loading...
طـــــوفانی | بزرگترین مرکز دانلود
بنر سایت ما

جهت دیدن سایر بنر ها در جهت عمودی و افقی و دریافت آدرس بنر  اینجا  یا روی بنر کلیک کنید


آخرین ارسال های انجمن
Admin1 بازدید : 162 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

 

دانلود سریال خاتون

 خاتون با لینک مستقیم و کیفیت عالـی و حجم کـم و بدون تگ تبلیغاتی

 قسمت اول اضافه شد

موضوع : طنز

تعداد قسمت ها : ۲۷قسمت

مدت زمان: ۴۰دقیقه

حجم : مبانگبن ۲۰۰ مگابایت

فرمت: Mp4

پخش : شبکه پنج سیما

کارگردان : مرتضی آتش زمزم

خلاصه : درباره شخصیتی به نام خاتون است که به تشویق دامادهایش؛ خسرو و یوسف، رضایت می‌دهد که خانه‌ قدیمی‌اش را خراب کنند و به جای آن ساختمانی سه طبقه ساخته شود تا دامادها هم خانه‌دار شوند. دامادها طبقه‌ مربوط به خودشان را تمام می‌کنند اما طبقه‌ خاتون در میان دعوایِ همیشگی باجناق‌ها نیمه کاره می‌ماند. خاتون که می‌خواست آن‌ها را خانه‌دار کند حالا خودش بی‌خانه می‌شود. برخوردها و دعواها سبب می‌شود که او، بی‌خبر خانه‌ دخترها را ترک کند. غیبت خاتون همزمان می‌شود با آمدن پیرمردی به نام قلمکار که ادعا می‌کند برای ادای دِینی چند میلیاردی باید با خاتون ملاقات کند و …

Admin1 بازدید : 83 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود سریال در حاشیه

سریال در حاشیه با لینک مستقیم و کیفیت عالـی و حجم کـم ، بدون تگ تبلیغاتی

قسمت 10 اضافه شد

موضوع : طنز

تعداد قسمت ها : ۹۰ قسمت

مدت زمان: ۴۰ دقیقه

حجم : میانگین ۲۵۰ مگابایت

فرمت: Mp4

پخش : شبکه سوم سیما (ویژه ایام نوروز۹۴)

زمان پخش :

تهیه کننده: حمیدرضا مهدوی کوچکسرایی

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری، سیامک انصاری، مهران غفوریان، سید جواد رضویان، سپند امیرسلیمانی، علی اوجی، لیلا ایرانی، پوریا ایرایی، شراره ارمغانی، تینا اسدی، بهناز توسلی، فرزانه تفرشی، فلامک جنیدی، جوانه دلشاد، آذین رئوف، سحر زکریا، نادر سلیمانی، ماندانا سوری، شادان شهیدی، یوسف صیادی، الیکا عبدالرزاقی، گلناز عباسی، رضا فیض‌نوروزی، نیما فلاح، شبنم فرشادجو، عارف لرستانی، علی لک‌پوریان، دریا مرادی دشت، رضا نیکخواه، رامین ناصرنصیر، سام نوری، سحر ولدبیگی، محمدرضا هدایتی، فاطمه هاشمی، ساعد هدایتی و …

خلاصه : هومن صحرایی مامور می شود یک مرکز درمانی تعطیل شده را راه اندازی کند . اما در این مسیر با ” سهراب کاشف ” و ” بهروز  عشقی ” که سابقه کلاهبرداری و شیادی دارند همراه می شود. وی که فردی متعهد و آرمانگرا ست بزودی به اهداف سود جویانه آنها آگاهی پیدا می کند و با کمک ” دکتر کی مرام ” که از اساتید معتبر دانشگاه و حوزه درمان است در جهت راه اندازی یک مرکز درمانی استاندارد و کار آمد بر می آید و …

Admin1 بازدید : 181 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

وضوع :اجتماعی

فرمت : Mp4

حجم : ۴۶۸ مگابایت

مدت: ۱۰۰ دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : ۱۳۹۲

کارگردان :  حمید نعمت اله

بازیگران : : حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی، هومن برق‌نورد، علی عمرانی و جمال اجلالی

خلاصه داستان : آرایش غلیظ درباره گروه پنج نفره‌ای می‌خواهند محموله‌ای شامل ترقه، فشفشه و اسباب آتشبازی را که متعلق به آنها نیست بفروشند. هیچ کدام از آنها کامروا نمی‌شوند مگر پنجمین نفر که به تردید همیشگی‌اش میان خیر و شر غلبه می‌کند

Admin1 بازدید : 102 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود مستند مأموریت های خطرناک با زبان شیرین فارسی

برِدی بارِر همراه توسط تیم مستند سازی نشنال جئوگرافیک شما را با خطرناک ترین مکان ها و موجودات جهان رو به رو می کنند

هیجان، ترس، استرس را با مستند Dangerous Encounters تجربه کنید

هم اکنون دو قسمت کشنده ترین مارها و حفره های مرگ بار از این مجموعه ی فوق العاده را با کیفیت عالی و لینک مستقیم دریافت کنید

 

حفره های مرگ :

در این قسمت برِِدی بارر قصد دارد از حفره های زیر زمینی تحقیق کنید و سر از کار کوسه ها، خرس ها، مارها و تمساح ها در وضعیت های مختلف در بیاورد. جایی که مارهای مرگ بار استراحت می کنند، کوسه ها چرت می زنند، با احتمال حمله ی فراوان. زیر زمین یک دنیای فوق العاده است که مخفیگاه حیواناتی با دو نوع زندگی می باشد. قلمرویی که دانشمندان چیزهای کمی در مورد آنها می دانند؛ زیرا بررسی این مکان ها نیاز به مواجه شدن با خطرهای زیادی است.

