loading...
طـــــوفانی | بزرگترین مرکز دانلود
بنر سایت ما

جهت دیدن سایر بنر ها در جهت عمودی و افقی و دریافت آدرس بنر  اینجا  یا روی بنر کلیک کنید


آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 120 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مسعود طهماسبی با نام یک لحظه بخند

 

 

تنظیم: بابک زرین , میکس و مسترینگمیلاد فرهودی , موسیقیبابک زرین , شعر: حمیدرضا صمدی

 


متن آهنگ

 

________________________________________

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت Mp3-320

___________________________________________

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت MP3-128

 

 

متن آهنگ جدید یک لحظه بخند مسعود طهماسبی

رویای تو لحظه هامو پر کرده چشمای تو هر لحظه جلو رومه

قلبی که بدون تو پر از  حرفه با دیدن لبخند تو آرومه

دنیای من از  عطر تو پر میشه وقتی که یه شب تو خواب من میای

پای تو همه هستیمو میبازم تنها یه اشاره کن که چی میخوای

رویای تو امنه چشمای تو زیباست تو با منی هر جا

این اوج یه رویاست

تو با منی و من لبریز غرورم وقتی  که تو هستی از بی کسی دورم

عشق منو باور کن و دستاتو تا آخر راه دست من بسپار

یک لحظه بخند و با یه لبخندت این فاصله ها رو از میون بردار

رویای تو امنه چشمای تو زیباست تو با منی هر جا

این اوج یه رویاست

تو با منی و من لبریز غرورم وقتی که تو هستی از بی کسی دورم

بی حوصلگی هامو تحمل کن تقصیر منه که از تو می  رنجم

تقصیر منه اگر که بیهوده احساس خودم رو با تو می سنجم

رویای تو امنه چشمای تو زیباست تو با منی هر جا

این اوج یه رویاست

تو با منی و من لبریز غرورم وقتی که تو هستی از بی کسی دورم


 

 

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت از تیرماه 1393 شروع به فعالیت نموده و دارای آهنگ جدید ایرانی و خارجی،فیلم،سریال،گیم،نرم افزار و ... میباشد. مدیران وبسایت : محمدرضا جانی پور و امیرحسین سحرخیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    ورزشی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3211
  • کل نظرات : 99
  • افراد آنلاین : 284
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 371
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 836
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 836
  • بازدید ماه : 836
  • بازدید سال : 56,182
  • بازدید کلی : 1,884,878