loading...
طـــــوفانی | بزرگترین مرکز دانلود
بنر سایت ما

جهت دیدن سایر بنر ها در جهت عمودی و افقی و دریافت آدرس بنر  اینجا  یا روی بنر کلیک کنید


آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 211 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای بهنام صفاریان بنام توام عاشق شدی انگار

 

ترانه : بهروز کشاورز ، آهنگ : هومن ازما

+

متن آهنگ

 

________________________________________

MP3 – 320

Behnam Saffarian – To Ham Ashegh Shodi Engar

______________________________________

MP3 – 128

 

Behnam Saffarian – To Ham Ashegh Shodi Engar

 

 

 

متن آهنگ جدید بهنام صفاریان بنام توام عاشق شدی انگار :

رو به روی من نشستی ساکتی مثل همیشه

حرفات و به من نمیگی اما اینجوری نمیشه

مطمئنم که می دونی من چه حسی به تو دارم

پات و می کشی عقب تا من تو رو به دست بیارم

تو که زل زدی تو چشمام تو دلت یه حرفی داری

تو هم عاشق شدی انگار نمی خوای به روت بیاری

تو که زل زدی تو چشمام تو دلت یه حرفی داری

تو هم عاشق شدی انگار نمی خوای به روت بیاری

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بهنام صفاریان بنام توام عاشق شدی انگار

♫♫♫♫♫♫

حرف من عوض نمیشه هی نگو که از تو دورم

من از هیچی نمی ترسم بذار بشکنه غرورم

آخرش اینه که اسمم روی عشق تو بمونه

با تو بشینم همه عمر توی خونه

مطمئنم که می دونی من چه حسی به تو دارم

پات و می کشی عقب تا من تو رو به دست بیارم

تو که زل زدی تو چشمام تو دلت یه حرفی داری

تو هم عاشق شدی انگار نمی خوای به روت بیاری

تو که زل زدی تو چشمام تو دلت یه حرفی داری

 

تو هم عاشق شدی انگار نمی خوای به روت بیاری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت از تیرماه 1393 شروع به فعالیت نموده و دارای آهنگ جدید ایرانی و خارجی،فیلم،سریال،گیم،نرم افزار و ... میباشد. مدیران وبسایت : محمدرضا جانی پور و امیرحسین سحرخیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    ورزشی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3211
  • کل نظرات : 99
  • افراد آنلاین : 296
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 418
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 1,961
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,961
  • بازدید ماه : 1,961
  • بازدید سال : 57,307
  • بازدید کلی : 1,886,003