کشنده ترین مارها:

مارهای کشنده ی دنیا، شگفت انگیز و البته فوق العاده خطرناک هستند. برای رسیدن به پاسخ این سوال که کدام یک از این مارها خطرناک تر هستند، بردی بارر می خواهد در این برنامه دست به ماموریت های خطرناک بزند. هر مار ویژگی های خاص، سلاح های متفاوت و استراتژیک های مرگبار مخصوص به خود را دارد. در بین بیش از ۲۰۰۰ نوع مار که شناخته شده است، ۷ نوع مار هستند که در مقایسه با سایر مارها بسیار خطرناک تر هستند. او هر مار را بر اساس پنج معیار، اندازه، حجم زهر، مسمومیت، نوع رفتار و شمار آدم های کشته شده با یکدیگر مقایسه کرده و نهایتا خطرناک ترین مار جهان را بر اساس این معیارها معرفی می کند.

 

ژانر:حیات وحش
توضیحات بیشتر:
نقد و بررسی:0
سال تولید2005
مدت زمان48 دقیقه
مجریبردی بارر
فرمتMKV
کیفیتعالی
مخاطببزرگسال
محصولNational Geographic
 
خلاصه:

در این ویژه برنامه مهیج که توسط شرکت مشهور مستندسازی نشنال جئوگرافیک تهیه شده است، به همراه برِدی بارر، ماموریت های بسیار خطرناکی را تجربه خواهید کرد. مارهای کشنده و اژدهای غول آسا هم در برنامه های وی قرار دارند. رفتار و زندگی این حیوانات وحشی برای شما هم ممکن است، دیدنی باشد! بردی با ایجاد دنیایی مخفی این حیوانات را زیر نظر دارد تا راهی برای نفوذ و نزدیکی به آن ها پیدا کند. او تلاش می کند تا معماهایی که ذهن او را درگیر کرده است حل کند.

Dr Brady Barr has studied American Alligators for over 20 years, now he is on a mission to find another of America's alligators: the alligator snapping turtle. Alligator snapping turtles are one of the largest freshwater turtles in the world.1 Weighing several hundred pounds2 and armed with vice like jaws capable of dismembering their prey, the alligator snapper is a true prehistoric beast.3 But decades of commercial hunting have dramatically reduced their population.4 Do truly giant turtles still lurk in

description:
Admin1 بازدید : 84 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

BattleLore: Command بازی جدید در ژانر استراتژیکی برای اندروید است . در این بازی باید از میهن خود دفاع کرده و نژاد بربریان از بین ببرید ، برای اینکار باید به عنوان یک فرمانده استراتژیهای مناسبی را اتخاذ کرده و ضربات محکمی را علیه شیاطن بزنید . همچنین میتوانید این بازی را به صورت تک نفره و چند نفره انجام دهید و لذت ببرید . امکانات بازی BattleLore: Command گرافیک اچ دی ، انواع قدرت برای شخصیت ها ، وجود ماموریت های مختلف ، صداگذاری عالی ، مشاهده میدان نبرد بصورت ۳۶۰ درجه است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

Admin1 بازدید : 152 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  Arabic Calligraphy نام دارد. این مجموعه ای از وکتور خوشنویسی می باشد . این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت .


Admin1 بازدید : 104 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

Root Uninstaller نرم افزاری کاربردی برای حذف برنامه های سیستمی یا روت شده برای اندروید است . Root Uninstaller هر گونه نرم افزار از جمله آن هایی که عادی قادر به حذف آنها نیستید مانند گوگل پلی، جیمیل و … . همچنین توسط این نرم افزار میتوانید از نرم افزار هایتان پشتیبان گیری تهیه کنید . ریست کردن برنامه های به تنظیمات اولیه ، حذف دسته جمعی برنامه ها ، حذف بدون بازگشت نرم افزارها از قابلیت های این نرم افزار است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

Admin1 بازدید : 110 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

این برنامه GeekUninstaller نام دارد . نرم افزار کاربردی برای حذف نرم افزار های غیر قابل حذف می باشد. آیا تا حالا به این مشکل برخورده اید فایل های برنامه ها باقی می می ماند و قابل پاک کردن نیستند ؟ این برنامه به شما کمک می کند برنامه های غیرقابل حذف را راحتی حذف نمایید . ویژگی این برنامه این است که شما می توانید برنامه های مخرب غیرقابل پاک شدن را پاک نمایید . اگر دقت کرده باشید اکثر برنامه های موجود در اینترنت دارای تولبار و تبلیغات می باشند که محل نصب تبلیغات معلوم نیست این برنامه تمامی فایل های برنامه ها را در سریع ترین زمان ممکن حذف می نماید . همچین این برنامه از ۳۰ زبان عربی ، ارمنی ، آذربایجانی ، انگلیسی ، آلمانی و حتی زبان شیرین فارسی هم پشتیبانی می نماید .

