loading...
طـــــوفانی | بزرگترین مرکز دانلود
بنر سایت ما

جهت دیدن سایر بنر ها در جهت عمودی و افقی و دریافت آدرس بنر  اینجا  یا روی بنر کلیک کنید


آخرین ارسال های انجمن
Admin2 بازدید : 145 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

 

دانلود تیزر تصویری آلبوم جدید محمد یاوری به نام نگرانم

Download New Music Video By Mohammad Yavari Called Negaranam

 

 

 

Admin1 بازدید : 105 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.


Admin1 بازدید : 130 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. برای دانلود و اطلاع از تغییرات این نسخه از اپدیت به ادامه ی مطلب بروید.


Admin1 بازدید : 83 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

Devils & Demons بازی جدید در سبک بازی استراتژی برای اندروید است . داستان بازی به این گونه است که شیاطین، دیوها در حال احاطه کردن جهان می باشند و شما باید در نبردی بزرگ با گروه قهرمان خود پیش رفته و از پادشاهی خود محافظت نمایید. در هر میدان جنگ آیتم های مخفی وجود دارند و اگر بتوانید آنان را کشف کنید، امتیازی خوبی دریافت میکنید. همچنین این بازی دارای گرافیک اچ دی و جلوه های ویژه زیبایی دارد . این بازی حاصل استودیوی HandyGames است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

Admin1 بازدید : 98 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

Screen Stream Mirroring نام یک ابزار کاملا کاربردی برای بازتاب میان پخش لحظه ای تصاویر و صدای گوشی اندرویدتان می باشد. در واقع شما عزیزان می توانید صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود را به صورت کاملا زنده با دیگران به اشتراک بگذارید . شما حتی قادر خواهید تا صفحه نمایش را در سرور های stream به صورت کاملا آنلاین انجام دهید و اجازه دهید صفحه نمایش گوشی شما بر روی این سرور ها به صورت زنده ارتباط برقرار کنند. رابط کاربری این برنامه نیز خیلی ساده ارائه شده است. 


Admin1 بازدید : 126 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

Foxit PhantomPDF نرم افزاری بسیار کامل و قدرتمند در زمینه ساخت،ویرایش و مدیریت فایل های pdf می باشد. فایل های پی دی اف باتوجه به قابلیت هایی که دارند امروزه به یکی از پر مصرفترین فایل ها تبدیل شده اند و میتواند گفت در سطح فایل های نرم افزار آفیس در حال استفاده هستند. در مرحله اول نرم افزار بسیار عالی برای ساخت فایل های pdf از دیگر اسناد می باشد. فایل هایی نظیر XLS, XLT, DOC, DOCX, PPT, PPTX, POT, PPTM, BMP, JPG, GIF, TIF, PNG, text که تماماً قابلیت تبدیل شدن به فایل pdf را دارند. همچنین تبدیل برعکس این فرایند یعنی تبدیل فایل pdf به انواع فایل های نامبرده شده که در زمینه نرم افزار دارای ocr نیز بوده و میتواند فایل های عکس نظیر jpg دارای متن را نیز به فایل های pdf کاملاً قابل ویرایش که حتی متن آنها نیز قابل ویرایش است تبدیل نماید. در زمینه ویرایش قابلیت ویرایش خط به خط متن فایل ها امکان پذیر است و حتی کاربر میتواند متن و پارگراف ها را ویرایش و جابجا نماید. قابلیت کامنت گذاشتن برای کلمات و جملات و همچنین highlight کردن یا علامت گذاری خطوط و کلمات به صورتی ماژیک های مارکر در دنیای واقعی که توسط این نرم افزار فراهم آمده است. قابلیت تغییر اندازه فونت ، تغییر رنگ و… نیز امکان پذیر می باشد. همچنین برای ویرایش اشیاء و عکس های درون فایل pdf نیز امکانات فراوانی نظیر تغییر اندازه و تغییر موقعیت یا اضافه کردن یا حذف آنها فراهم است. قابلیت رسم اشیاء توسط خود کاربر نظیر دایره و مثلث و مستطیل و… نیز وجود دارد. قابلیت قرار دادن واترمارک و لوگو و امضاء دیجیتال و مهر زدن فایل های پی دی اف در کنار قابلیت فشرده سازی و قرار دادن پسورد و محدود کردن دسترسی به فایل های pdf نیز از جمله توانایی های نرم افزار محسوب می شود. قابلیت جزئی زیادی درون نرم افزار وجود دارد که امکان نامبردن تمامی آنها نیز و به طور کل باید گفت نرم افزاری بسیار کامل در زمینه ویرایش و مدیریت فایل های پی دی اف می باشد.

