی عکس، ساخت آلبوم های متحرک و … اشاره کرد.

ADMIN بازدید : 193 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

Uniblue SpeedUpMyPC نرم افزاری کوچک و سریع بدون هیچ ابزار اضافه ای که هدف آن افزایش سرعت اجرای ویندوز و در نتیجه افزایش سرعت سیستم است. آیا کامپیوتر شما کندتر شده است؟ با بسیاری از تنظیمات مختلف، فایل ها و فرآیندهای نظارتی که شناسایی مواردی که سرعت سیستم شما را کند کرده است ، سخت است چه رسد به اجرای تنظیمات فنی لازم جهت بهبود سرعت و عملکرد. SpeedUpMyPC در واقع امکاناتی است که مشکلات بالا را حل کنید ، یعنی سرعت ویندوزتان را افزایش دهید و از ابزارهای که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز در نرم افزار وجود دارد به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی بهره ببرید. مشکل دیر خاموش و روشن شدن ویندوز و همچنین اجرای کند برنامه ها توسط این نرم افزار حل خواهد شد. امکاناتی نظیر Free Memory جهت آزاد سازی فضای حافظ رم ، CPU Usage برای بهینه سازی استفاده از پردازنده سیستم ، Internet Speed جهت تست کردن سرعت اینترنت ، Disk Speed جهت بررسی سرعت هارد دیسک در کنار قابلیت هایی نظیر مشاهده نرم افزارهای در حال اجرا ، بهینه سازی اتوماتیک حافظه رم ، بهینه سازی اتوماتیک سرعت اینترنت ، غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری فعال و همچنین نمایش فضای استفاده شده هارد دیسک در گراف ها و… که همگی در نهایت به افزایش سرعت ویندوز کاربر کمک خواهند کرد.

 

ADMIN بازدید : 122 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

Goodsync Enterprise یک نرم افزار با کاربرد آسان و قابل اعتماد در زمینه تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و هماهنگ سازی آن ها می باشد. این نرم افزار ایمیل ها، عکس های خانوادگی، نام کابران، آهنگ ها، اسناد مالی و دیگر فایل های مهم موجود در دسکتاپ، لپتاپ ها، سرور های مختلف، درایو های اکسترنال، ویندوز موبایل و … را آنالیز کرده و پس از هماهنگ سازی آن ها، از آن ها یک نسخه پشتیبان مطمئن تهیه می کند. این نرم افزار با داشتن یک محیط کار گرافیکی و دلنشین، این امکان را به شما میدهد تا به هیچ وجه فایل های مهم خود را از دست ندهید.

ADMIN بازدید : 136 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

با Storm Live Wallpaper می توانید پس زمینه گوشی اندروید خود را طوفانی کنید و گوشی خود را از یک نواختی در آورید ! از قابلیت های کلیدی Storm Live Wallpaper میتوان به ۱۰ لایو والپیپر متفاوت ، گرافیک اچ دی ، سازگاری با ۹۹% گوشی های اندرویدی ، غیر فعال شدن لایو والپیپر در هنگام کار نکردن با گوشی و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این لایو والپیپر به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

ADMIN بازدید : 121 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

اگر به دنبال بازی اتومبیلرانی مسابقه ای می باشید که سرشار از سرعت و هیجان باشد این بازی می تواند نیاز شما را برطرف کند. یک مسابقه ی باکیفیت برای افرادی که جلوه های تصویری را همزمان با سرعت زیاد می طلبند ! در این بازی شما میتوانید رانندگی سریعترین و جدیدترین ماشین های روز دنیا را در قالب مسابقات هیجان انگیز تجربه کنید .دارای ۱۸ ماشین سوپر اسپرت ، کنترل دقیق خودرو ها ، گرافیک محیط سه بعدی از ویژگی های این بازی است . برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

ADMIN بازدید : 173 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

نام انیمیشن: Penguins Of Madagascar Operation Search and Rescue

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۱۸ دقیقه

حجم: ۴۹۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: قوی ترین تیم جاسوسی دنیا آفریده نشده اند… بلکه از تخم خود را شکسته و به زور بیرون آمده اند! در این مجموعه جدید که توسط پنگوئن های دوست داشتنی و ماجراجوی انیمیشن ماداگاسکار جریان پیدا می کند، با آن ها همراه شوید تا خنده دار ترین ماجراهای پلیسی را دنبال کنید و …

تعداد صفحات : 214

درباره ما
این سایت از تیرماه 1393 شروع به فعالیت نموده و دارای آهنگ جدید ایرانی و خارجی،فیلم،سریال،گیم،نرم افزار و ... میباشد. مدیران وبسایت : محمدرضا جانی پور و امیرحسین سحرخیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    ورزشی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3211
  • کل نظرات : 99
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 241
  • بازدید ماه : 8,922
  • بازدید سال : 64,268
  • بازدید کلی : 1,892,964