Admin1 بازدید : 77 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

نرم افزار KMPlayer یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین برنامه های پخش ویدئو که در سیستم عامل های ویندوز بسیار محبوب هست، نسخه اندرویدی این پلیر محبوب پس از مدت ها انتظار به تازگی منتشر شده است که دارای همان قابلیت های نسخه ویندوزی است. یکی از بهترین قابلیت های این پخش کننده که شما رو از بقیه پلیر های بی نیاز میکند این است اطلاعات کاملی همچون اسم، تصویر پیش نمایش، حجم، رزولوشن و غیره لیست می کند تا بتوانید تنها با یک لمس هرکدام را که مایلید پخش کنید! این پلیر از اکثر فرمت های صوتی و تصویری مانند ۳g2, .3gp, .3gp2, .3gpp, .amv, .asf, .avi, .divx, drc, .dv,f4v, .flv, .gvi, .gxf, .iso, .m1v, .m2v, .m2t, .m2ts, .m4v,mkv, .mov, .mp2, .mp2v, .mp4, .mp4v, .mpe, .mpeg,mpeg1, .mpeg2, .mpeg4, .mpg, .mpv2, .mts, .mtv, .mxf, .mxg,nsv, .nuv, .ogm, .ogv, .ogx, .ps, .rec, .rm, .rmvb, .tod,ts, .tts, .vob, .vro, .webm, .wm, .wmv, .wtv, .xesc پشتیبانی میکند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

Admin1 بازدید : 83 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

نام JetAudio متعلق به یکی از نرم‌افزارهای محبوب در زمینه‌ی مدیریت موزیک‌ها در کامپیوتر است که با امکانات قدرتمند خودش کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند و می‌تواند جایگزین خوبی برای موزیک پلیر معمولی خود گوشی باشد. نسخه‌ی اندروید این نرم‌افزار نیز با قابلیت‌های زیاد خود و پشتیبانی از فرمت‌های متنوع صوتی تجربه‌ی گوش دادن به‌موزیک‌هایتان را برایتان دلنشین‌تر می‌کند. دیگر امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت نمایش متن آهنگ‌ها، داشتن تم‌های گوناگون، امکان استفاده از ویجت این برنامه در سایزهای گوناگون و قابلیت کنترل سرعت پخش فایل صوتی، اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Admin1 بازدید : 72 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

Universal Media Server نرم افزار stream و پخش ویدیو و فایل های چند رسانه ای بصورت بیسیم بر روی تلویزیون و دستگاه های دیگر است . این نرم افزار با بکارگیری از انکودرهای MEncoder, FFmpeg, tsMuxeR, AviSynth, MediaInfo و… بدون نیاز به کوچکترین تنظیمات امکان پشتیبانی طیف گسترده ای از فرمت‌های چند رسانه ای را برای شما فراهم می‌سازد. Universal Media Server در واقع یک سرور چند رسانه ای سازگار UPnP می‌باشد. این نرم افزار با اکثر سیستم عامل‌ها ویندوز ، لینوکس ، مک سازگاری کامل داشته و از دستگاه‌های PS3, Xbox, TVs ، گوشی‌های هوشمند و بسیاری دستگاه‌های دیگر پشتیبانی می‌کند.

Admin1 بازدید : 80 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

در اصل کار نرم افزار های لانجر این است که امکانات جدیدی را به صفحه خانگی گوشی اضافه و ارتباط با نرم افزار ها و انجام امور را تغییر میدهند. EverythingMe Launcher یک لانچر جدید با امکانات زیاد برای اندروید است . این لانجر میتواند اطلاعاتی را که می‌ خواهید پیش‌بینی ودسترسی به قسمتهای مختلف را آسانتر کند . امکانات این نرم افزار سازماندهی کردن نرم افزار و بازی ها ، قابلیت Smart Folders ، شخصی‌سازی به صورت خودکار ، دم دست بودن همه ی امکانات ، قرار دادن آیکونهای مختلف را در پوشه های مربوطه و … میباشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

تعداد صفحات : 214

درباره ما
این سایت از تیرماه 1393 شروع به فعالیت نموده و دارای آهنگ جدید ایرانی و خارجی،فیلم،سریال،گیم،نرم افزار و ... میباشد. مدیران وبسایت : محمدرضا جانی پور و امیرحسین سحرخیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    ورزشی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3211
  • کل نظرات : 99
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 363
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 8,266
  • بازدید ماه : 8,266
  • بازدید سال : 63,612
  • بازدید کلی : 1,892,308