loading...
طـــــوفانی | بزرگترین مرکز دانلود
بنر سایت ما

جهت دیدن سایر بنر ها در جهت عمودی و افقی و دریافت آدرس بنر  اینجا  یا روی بنر کلیک کنید


آخرین ارسال های انجمن
Admin2 بازدید : 169 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید هیچکس و بهرام به نام هیروشیما

Download New Song By Hichkas And Bahram Called Hiroshima

||| به زودی از طـــــوفانی |||

 

 

Admin1 بازدید : 184 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

نرم افزار Divanehafez شامل دیوان حافظ , فال حافظ و بیگوگرافی کامل حافظ میباشد. نکته ای که این نرم افزار را با برنامه هاری دیگر متمایز میکند صوتی بودن این دیوان است! اگر شما به اینترنت وایفای متصل باشید برنامه به صورت اتوماتیک غزل را برای شما تلوات میکند و شما میتوانید به صدای دلنیشن آن گوش دهید . علاوه بر این با این برنامه فال حافظ همیشه همراهتون هست. کافیه نیت کنید و روی صفحه کلیک کنید، فال شما نشون داده میشه! در ضمن کل غزلیات حافظ به همراه تعبیر اونا هم توی برنامه وجود داره. اطلاعات کلی در مورد زندگی حافظ، مقبره حافظ و … هم در در برنامه قابل دسترس هست. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

Download Divanehafez 1.5 
Admin1 بازدید : 139 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

بازی Pro Lumberjack 2015 از سری بازی های شبیه سازی سال ۲۰۱۵ برای کامپیوتر است که در آن شما وظیفه دارید تا به ارباب جنگل تبدیل شوید! برای این کار، شما باید تمامی الوار چوب را که در منطقه ای عظیم از جنگل رها شده اند را جمع آوری کنید و به جنگل سامان ببخشید. با سختی های کنترل جرثقیل های حمل الوار آشنا خواهید شد و با توجه به محلی که در بازی قرار می گیرید، عملیات کوچک و بزرگی را انجام خواهید داد.

Download  Professional Lumberjack 2015
Admin1 بازدید : 158 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

دنیای اینترنت هرروزه در حال گسترش می باشد و به همین دلیل بسایری از افراد بوسیله اینترنت با یکدیگر ارتباط های گروهی برقرار می کنند تا درباره مسائل و موضوع های مختلف بحث کنند. TeamTalk نرم افزاری برای کنفرانس های صوتی و ویدئویی است. این نرم افزار به شما امکان میدهد تا کنفرانس های اینترنتی با دوستان و همکاران خود داشته باشید و بتوانید جلسات اینترنتی با امکانات ویژه برگزار نمایید و این کار با استفاده از یک کارت صدا و یک میکروفون امکان پذیر می شود. از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت عمومی کردن مکالمات و یا خصوصی کردن آنها می باشد. این نرم افزار بسیار سبک و کم حجم می باشد .

Download TeamTalk 5.0.0.3767
Admin1 بازدید : 109 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

Parted Magic یک دیسک زنده مخصوص پارتیشن بندی هارددیسک است. این بسته نرم افزاری به شما امکان اجرای عملیات مختلف بر روی پارتیشن به همراه پشتیبانی از انواع سیستم ها را فراهم می کند.همچنین از انواع سیستم ها پشتیبانی کرده و امکان اجام عملیات مختلف بر روی پارتیشن ها را فراهم می آورد. در مجموع Parted Magic شامل ۷۰ ابزار مختلف برای بررسی وضعیت درایوها، کپی و آرشیو کردن اطلاعات است که از سیستم های پرونده مختلف شامل ext2، ext3، ext4، fat16، fat32، hfs، hfs +، jfs، linux-swap، ntfs، xfs، reiserfs، reiser4 پشتیبانی می کند.

Download Parted Magic 2015.03.06 Final
Admin1 بازدید : 152 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (1)

کنون باید داستان Assassin’s Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک تمپلار قرار می دهد، قرار است به داستان پر فراز و نشیب خانواده ی کنوی پایان دهد و پیش زمینه ی داستانی عنوان Unity را به وجود آورد. داستان بازی در بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۶۱ جریان دارد، سال هایی که یکی از جنگ های مشهور آن دوران یعنی جنگ های هفت ساله جریان داشت و این جنگ ها با داستان بازی ارتباط مهمی دارند بنابراین در ابتدا توضیحی درباره ی این جنگ ها ارایه می دهیم. جنگ های هفت ساله به مجموع درگیری هایی گفته می شود که از سال ۱۷۵۶ تا ۱۷۶۳ میلادی در مناطق آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای مرکزی جریان داشت و اکثر قدرت های بزرگ آن زمان در آن شرکت داشتند و با توجه به اقیانوس اطلس که پلی میان آمریکای شمالی و اروپا ایت، اکثر این نبرد ها نبرد های دریایی بوده اند. فرانسه هم که در این جنگ حضور داشت، صدمات اقصادی بسیار شدیدی دید و همین امر باعث شد تا اختلاف طبقاتی در این کشور پر رنگ تر شود و سرانجام به انقلاب مردم منجر شود، به همین دلیل است که داستان این نسخه به عنوان Unity نیز ارتباط دارد.