Admin1 بازدید : 99 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

Active@ KillDisk نرم افزاری قدرتمند است که به شما امکان پاک کردن تمام اطلاعات بر روی دیسک ها را می دهد و این پاک سازی به گونه ای است که در آینده احتمال بازیابی مجدد فایل توسط هیچ نرم افزاری وجود نداشته باشد. دسترسی به گزینه های خط فرمان ، پشتیبانی از درایوهای SSD ، ذخیره لاگ ها ، پشتیبانی از درایوهای با حجم زیاد ، پاک سازی فضای فایل شل ، پاکسازی از طریق CD/DVD, USB ، پاکسازی چند دیسک به طور همزمان ، تمیزسازی هارد و پارتیشن ها و … از امکانات نرم افزار Active@ KillDisk است .

Admin1 بازدید : 80 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

DriverMax نام نرم افزاری است که به شما این توانایی را می دهد تا درایورهای ویندوز خود را راحتر و سریعتر از همیشه نصب نمایید، دیگر برای نصب یک راه انداز احتیاجی به جستجو در میان دیسک ها و همچنین اینترنت نخواهید داشت بصورتی که نرم افزار DriverMax به شما این امکان را میدهد که تمامی درایورهای نصب شده بر روی ویندوز کنونی خود را در یک پوشه و یا حتی بصورت فشرده پشتیبان گیری نمایید تا تمام آنها در یکجا بصورت آرشیو داشته باشید و هر دفعه که دوباره ویندوز را نصب کردید به کمک این آرشیو و نرم افزار درایور مکس تمامی درایورها را بصورت یکجا و سریع نصب نمایید.

 

password نرم افزار به روزرسانی درایور های سخت افزار DriverMax 7.53رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار به روزرسانی درایور های سخت افزار DriverMax 7.53 لینک دانلود – ۵ مگابایت | لینک کمکی

 

Admin1 بازدید : 90 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

EaseUS Todo Backup نام نرم افزاری است که نامزد بهترین نرم افزار رایگان می باشد و دلیل آن یک چیز ساده هست: عملیات همراه با توضیح ، کامپیوتر شما امن خواهد بود بدون نیاز به مهندس کامپیوتر که برای Backup گرفتن از کامپیوتر شما بیاید.این نرم افزار توانایی پشتیبان گیری در کمتر از چند دقیقه را دارد و با چند کلیک ساده می توان این کار را انجام داد.از توانایی ویژه این نرم افزار ایجاد سی دی Bootbale هست که بتوان پشتیبان گیری در هنگام بوت هم انجام داد .

Admin1 بازدید : 109 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

SimplePlanes یک بازی هیجان انگیز برای اندروید است . در بازی SimplePlanes می توانید ساخت ، طراحی و … یک هواپیما را تا اخر انجام دهید . همچنین بال های هواپیما را طراحی و به عنوان خلبان نشان دهید که چطور پرواز می کند. در SimplePlanes تمام ابزار های مورد نیاز برای طراحی هواپیما را در اختیار دارید پس سعی کنید بهترین طراحی را انجام دهید زیرا کوچکترین تغییر در طراحی می تواند ی پرواز را تحت الشعاع قرار دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

Admin1 بازدید : 154 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار TuneIn Radio یک رادیو اینترنتی برای گوش دادن به رادیو های محلی و جهانی در گوشی یا تبلت اندرویدی است. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی به بیش از ۱۰۰.۰۰۰ ایستگاه زنده رادیویی و ۲ میلیون پادکست دسترسی داشته باشید . همجنین میتوانید از هر آهنگی خوشتان آمد آن را ضبط کنید و بارها و بارها به آن گوش دهید !! تغییراتی که در این نسخه اعمال شده پشتیبانی از فرمت های بیشتر ، رفع اشکالات جزئی برای بهبود عملکرد نرم افزار است .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

تعداد صفحات : 214

درباره ما
این سایت از تیرماه 1393 شروع به فعالیت نموده و دارای آهنگ جدید ایرانی و خارجی،فیلم،سریال،گیم،نرم افزار و ... میباشد. مدیران وبسایت : محمدرضا جانی پور و امیرحسین سحرخیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    ورزشی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3211
  • کل نظرات : 99
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 363
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 8,303
  • بازدید ماه : 8,303
  • بازدید سال : 63,649
  • بازدید کلی : 1,892,345