 

 

Download Assassins Creed Rogue

Admin1 بازدید : 193 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

FotoSketcher نرم افزاری فوق العاده عالی و رایگان است که میتواند به راحتی عکس های شما را به انواع نقاشی ها تبدیل کند. این نرم افزار رایگان که دارای جوائز و اعتبارنامه های مختلفی است ، بدون نیاز به هیچگونه دانش فنی در زمینه گرافیک ، بسیار ساده عکس ها را به نقاشی های مختلف نظیر مداد رنگی ، آبرنگ ، رنگ روغن ، پاستل و مداد سیاه تبدیل خواهد کرد. این نرم افزار هم اکنون دارای بیش از ۲۰ افکت مختلف در زمینه تبدیل عکس به نقاشی می باشد. در کنار این تبدیل میتواند نسبت به تنظیم کنتراست ، روشنایی ، وضوح ، رنگ و گوشه ها عکس اقدام کنید و همچنین میتوانید برروی عکس ها نوشته قرار دهید. این نرم افزار با سه فرمت jpg , png و bmp سازگاری دارد و روی انواع ویندوزها اجرا می شود.

Download FotoSketcher 3.00
Admin1 بازدید : 87 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

Photo Watermark نرم افزاری بسیار کارآمد برای قرار دادن واترمارک از جمله لوگو و متن به صورت همزمان روی تعداد دلخواه عکس می باشد. این نرم افزار دارای امکانات بسیار کاربردی در این زمینه می باشد که میتواند به افرادی قصد دارند روی تعداد زیادی عکس بطور همزمان واترمارک قرار دهند ، کمک میکند و در وقت آنها صرفه جویی می نماید. یکی از مشکلات قرار دادن واترمارک روی عکس ها ، ممکن است متفاوت بودن اندازه عکس ها باشد ، به طوری اگر شما یک متن یا یک لوگو را با سایز یکسان روی آنها قرار دهید ممکن است برای یک عکس آن واترمارک بسیار بزرگ یا کوچک شود ؛ در حالی که این نرم افزار بسته به اندازه عکس هایی که میخواهید روی آنها واترمارک قرار دهید ، خودش به طور اتوماتیک نسبت به تنظیم اقدام میکند و این یک امکان بسیار عالی محسوب می شود. همچنین این نرم افزار دارای قالب های آماده برای واترمارک های متنی است که میتواند در زیبا بودن متن به شما کمک کند. فقط کافی است اندازه اولیه و مکان و افکت واترمارک خود را تنظیم کنید تا نرم افزار به کل روی تمامی عکس های دلخواه شما آنها را قرار داده و ذخیره نماید. برای امکانات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Photo Watermark: – دارای چندین متد قرار دادن واترمارک روی عکس ها – قرار دادن متن ، آدرس و لوگو روی عکس ها – توانایی قرار دادن تاریخ روزی روی عکس ها – پشتیبانی از فرمت ها .bmp, .jpg, .png, .gif, tiff, .psd, .gfi, .sci, .psp – دارای توانایی تبدیل فرمت عکس ها به دیگر فرمت های عکس – تنظیمات ساده و آسان – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

 

 

Download Photo Watermark 7.6

Admin1 بازدید : 117 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

Password Depot نرم افزاری قدرتمند با محیط کاربری بسیار ساده و کاربرپسند برای مدیریت تمامی پسوردهای شما می باشد همچنین میتواند کاربردهای دیگری به عنوان مثال، مدیریت اطلاعات کارت های اعتباری و یا مجوزهای نرم افزار نیز داشته باشد. نرم افزار امنیت را برای کلمه های عبور و پسوردهای شما را در سه جنبه فراهم می نماید. ذخیره پسوردها با خیال آسوده از اینکه لو بروند ، گارانتی اینکه پسوردهایتان به صورت امن استفاده و وارد شوند و جنبه سوم داشتن پسوردهای امن و غیرقابل هک. با این حال نرم افزار دارای کاربردی اسان و انعطاف پذیری و کاربرد پذیری بسیار بالایی است و بسته به نیازهای کاربر تغییر خواهد کرد و همچنین در تعامل با دستگاه های دیگر نیز تطبیق پذیری دارد. این نرم افزار پسوردهای شما را براساس دو تکنولوژی محافظت خواهد که این تکنولوژی ها AES و Rijndael 256 نام دارند. همچنین نرم افزار میتواند از دو روش محافظت استفاده کند. یکی محافظت از نرم افزار با یک پسورد Master که برای بازگشایی نرم افزار و استفاده از پسوردها نیاز است و دیگری داشتن یک فایل key که برای باز شدن هر بار نرم افزار بایستی آن key منحصربفرد به نرم افزار داده شود و اینگونه امنیتی بسیار بالا تامین خواهد شد. همچنین برای جلوگیری از نفوذ پذیری از طریق حملات Burt force به نرم افزار بعد از هربار اشتباه وارد شدن پسورد master نرم افزار ۳ ثانیه تعلیق خواهد شد. نرم افزار برای ورود ساختن اتوماتیک پسوردها در فیلدهایی که تعریف می نمایید از روشی استفاده میکند که keyloggers ها نمیتوانند آنها را سرقت کنند. در زمینه مدیریت پسوردها باید گفت که نرم افزار توانمند بوده و کاربر میتواند برای تعداد بی نهایتی سایت و صفحه وب فیلدهای مربوط به پسوردها و یوزرنیم ها را وارد کند. همانطور که گفته شد نرم افزار توانایی ساخت پسوردهای بسیار دشوار و غیرقابل هک شدن را دارا می باشد.

 

 

Download Password Depot 8.1.3

Admin1 بازدید : 99 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

هتگامی که به صورت دایم به اینترنت و یا شبکه متصل هستید در برابر خطرات زیادی از جمله حملات ویروسی و تروجانی قرار می گیرید. علاوه بر آپدیت مداوم انتی ویروس شما همواره باید از یک نرم افزار برای تجزیه و تحلیل بشکه استفاده کنید تا جلوی اینگونه حملات را بگیرید . Wireshark نرم افزار گزارش گیری ، تحلیل و بررسی اطلاعات در حال تبادل شبکه و یا اینترنت است. همچنین Wireshark بهترین نرم افزار شبکه است که میتوانید برای مدیریت کردن , امنیت و آنالیز کردن شبکه از آن استفاده کنید.این نرم افزار از فرمت های Sniffer Pro,and NetXray, Network Instruments Observer و….. نیز پشتیبانی می کند.

Download Wireshark 1.12.4
Admin1 بازدید : 77 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

Malwarebytes Anti-Malware نرم افزار کاربردی ضد نرم افزار مخرب می باشد که این توانایی را دارد حتی پیشرفته ترین نرم افزارهای مخرب موجود را بصورت ریشه ای و موثر از روی سیستم شما بردارد . این نرم افزار دارای قابلیتهایی می باشد که شامل یک کنترل کننده محافظ داخلی می باشد که پردازه های مخرب و مشکوک را پیش از آنکه حتی شروع شوند را بلاک و متوقف می نماید . این نرم افزار تمامی پردازه های درحال اجرا را کنترل و بررسی نموده و پردازه های مشکوک را قبل از اینکه بتوانند اجرا شود و به سیستم آسیب برسانند متوقف می نماید. ماژول حفاظتی بلافاصله نرم افزار از فناوری پیشرفته ابتکاری اسکنی استفاده می نماید که تمامی سیستم شما را به منظور محافظت و ایمن نگاه داشتن آن کنترل و بررسی می نماید . به علاوه نرم افزار ، یک مرکز اطلاع رسانی تهدید ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا خود را متناسب با جدیدترین نرم افزارهای مخرب بروز نگه دارید.

Download Malwarebytes Anti-Malware Premium 2.1.0
Admin1 بازدید : 89 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

BATExpert نرم افزار ای کم حجم برای داشتن اطلاعات کامل از وضعیت باتری لپ تاپ است . این نرم افزار یک بررسی شفاف نسبت به سلامت باتری لپ تاپ شما در اختیارتان می گذارد و برای تمامی مخاطبان مناسب می‌باشد زیرا کار با آن ساده است . نرم افزار BATExpert در صورتی که قسمتی نیاز به ارتقا داشته باشد به شما اطلاع خواهد داد. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به اطلاع وضعیت شارژ باطری ، موتور تشخیص پر سرعت ، نمایش دمای باتری ، نوع باطری ، پاک کردن دکدینگ باتری و … است.

Download BATExpert 1.6.0.8
Admin1 بازدید : 112 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

داستان بازی Jungle Heat در جنگل های گرمسیری که سرشار از مواد با ارزشی مثل نفت، چوب و طلاست، اتفاق می افتد. دزدان دریایی و غارتگران متعددی این ثروت های عظیم را برای خودشان می برند و شما باید در این بازی جلوی این غارتگران را بگیرید. برای پس گرفتن باید نیروهای نظامی قدرتمند آموزش داده و پایگاه های مستحکم ایجاد کنید و برای پس گرفتن با آن ها بجنگید. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

Download  Jungle Heat v1.8.14

تعداد صفحات : 214

درباره ما
این سایت از تیرماه 1393 شروع به فعالیت نموده و دارای آهنگ جدید ایرانی و خارجی،فیلم،سریال،گیم،نرم افزار و ... میباشد. مدیران وبسایت : محمدرضا جانی پور و امیرحسین سحرخیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    ورزشی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3211
  • کل نظرات : 99
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 8,937
  • بازدید سال : 64,283
  • بازدید کلی : 1,892,979